Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katseletko 40+ naisena jo parisuhteeseen vanhempia miehiä ikäluokasta 55+ vai vieläkö uskot että omanikäisistä löytyy joku?

Vierailija
03.01.2025 |

Alkaa usko loppua

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhempia kannattaa katsella

Vierailija
102/112 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 vee miehet hakee 25-35 vuotiaita. Inhottavaa mutta totta. Jotkut jopa 18 eteenpäin 

Jos menestynyt ja varakas mies, samanikäiseen ei oikein naisella riitä mahdollisuudet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 34, voisin seurustella noin 30 (viiva) 46 vuotiaan kanssa. Mut yhteen en silti muuttaisi vaan omat kodit molemmille :) N

Vierailija
104/112 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle suuri vaara joutua hoitajaksi, jos mies on 15 vuotta vanhempi. Minä kiertäisin kaukaa. 

Sama. Olen mieluummin ilman, kuin jonkun papan ilmainen hoitaja.

Vierailija
105/112 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihme juttu tää että naisen pitäisi kulttuurin ja yhteiskunnan mukaan suosia vanhempaa miestä. Ilmeisesti kyseessä on loppujen lopuksi naisen helpompi hallinta jos on nuorempi. Ehkä myös jotakin esineellistämistä myös koko jutussa. 

Miehet hakee hoitajaa. 

Vierailija
106/112 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikä on hankala naiselle, vaikka olisi hoikka ja sporttinen. Oman ikänen mies usein tsekkailee nuorempia, ja syyt on tietysti biologiassa. Vähän iäkkäämpiä kiinnostavia miehiä taas on tosi vähän vapaina. Puumailukin on hieman hankala konsepti romantiikannälkäiselle. Puuman pitäisi kai olla vähintään isorintainen / rikas / itsevarma peto sängyssä ja valmis tekemään nopealla aikataululla ties mitä temppuja. Sitten on sekin, että meidän ikäluokassa monella naisella on erilaisia kokemuksia miehistä, hankaliakin. Ollaan itsekin aika vaativia kumppanin suhteen. Täyspassattavaa tai alkoholiin menevää ei moni enää suostu ottamaan suurin surminkaan.

Vierailija
107/112 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45. Yksin ei ahdista yhtään olla. Katselen sekä nuorempia, omanikäisiä että vanhempia. Vaatimustaso, etenkin toisen kunnioittamisen suhteen, on korkeammalla kuin nuorena.

Vierailija
108/112 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikä on hankala naiselle, vaikka olisi hoikka ja sporttinen. Oman ikänen mies usein tsekkailee nuorempia, ja syyt on tietysti biologiassa. Vähän iäkkäämpiä kiinnostavia miehiä taas on tosi vähän vapaina. Puumailukin on hieman hankala konsepti romantiikannälkäiselle. Puuman pitäisi kai olla vähintään isorintainen / rikas / itsevarma peto sängyssä ja valmis tekemään nopealla aikataululla ties mitä temppuja. Sitten on sekin, että meidän ikäluokassa monella naisella on erilaisia kokemuksia miehistä, hankaliakin. Ollaan itsekin aika vaativia kumppanin suhteen. Täyspassattavaa tai alkoholiin menevää ei moni enää suostu ottamaan suurin surminkaan.

Yleisesti ottaen kiinnostavat, eli hyvätuloiset, itsetsään huoltapitävät, koulutetut 40+ miehet eivät kauaa pysy sinkkuina. Moni viedään jo suoraan huonosta parisuhteesta.

Vierailija
109/112 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen katsellut ja tapaillut vain nuorempia miehiä eron jälkeen, 25-35 v. Suosittelen muillekin.

Vierailija
110/112 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen katsellut ja tapaillut vain nuorempia miehiä eron jälkeen, 25-35 v. Suosittelen muillekin.

Puuma, eipä paljon vanhemmat tädit kiinnosta.

Vierailija
111/112 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki 50+ vuotiaat miehet ollaan jo saattohoidossa hoivakodeissa, näin on palstan faktantarkastajaraati todennut.

Terveisiä täältä osastolta

M50+

Vierailija
112/112 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on että 50+v miehillä alkaa jo olla eturauhasvaivoja yms. Kiitos ei, katselen 30-40v miehiä.