Kiira Korven uusi, upea hiustyyli!
Tuossa ylemmässä kuvassa Kiira Korpi punahiuksisena aiemmin ja alemmassa kuvassarjassa hänen nykyinen tyylinsä. Täytyy sanoa, että Kiira uskaltaa tehdä mitä haluaa. Jokainen nainen salaa toivoisi samanlaisen kampauksen, mutta uskallusta sen toteuttamiselle ei moneltakaan löydy.
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/bf994600-db5e-47a7-94a9-23e8e85…
Kommentit (99)
No harvaa naista millin sänki kaunistaa, mutta mitä sitten, ehkä hän ei haluakaan olla naisellinen? Ei oo pakko.
Minulla on 4 mm sänki. Kampaaja halusi kuitenkin jättää edes päälaelle 3 cm pituiset hiukset. Voisin ikäni puolesta olla Kiira Korven äiti, mutta minulle on aivan yhdentekevää mitä te siitä ajattelette. Omasta mielestäni ultralyhyet hiukset ovat kivat.
Siis tuo siili vai?
Pääasia että hän itse tykkää.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan ymmärrä naisia.
Noh voin kertoa, että ei ne miestenkään hiustyylit nyt aina niin upeita ole naisen silmään
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 4 mm sänki. Kampaaja halusi kuitenkin jättää edes päälaelle 3 cm pituiset hiukset. Voisin ikäni puolesta olla Kiira Korven äiti, mutta minulle on aivan yhdentekevää mitä te siitä ajattelette. Omasta mielestäni ultralyhyet hiukset ovat kivat.
Ai tollaset kuin kasin linkissä? Noi on hienot, lyhyet kun haluaa, mutta kuitenkin vähän naiselliset.
Onhan nuo helppohoitoiset, itselläkin ollut kalju nuorempana, mutta nykyään tykkään pitää hiukset pidempänä.
Mikäs siinä, jos hän haluaa näyttää Jasper Pääkköseltä.
Mulla oli tuo kampaus kun hiukset alkoivat kasvaa kaljusta syöpähoidon jälkeen. Olihan se helppohoitoinen, mutta en tosiaankaan vapaaehtoisesti siihen palaisi. Yölläkin kun kävi vessassa unisena niin pelästyin mikä Siperiasta karannut rangaistusvanki peilistä näkyy.
Kiiralle sopii tuollainen tyyli, koska hänellä on kaunis päänmuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen vanhenee ja menettää kauneutensa niin usein käy näin. Ollaan niin vahvoja itsenäisiä että!
Saatana sinun kanssasi. Kiira Korpi on siis mielestäsi 36-vuotiaana vanha ja menettänyt kauneutensa?
Suurin osa naisista on tuon ikäisenä menettänyt kauneutensa jo aikaa sitten, jos koskaan kaunis olikaan, mutta mielestäni Kiira on itse asiassa ihmeen hyvin säilynyt. Tukka on toki perseestä.
Panisin edelleen Kiiraa, mutta takaa kun ottaisi niin saattaisi vähän häiritä siilipäinen takaraivo. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen haluaisi tuollaiset hiukset? No ei todellakaan halua. Mulla on pitkät hiukset ja sellaiset haluan pitääkin. En halua mitään kynittyä päätä.
No mutta, pitkät hiukset on NIIIIIIN "last season!
Enemmänkin "first season".
Siili on sellainen n+1 season malli.
Ai kun kaunis Kiira oli aikoinaan luisteluasussa ja kauniissa kampauksessa.Todella naisellisen näköinen ja edustava.
Nykyinen poikatyyli ei sovi hänelle ollenkaan.
Miksi tuo juttu on iltalehdessä talviurheilu-osiossa?
Kauas on Kiira mennyt näistä kuvista:
https://assets.eeva.fi/n217qzxtuc94/9870-ev0217-korpi-4-400x600/0613f56…
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgHudCUKtKHdC…
NO VOI ETTÄ SILLÄ ON HIUKSIA PÄÄSSÄ WAU! IHANAA! KARVOJA! PÄÄSSÄ!
Vierailija kirjoitti:
Sopis ellugeen parikKsi
Kiira ei ole Euroopan mestari, mutta ellugee taitaa olla. Ja taitaa ellugee olla myös ihan oma itsensä, eikä tuollainen mahtihäitään esitellyt pyrkyri. Ero tuli, hahhaaahaaa ;D
Enpä ihmettelis jos kohta alkais pitää jotain elämäntaitovalmennuksia, ja akathan jonottaa kilvan ostamaan.