Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten äiti voi selvitä, kun menettää rakkaan ainoan lapsensa?

Vierailija
05.09.2026 |

Toihan on kauheinta mitä ihmiselle voi tapahtua. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä varmaan koskaan yli pääse :<

Vierailija
2/7 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä selviäkkään, mutta elämä jatkuu päivä kerrallaan. Suru muuttaa muotoaan, kun aika kuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta mitä maailma tarjoaa

Vierailija
4/7 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouva menetti kolme lasta ja miehensä kolarissa. Kyllä sitä silloin mietti, että miten hitossa tuosta voi selvitä. Päivä kerrallaan ja olihan hän pitkään hoidossa osastolla. Nyt on useampi vuosi kulunut, ei asu enää tässä naapurustossa, mutta kuulumisia olen kuullut. On parisuhteessa ja kasvattelee tomaatteja. Jotenkin päässyt jaloilleen.

Vierailija
5/7 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin rouva menetti kolme lasta ja miehensä kolarissa. Kyllä sitä silloin mietti, että miten hitossa tuosta voi selvitä. Päivä kerrallaan ja olihan hän pitkään hoidossa osastolla. Nyt on useampi vuosi kulunut, ei asu enää tässä naapurustossa, mutta kuulumisia olen kuullut. On parisuhteessa ja kasvattelee tomaatteja. Jotenkin päässyt jaloilleen.

Luuseri hän on

Vierailija
6/7 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen sopeutuu vaikka mihin.

Vierailija
7/7 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseri hän on

Mikä suomalaisia oikein vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan