Miksi minun kuuluisi mennä mukaan miehen kummilapsen synttäreille?
Emme edes ole tekemisissä. Mies sanoi, että laittaa kalenteriin tuon päivän ja mennään yhdessä. Sanoin, että en aio osallistua. No, mies loukkaantui.
Kommentit (44)
Ei sun tarvii. Hoitakoot mies osuutensa.
Mun mielestä tällaisessa tapauksessa, jossa kummin puoliso ei halua lähteä mukaan on oikeastaan ihan ymmärrettävä. En itsekään haluaisi jonkun ventovieraan kersan syntymäpäiville. Melko ahdistava ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun kuulu mennä minnekään minne et itse halua. Kommunikoikaa !
Aika laittamattomasti sanottu. Elämässä on paljonkin tilanteita, jossa on vain mentävä sinne, minne ei haluaisi.
Mummoni sanoi aina, että elämässä on vain kaksi pakollista asiaa: syntyä ja kuolla.
En minäkään menisi, koska en vain halua ja miehen kummilapsi ei ole minun kummilapseni. Osallistun kuitenkin lahjaan, Ostan/askartelen kortin ja kirjoitan siihen onnittelut ja mies myös laittaa nimensä samaan korttiin. Osallistun siis omalla tavallani ja se on tuntunut riittävän miehen suvulle ja kummilapsien vanhemmille. Alkuun se hämmensi heitä, mutta mieheni osasi sen nokkelasti selittää osallistumisena" ja saan nyt olla rauhassa. Saan myös kiitokset WhatsAppiin ja kuvan päivänsankarista, johon vastaan tietysti jotakin ystävällistä.
Ihmiset saa rauhoittumaan ns kohteliaalla diplomatialla. Se, mitä he kaakattavat selän takana ei onneksi minulle asti kuulu.