Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotitalousvähennys 2025

Vierailija
03.01.2025 |

Uutisissa sanottiin että mm. siivousalan yrityksien tilauksia on alettu perumaan.

Onnea Kokoomus ja Persut tästä järjettömästä päätöksestä vähentää kotitalusvähennyksen määrää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisempaa on ollut kuin aiempina vuosina. Vakituisetkin asiakkaat pidentäneet siivousvälejä. Kiitos vaan hallitukselle tuostakin päähänpistosta. Ymmärrän täysin asiakkaitani tilausten vähentämisessä, sillä kotitalousvähennyksen lasku 60% ---> 35% tuntuu kyllä jokaisen lompakossa. Teen siis siivoushommia toiminimellä.

Ei näy tämä ainakaan mun yritystoiminnassa mitenkään. Suurin osa asiakkaista on sanonut ihan rehellisesti etteivät hae yhtään kotitalousvähennystä ja ettei laskua tarvitse heille eritellä. Heitä ei kiinnosta kotitalous vähennys ollenkaan, vaan enemmän heitä kiinnostaa se et vero eurot jää suomeen... 

Erikoisia asiakkaita. Yleensä ihmisiä kyllä kiinnostaa rahan arvoinen etu nimeltään kotitalousvähennys. Varsinkin silloin kun se on 60%. En nyt tajunnut tuota loppumainintaasi siitä miten heitä kiinnostaa että veroeurot jää Suomeen? Mutta ei kiinnosta oma verohyöty ja raha joka palautuu takaisin itselle kulutettavaksi? Erikoista.

Vierailija
22/25 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos perskokkarit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauxalxiset vois vaikka kuxlla sukupuutton, ei teitä kukaan jää kaipaamaan!

Vierailija
24/25 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyödytä ainakaan minua kotitalousvähennys yhtään!

Lasku yhteensä 460€ josta työnosuus 421€, kotitalousvähennys kelpoinen summa 147,35€ ja tuosta vielä omavastuu 150€ pois, niin eipä jääkkään yhtään kotitalous vähennystä. P.S. Tämä on ainoa lasku vuodessa minulla

Vierailija
25/25 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain järkevä päätös. Tosin vastaavasti olisi pitänyt alentaa normaalia verotusta.