Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketogeeninen ruokavalio. Onko ok aloitus?

Vierailija
03.01.2025 |

Haluan terveen elämän, painoa on yli 30 kiloa ylimääräistä. Paastosokeri on yli 6 ja insuliiniresistenssi on selvä. 

Näin ei voi jatkua ja haluan elämäntavan, joka pitää minut kunnossa ja uskon, että keto on minulle ainoa oikea.

Olen ketoosissa neljän päivän jälkeen liuskojen mukaan, osoittavat tummanpunaista eli korkeaa pitoisuutta. 

Olen syönyt alkuun vain munakkaita, voissa paistettuna. Tänään jauhelihaa voissa paistettuna, juustoa, vihreää salaattia, kirsikkatomaattia, majoneesia.

Ainoa ongelma on tämä alun nälkä, palelu ja illat kun olen menossa nukkumaan, en meinaa saada unta. Kuitenkin kun nukahdan niin nukun paremmin kun aikoihin, todella syvää unta. 

Kiinnostaisi muiden ketoilijoiden elämä, mitä muuttui ja kuinka voi kun on noudattanut ruokavaliota pidempään. :)

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on sellainen tullut, etten oikeastaan jaksa syödä paljoa. Nälkä on selvästi vähentynyt ja kun syön niin en meinaa jaksaa.

Rasvakahvilla lopetin paaston ja nyt syön munakasta runsaalla voilla ja mukana juustoa. 

Ilmeisesti vähentyneestä ruokahalusta huolimatta kannattaa vain syödä, ettei myöhemmin kostaudu. 

Ap 

Kannattaa syödä. Jos pätkäpaastoaa niin kannattaa kyllä syödä siinä syömisikkunassa. Ite söin tänään klo 12 paastottuani 18 tuntia pienen aterian. Toisen kerran pääaterian klo 16. Ja kolmannen kerran klo 20 taas vähän pienemmän, mutta prode ja rasvarunsaan. Huomenna taas klo 12. Ei ketollakaan ole syytä kituilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme