Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiira Korven uusi, upea hiustyyli!

Vierailija
03.01.2025 |

Tuossa ylemmässä kuvassa Kiira Korpi punahiuksisena aiemmin ja alemmassa kuvassarjassa hänen nykyinen tyylinsä. Täytyy sanoa, että Kiira uskaltaa tehdä  mitä haluaa. Jokainen nainen salaa toivoisi samanlaisen kampauksen, mutta uskallusta sen toteuttamiselle ei moneltakaan löydy.

https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/bf994600-db5e-47a7-94a9-23e8e85…

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistin hiuksethan nuo

Vierailija
42/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusasiat ovat jokaisen omassa päätännässä. Jos hän tykkää siitä, niin sitten se on niin. 

Itse en tykkää siilistä. Minullakin on joskus ollut siili, halusin katsoa miten sopisi ja se tuli nähtyä. Siinä oli ihan söpökin vaihe, mutta kaiken kaikkiaan en tykännyt ja siitä uloskasvattaminen ON huh huh.... pipo päässä osan ajasta, kun hiukset on korvan päällä ja sojottaa vaakasuoraan jne. 

Luulen myös että hän aikoo seuraavaksi järjestää jonkin valmennus/elämäntaito-yli kalliin money making - projektin, nämä ovat nykyään muodissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO VOI ETTÄ SILLÄ ON HIUKSIA PÄÄSSÄ WAU! IHANAA! KARVOJA! PÄÄSSÄ!

Ei ole enää.

Vierailija
44/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira elää selvästi jotain vaihetta.

Vierailija
45/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan ymmärrä naisia.

Tuohan nyt on lesbojen klassikkokampaus.

Vierailija
46/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ola, että syynä on ihan hiistenlähtöongelma?

Vierailija
47/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä oli se paska

Vierailija
48/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusasiat ovat jokaisen omassa päätännässä. Jos hän tykkää siitä, niin sitten se on niin. 

Itse en tykkää siilistä. Minullakin on joskus ollut siili, halusin katsoa miten sopisi ja se tuli nähtyä. Siinä oli ihan söpökin vaihe, mutta kaiken kaikkiaan en tykännyt ja siitä uloskasvattaminen ON huh huh.... pipo päässä osan ajasta, kun hiukset on korvan päällä ja sojottaa vaakasuoraan jne. 

Luulen myös että hän aikoo seuraavaksi järjestää jonkin valmennus/elämäntaito-yli kalliin money making - projektin, nämä ovat nykyään muodissa. 

Vierailija
49/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akan saisi panna pakkohoitoon. Voisi siellä rustailla runojaan. 

Vierailija
50/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira elää selvästi jotain vaihetta.

On sen vaiheen julkisuuteen ilmoittanut.

Vierailija
51/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä oli se paska

Oligarkki sugar daddyna.

Vierailija
52/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan semmoisen outouden niiltä ajoilta kun mulla oli siilitukka ja asuin pääkaupunkiseudulla, niin parikin kertaa miehet huusivat "homo", yhden kerran kun olin lenkillä niin autosta huudettiin, toisella kertaa olin ratikassa ja siellä joku mies päätti sanoa näin. Tämä oli mielestäni tosi outoa ja vielä Helsingissä, jossa milloinkaan muuten ei sanottu mitään mistään vaatetyyleistä ihmisillä ja siellähän on kaikenlaista, NIIN sitten yhtäkkiä siilitukka naisella on jokin juttu mikä triggeröi joitain miehiä luulemaan, että kyse on jostain seksuaalisuuntautumisen jutusta ja että se on heitä kohtaan siis jokin loukkaus tai uhka tms!

Olin yllättynyt. En ole mitenkään maskuliinisen näköinen tai isokokoinen, eikä lävistyksiä siellä täällä tms, vaan pelkästään oli toi vaalea (ei siis edes violetti tai muuta räväkkää) siilitukka, mikä sitten pelkällä olemassaolollaan provosoi joitain miehiä huonoon käytöstavattomaan haukkumiseen. Tosi yllättävää. 

Vierailija
53/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/Female_hysteria

Vierailija
54/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se joka veti lipat jossain rappusissa ja löi päänsä?

Vierailija
55/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työstää traumojaan

Ei se järvi soutamalla kulu vaimitensemenikään..

Vierailija
56/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän Kiira ammentaa useiden kuukausien matkusteluun, kirjoittamiseen ja ajatteluun tarvittavat rahavarat? Taas joku vanha gubbe kierroksessa?

Tuskin vanhat gubbet lesbojen kierroksiin joutuu.

Vierailija
57/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmät hiukset pukee häntä pajon paremmin kuin tuollainen tynkämalli 😵 Etsiikö itseään. 

Vierailija
58/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mimmi diggaa venäläisistä oligarkeista.

Vierailija
59/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisätään vielä, että näyttää ellugee olevan myös MM-kolmonen :D Moisella uralla saa vähän jo ollakin tuollainen "ellugee". Kova mimmi.

Kiiraa hehkutetaan täysin turhaan, vaikka Laura Lepistö on pärjännyt paremmin. Mutta Laura onkin fiksu.

Narisevaääninen ja kireänoloinen viivahuuli, ajelee päätään kaljuksi ja keksii taas tikusta asiaa. Menestyksen juna meni jo, voi Kiiraparkaa.

Vierailija
60/99 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko voittanut taitoluistelussa mitaleja tolla nykyisellä hiustyyllillä? Epäilen. Eli nyt vasta uskaltaa olla oma itsensä, kun ei tarvii enää voittaa mitaleja ts. saada rahaa. Kisoissa se olisi ollut riski, että tuomarit ei tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän