Kiira Korven uusi, upea hiustyyli!
Tuossa ylemmässä kuvassa Kiira Korpi punahiuksisena aiemmin ja alemmassa kuvassarjassa hänen nykyinen tyylinsä. Täytyy sanoa, että Kiira uskaltaa tehdä mitä haluaa. Jokainen nainen salaa toivoisi samanlaisen kampauksen, mutta uskallusta sen toteuttamiselle ei moneltakaan löydy.
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/bf994600-db5e-47a7-94a9-23e8e85…
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Ei näy mulla.
et menetä mitään
Itse en halua lyhyitä ihmisiä. Kiira oli kaunis pitkähiuksisena. Toki edelleen kaunis mutta pitkät hiukset paremmat. Hänen tyyli tuo nyt, ihan ok.
https://www.is.fi/taitoluistelu/art-2000010941903.html
Tässä oikeanpuoleisessa kuvassa hänellä on tosi kivat hiukset.
Kun nainen vanhenee ja menettää kauneutensa niin usein käy näin. Ollaan niin vahvoja itsenäisiä että!
Oli kaunis nainen, nyt näyttää lepakolta.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen vanhenee ja menettää kauneutensa niin usein käy näin. Ollaan niin vahvoja itsenäisiä että!
Totta mutta Kiira on ikäisekseen edelleen hyvännäköinen ja nuorekas. Tukka ja tyyli muuten ovat toki harmilliset.
Hänellä olisi keskitysleirin kauneimmat hampaat ainakin.
Jokainen nainen haluaisi tuollaiset hiukset? No ei todellakaan halua. Mulla on pitkät hiukset ja sellaiset haluan pitääkin. En halua mitään kynittyä päätä.
Mistähän Kiira ammentaa useiden kuukausien matkusteluun, kirjoittamiseen ja ajatteluun tarvittavat rahavarat? Taas joku vanha gubbe kierroksessa?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen haluaisi tuollaiset hiukset? No ei todellakaan halua. Mulla on pitkät hiukset ja sellaiset haluan pitääkin. En halua mitään kynittyä päätä.
No mutta, pitkät hiukset on NIIIIIIN "last season!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, pitkät hiukset on NIIIIIIN "last season!
Ihan sama mulle. Mulla on sellaiset hiukset mitkä MINÄ haluan. Ei niistä kukaan muu päätä mun puolesta.
Kiira on kaunis olipa millaiset hiukset tahansa.