Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletko 40+ naisena jo parisuhteeseen vanhempia miehiä ikäluokasta 55+ vai vieläkö uskot että omanikäisistä löytyy joku?

Vierailija
03.01.2025 |

Alkaa usko loppua

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitse uskoa, että löytyy, olen todennut sen jo. Erosin vuosi sitten ja oli hämmentävä huomata kuinka paljon tarjokkaita suhteeseen olisi, ja kuinka helposti löytyy. Iällä ei sinällään merkitystä, mutta kyllä mä mieluummin kolmekymppisen äijän otan kuin kuusikymppisen. Tällä hetkellä on kierroksessa kolme äijää, 57-, 45- ja 32-vuotiaat. Olen itse 43v.

Vierailija
62/98 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan katsoisi kun itseäni 10 vuotta nuorempia tai oman ikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ikääni nuoremman näköinen ja oloinen, innostun helposti asioista, olen enemmän ns tyttömäinen kuin tätimäinen taikka daami/leidityyppinen ja paikoin vähän hassu, vaikka otankin asiat ihan vakavasti, niin joka tapauksessa itseäni vanhemmat miehet eivät sopisi yhteen kanssani, näin epäilen. En koe myöskään fyysistä syttymistä itseäni selvästi vanhempiin miehiin. Parasta olisi joko itseni ikäinen tai vähän nuorempi mies, mutta ei liian nuori, ei yli 10 vuoden ikäeroa.

Vierailija
64/98 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähellä viittäkymmentä. On ollut yllättävää huomata, kuinka 15-20 vuotta nuoremmat naiset ovat ihan viime vuosina alkaneet lämmetä minulle. Pari vuotta sitten tasan 20 vuotta minua nuorempi nainen ehdotti muina naisina treffejä. Hän oli valitettavasti sellaista väritöntä taikinanaamaista tyyppiä, joka ei vetoa minuun ollenkaan, joten kieltäydyin. Nuorempana olin useimmille naisille ilmaa. En osaa sanoa mistä tämä kiinnostus johtuu, olen ollut mielestäni todella samannäköinen n. kolmekymppisestä lähtien.

M48

No eikös tuo ole selkeää? Väritön taikinanaamatyyppi ei löytänyt omasta ikäluokastaan seuraa, ilmeisesti siksi jos kerran on ulkonäöllisesti epäviehättävä, ja hän oli päättänyt "laskea rimaa" ja tyytyvä vanhempaan. Tätä ei aina tajuta, että kyllä ainakin joillakin voi olla mahdollisuus saada nuorempi kumppani, mutta sitten täytyy hyväksyä se, että kyseessä on joku väritön taikinanaama, ylipainoinen, mt-ongelmainen tai persoonallisuushäiriöinen, kuolettavan tylsä ihminen, päihdeongelmainen tms. Nämä, jotka eivät vikojensa takia löydä seuraa omasta ikäluokastaan, saattavat kelpuuttaa vanhemman kumppanin. Näin kumpikin osapuoli joutuu tyytymään jossain määrin. Ne, jotka löytävät seuraa omassa ikäluokassaan, eli kiinnostavat tyypit, hyvännäköiset, mielenterveydeltään tasapainoiset, jne. eivät etsi kumppania vanhemmista ikäluokista, koska heidän ei tarvitse.

Vierailija
65/98 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tyytyisi vanhaan ukkoon? Ainoa syy miksi kukaan vaivautuisi, on jos mies jättää miljoonaperinnön ja on jo valmiiksi saattohoidossa.

Nyt peukut ylös, mut auta armias kun joku mies sanois tän saman naisista. Kyllä tulis lunta tupaan ja reilusti! Naisethan ei rahan perään ole ollenkaan!!!!!! 

Kaksoisstandardit. Ja riippuu kuka milloinkin sanoo

Oletkos jotenkin yksinkertainen? Eihän tuossa raha ollut pointtina vaan se, että vanhempi mies ei kiinnosta. En usko, että tulee yhtään lunta tupaan, jos joku mies sanoisi, että ei ole kiinnostunut itseään 15-20 vuotta vanhemmista naisista. 

Vierailija
66/98 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 40 v hakevat 30 v.

Vierailija
67/98 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Oma ikäni alkaa 5:lla ja miehen 3:lla.

Vierailija
68/98 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Oma ikäni alkaa 5:lla ja miehen 3:lla.

Hehheh 

Vierailija
69/98 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että iso osa +40-vuotiaista naisista ei katsele yhtään minkäänikäistä miestä parisuhteeseen, vaan keskittyy ihan vaan omaan elämäänsä.

Ihan hienoa itsepetosta. Pysyisitte sitten yh-äidit tinderistä pois tuhlaamasta muiden aikaa. Kannattaa sisäistää, että kelpaatte korkeintaan halvaksi panoksi.

Vierailija
70/98 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle suuri vaara joutua hoitajaksi, jos mies on 15 vuotta vanhempi. Minä kiertäisin kaukaa. 

Miten niin? Ei ketään tarvitse hoitaa ellei tee sitä työkseen.

Vierailija
71/98 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin hyvätuloiset 50+ ovat todella kranttuja

Tämähän se olisi

Vierailija
72/98 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että iso osa +40-vuotiaista naisista ei katsele yhtään minkäänikäistä miestä parisuhteeseen, vaan keskittyy ihan vaan omaan elämäänsä.

Ihan hienoa itsepetosta. Pysyisitte sitten yh-äidit tinderistä pois tuhlaamasta muiden aikaa. Kannattaa sisäistää, että kelpaatte korkeintaan halvaksi panoksi.

Todennäköisemmin se yh kumppanin löytää kuin katkera incel.

Vierailija
73/98 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle suuri vaara joutua hoitajaksi, jos mies on 15 vuotta vanhempi. Minä kiertäisin kaukaa. 

Miten niin? Ei ketään tarvitse hoitaa ellei tee sitä työkseen.

No itse en ole kiinnostunut myöskään sellaisesta suhteesta, jossa kärrätään kumppani surutta hoivakotiin ja lähdetään itse etsimään vireämpää seuraan. Ennemmin valitaan alunperinkin se, jonka parasta ennen -päiväys on kauempana.

-eri

Vierailija
74/98 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuon ikäiset naiset jo yleensä pyri välttämään parisuhdetta? 

Vierailija
75/98 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ naiselle sopiva kumppani löytyy 60+ ikäryhmästä miehiä

Haista  nyt p**ka jankkaaja

Vierailija
76/98 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele itseäni vanhempia, enkä tule katselemaan. Minä olen mieluummin yksin, kuin tyydyn kumppaniin jota en halua.

N44

Vierailija
77/98 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuon ikäiset naiset jo yleensä pyri välttämään parisuhdetta? 

Miksi? Ei kaikki ole rakkausrintaman epäonnistumisiensa katkeroittamia, edes 40+ iässä.

Vierailija
78/98 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsele itseäni vanhempia, enkä tule katselemaan. Minä olen mieluummin yksin, kuin tyydyn kumppaniin jota en halua.

N44

Oletko nainen?

Vierailija
79/98 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mies etsii nuorempaa naista. Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Vierailija
80/98 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme