Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiira Korven uusi, upea hiustyyli!

Vierailija
03.01.2025 |

Tuossa ylemmässä kuvassa Kiira Korpi punahiuksisena aiemmin ja alemmassa kuvassarjassa hänen nykyinen tyylinsä. Täytyy sanoa, että Kiira uskaltaa tehdä  mitä haluaa. Jokainen nainen salaa toivoisi samanlaisen kampauksen, mutta uskallusta sen toteuttamiselle ei moneltakaan löydy.

https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/bf994600-db5e-47a7-94a9-23e8e85…

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira elää selvästi jotain vaihetta.

Löi vissiin ihan kunnolla päänsä kun kaatui siellä jenkeissä jossain rappukäytävässä.

Vierailija
62/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiran hiustyyli ei kiinnosta, mutta miksi hän keskittyy tuhoamaan ilmastoa matkustelemalla tauotta ympäri maailmaa? Jonkun pitäisi valistaa Kiiraa ilmastoasioista ja opettaa hiilivapaata elämäntapaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin Risto Räppääjä.

Vierailija
64/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusasiat ovat jokaisen omassa päätännässä. Jos hän tykkää siitä, niin sitten se on niin. 

Itse en tykkää siilistä. Minullakin on joskus ollut siili, halusin katsoa miten sopisi ja se tuli nähtyä. Siinä oli ihan söpökin vaihe, mutta kaiken kaikkiaan en tykännyt ja siitä uloskasvattaminen ON huh huh.... pipo päässä osan ajasta, kun hiukset on korvan päällä ja sojottaa vaakasuoraan jne. 

Luulen myös että hän aikoo seuraavaksi järjestää jonkin valmennus/elämäntaito-yli kalliin money making - projektin, nämä ovat nykyään muodissa. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Female_hysteria

Vierailija
65/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää ihan huumehöyryiseltä viherpunikilta.

omituinen muoti pilata ulkonäkönsä totaalisesti.

Vierailija
66/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työstää traumojaan

Ei näytä ollenkaan hyvinvoivalta ja elinvoimaiselta.

Vierailija
67/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan semmoisen outouden niiltä ajoilta kun mulla oli siilitukka ja asuin pääkaupunkiseudulla, niin parikin kertaa miehet huusivat "homo", yhden kerran kun olin lenkillä niin autosta huudettiin, toisella kertaa olin ratikassa ja siellä joku mies päätti sanoa näin. Tämä oli mielestäni tosi outoa ja vielä Helsingissä, jossa milloinkaan muuten ei sanottu mitään mistään vaatetyyleistä ihmisillä ja siellähän on kaikenlaista, NIIN sitten yhtäkkiä siilitukka naisella on jokin juttu mikä triggeröi joitain miehiä luulemaan, että kyse on jostain seksuaalisuuntautumisen jutusta ja että se on heitä kohtaan siis jokin loukkaus tai uhka tms!

Olin yllättynyt. En ole mitenkään maskuliinisen näköinen tai isokokoinen, eikä lävistyksiä siellä täällä tms, vaan pelkästään oli toi vaalea (ei siis edes violetti tai muuta räväkkää) siilitukka, mikä sitten pelkällä olemassaolollaan provosoi joitain miehiä huonoon käytöstavattomaan haukkumisee

Entäs syövästä toipuvat, jotka eivät halua käyttää peruukkia? Niin noloa näyttää oma moukkamaisuutensa.

Kun olin vielä runsaan ylipainoinen, ennen kymmenien kilojen painonpudotusta, seurasi minua Lidlissä yksi pariskunta. Katsoivat tarkkaan mitä ostan ja vahtivat ostoskärryjäni. Mieheni oli toivonut mozzarellapitsaa, ja ostin sellainen.

Nämä lauloivat ohittaessaan "Mozzarellaaaa" :D Olen niin surullinen, että tällaisia ihmisparkoja kulkee vapaina muita haavoittamassa.

Vierailija
68/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisätään vielä, että näyttää ellugee olevan myös MM-kolmonen :D Moisella uralla saa vähän jo ollakin tuollainen "ellugee". Kova mimmi.

Kiiraa hehkutetaan täysin turhaan, vaikka Laura Lepistö on pärjännyt paremmin. Mutta Laura onkin fiksu.

Narisevaääninen ja kireänoloinen viivahuuli, ajelee päätään kaljuksi ja keksii taas tikusta asiaa. Menestyksen juna meni jo, voi Kiiraparkaa.

Kuka on tämä "ellugee"?

Vierailija
69/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se voi olla hiusten kokeiluvaihe tai itsensä etsimisvaihe. Kyllä naiset joskus ihan vaan kokeilevat, miltä jokin väri tai leikkaus näyttää ja miten se sopisi. Riippuu ihmisen luonteesta, jotkut tykkäävät kokeilla enemmän, joillekin kokeileminen on paljon hitaampaa ja sellaista että jo pelkän otsatukan leikkaaminen on "iso" juttu, toisille se ei ole iso juttu. 

Niinhän se Britneynkin hiusten ajelu oli aivan liian iso juttu muille ihmisille. Tästä linkki Korpeen on se, että molempia pidettiin tosi kauniina naisina ja siihen kauneuteen yhdistettiin se totuttu pitkä hiuslookki, joka heillä oli. Siis yleisölle se keitä he olivat, oli juuri tuo look. Ja kun se ajeltiin pois, niin se keikautti osalla yleisöstä käsityksen niin, että tämä ihminen ei ole enää itsensä ja että nyt on hullu. 

Niinhän ei todennäköisesti ole, vaan tuossa on ollut kyse muiden ihmisten käsityksistä ja takertumisesta tiettyyn yhteen kuvaan ihmisestä. Semmoinen on heille itselleenkin raskasta. Haluavat olla siten miten ovat, eikä muotissa. 

Muutkin naiset välillä leikkaavat hiuksiaan jne, joskus kokeilua, joskus jopa kriisi, joskus fiiliksissä jne. Siitä ei voi tehdä jyrkkiä johtopäätöksiä.

Vierailija
70/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisätään vielä, että näyttää ellugee olevan myös MM-kolmonen :D Moisella uralla saa vähän jo ollakin tuollainen "ellugee". Kova mimmi.

Kiiraa hehkutetaan täysin turhaan, vaikka Laura Lepistö on pärjännyt paremmin. Mutta Laura onkin fiksu.

Narisevaääninen ja kireänoloinen viivahuuli, ajelee päätään kaljuksi ja keksii taas tikusta asiaa. Menestyksen juna meni jo, voi Kiiraparkaa.

Kuka on tämä "ellugee"?

Nyrkkeilyn Euroopan mestari Elina Gustafsson on ellugee, kuten joku alkoi häntä nimitellä.

Vierailija
71/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma  

Vierailija
72/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tämä "ellugee"?

Nyrkkeilyn Euroopan mestari Elina Gustafsson on ellugee, kuten joku alkoi häntä nimitellä.

Muijien nyrkkeily - ketään ei kiinnosta.

Vierailija
73/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pisteitä ja palstatilaa mitä rumemmaksi muuttuu.

Vierailija
74/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan semmoisen outouden niiltä ajoilta kun mulla oli siilitukka ja asuin pääkaupunkiseudulla, niin parikin kertaa miehet huusivat "homo", yhden kerran kun olin lenkillä niin autosta huudettiin, toisella kertaa olin ratikassa ja siellä joku mies päätti sanoa näin. Tämä oli mielestäni tosi outoa ja vielä Helsingissä, jossa milloinkaan muuten ei sanottu mitään mistään vaatetyyleistä ihmisillä ja siellähän on kaikenlaista, NIIN sitten yhtäkkiä siilitukka naisella on jokin juttu mikä triggeröi joitain miehiä luulemaan, että kyse on jostain seksuaalisuuntautumisen jutusta ja että se on heitä kohtaan siis jokin loukkaus tai uhka tms!

Olin yllättynyt. En ole mitenkään maskuliinisen näköinen tai isokokoinen, eikä lävistyksiä siellä täällä tms, vaan pelkästään oli toi vaalea (ei siis edes violetti tai muuta räväkkää) siilitukka, mikä sitten pelkällä olemassaolollaan provosoi joi

Juuri näin. Eivät he voineet tienneet, olisinko ollut sellaisesta parantumassa ja aiheuttaneet vielä lisää ikävää moukkakäytöksellä. Inhottavaa ajattelemattomuutta ja juuri tuo, mitä sä koit marketissa - huh huh mitä väkeä. Tämä on tätä, kun ihmiset eivät tiedä toisten taustoja eikä heillä olekaan siihen mitään oikeutta, niin keskittyisivät vaan omiin asioihinsa ja ainakin niin, etteivät sanoisi mitään rumaa. 

Aion sanoa ääneen jonkun palautuksen, jos vielä kuulen jotain vastaavaa. Siis nyt on ihan pidemmät hiukset, mutta mulla on terveyssyistä ylihoikkuutta, niin jos tästä tulee joku avautumaan tai supisemaan tarkoituksellisen kuuluvasti kaverin kanssa selän takana, niin annan ehkä oppitunnin ajattelemattomuudesta tai peilien kääntämisistä ympäriinsä. Eikö nämä tajua että heissä itsessäänkin on jotain sanomista, jos sille tielle lähdetään. Että kukaan ei halua kuulla mitään ikävää vaan on oikeus mennä rauhassa. 

Vierailija
75/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tämä "ellugee"?

Kiinnosti olympialaisissa moniakin.

Vierailija
76/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tämä "ellugee"?

Kyllä mua kiinnostaa.

Vierailija
77/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tämä "ellugee"?

Voi voi, fanita sinä Kiiraa ihan kuten haluat, mutta mikään mestari se ei ole. Muistan sen ikuiset kaatuilut. 

Naisnyrkkeilyllä on omat kannattajansa ja Euroopan mestari on Euroopan mestari, mitä Kiira ei lajissaan ole :D

Vierailija
78/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tämä "ellugee"?

Voi voi, fanita sinä Kiiraa ihan kuten haluat, m

En fanita naisurheilijoita. Taidat olla tyhmä.

Vierailija
79/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira pitää kutsua av palstan peppu-perjantai bileisiin!

Vierailija
80/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira oli jääkenttien prinsessa, kaunis ja oon nähnytbliven n 3v sitten, pitkähiuksisena sanomatalossa ja kehuin Kiiraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi