Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletko 40+ naisena jo parisuhteeseen vanhempia miehiä ikäluokasta 55+ vai vieläkö uskot että omanikäisistä löytyy joku?

Vierailija
03.01.2025 |

Alkaa usko loppua

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ naiselle sopiva kumppani löytyy 60+ ikäryhmästä miehiä

Olen 60 ja minulla on 4-kymppinen rakastajatar. Olen hoikka ja hyväkuntoinen sekä varakas. Nuorempikin menisi, kunhan lapset olisi tehty tai ei kykenisi niitä saamaan. En halua joutua vahingossa enää isäksi tässä vaiheessa elämää.

Vierailija
22/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ naiselle sopiva kumppani löytyy 60+ ikäryhmästä miehiä

Olen 60 ja minulla on 4-kymppinen rakastajatar. Olen hoikka ja hyväkuntoinen sekä varakas. Nuorempikin menisi, kunhan lapset olisi tehty tai ei kykenisi niitä saamaan. En halua joutua vahingossa enää isäksi tässä vaiheessa elämää.

Tokihan sulle on tehty vasektomia jos et halua vahingossa isäksi, 40+ nainen voi kuitenkin vielä raskautua tosta noin vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele tällä hetkellä ketään parisuhdemielessä. Tuntuu, että olen onnellisempi yksin. Lapset, työ ja ystävät tuo riittävästi sisältöä elämääni. N41

Vierailija
24/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yli 55-vuotiaista miehistä, joilla on makua ja tyyliä.

Nuoremmat miehet ovat aivan liian turhamaisia ja kiinnostuneita vain hauskanpidosta.

Vierailija
25/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, nuorempia katselisin jos yksin jäisin. Nyt parisuhteessa ja avoliitossa tasan 10v nuoremman miehen kanssa jo neljättä vuotta ja hyvin toimii. Ottajia olis varmasti muitakin alkaen hänen iästä mun omaan ikään.

En näe tilannetta missä lähtisin vanhemman miehen kanssa suhteeseen? Nuorempi siskoni sensijaan aina tykännut vanhemmista miehistä ja hänellä vastaavasti reilu10v vanhempi kumppani. Kumpikin ollaan tyytyväisiä valintoihimme.

N47

Sinäkö hommaat pössyt vaii annatko rahaa vaan?

Vierailija
26/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että iso osa +40-vuotiaista naisista ei katsele yhtään minkäänikäistä miestä parisuhteeseen, vaan keskittyy ihan vaan omaan elämäänsä.

Vierailija
27/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tulisi mieleenikään  katsella 55+ vuotiasta miestä parisuhdekumppaniksi. Ennemmin itseäni nuorempi tai samanikäinen mies.

Vierailija
28/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi noin vanhaa ukkelia. Katse on nuoremmissa ja nyt pidempään tapaillut 35 vuotiasta miestä 🥰

N42

Vierailija
29/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään sitten kymmenen vuoden päästä vaihtaa toistakymmentä vuotta vanhempaan mieheen. Nyt onnellisessa suhteessa 25-vuotiaan miehen kanssa, joka myös osti meille talon.

N33

Vierailija
30/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurikylän ukko, 66v. rupes kattelemaan minua, 64v.nelisen kuukautta viestiteltiin niitä näitä, sitten lämpenin. Tykkäsin siitä kun oltiin noin samaa ikää.

Vierailija
31/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tyytyisi vanhaan ukkoon? Ainoa syy miksi kukaan vaivautuisi, on jos mies jättää miljoonaperinnön ja on jo valmiiksi saattohoidossa.

Nyt peukut ylös, mut auta armias kun joku mies sanois tän saman naisista. Kyllä tulis lunta tupaan ja reilusti! Naisethan ei rahan perään ole ollenkaan!!!!!! 

Kaksoisstandardit. Ja riippuu kuka milloinkin sanoo

Vierailija
32/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tyytyisi vanhaan ukkoon? Ainoa syy miksi kukaan vaivautuisi, on jos mies jättää miljoonaperinnön ja on jo valmiiksi saattohoidossa.

Nyt peukut ylös, mut auta armias kun joku mies sanois tän saman naisista. Kyllä tulis lunta tupaan ja reilusti! Naisethan ei rahan perään ole ollenkaan!!!!!! 

Jos vaihtoehdot ovat ikäiseni tai nuorempi mies ja huomattavasti vanhempi mies, ei ole mitään järkevää syytä ottaa vanhempaa miestä, ellei sitten vanhempi mies tosissaan ole saattohoidossa ja miljoonaperintö tulossa.

Vierailija
33/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaihtoehdot ovat ikäiseni tai nuorempi mies ja huomattavasti vanhempi mies, ei ole mitään järkevää syytä ottaa vanhempaa miestä, ellei sitten vanhempi mies tosissaan ole saattohoidossa ja miljoonaperintö tulossa.

No jos olet tuollainen onnenonkija, niin älä sitten loukkaannu jos sinua pidetään sellaisena

Vierailija
34/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, miehet on aina toitottaneet kuinka ainoa syy ottaa vanha nainen olisi jos tämä on rikas. Minusta ihan ymmärrettävää, koska naisena en myöskään keksi muuta syytä miksi joku ottaisi vanhan miehen puolisoksi. Itselläni on rahaa omasta takaa joten en tuohon ryhtyisi mutta jos joku ryhtyy niin eiköhän se syy ole selvä. 

Vierailija
35/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet tuollainen onnenonkija, niin älä sitten loukkaannu jos sinua pidetään sellaisena

Minulla on mies, tienaan myöskin omat rahani. Jos ero tulisi, olisi ainoa syy vanhemman miehen ottamiseen miljoonaperintö. Jos taas vaihtoehtona on yksinolo ja huomattavasti vanhempi mies, yksinolo on huomattavasti miellyttävämpi vaihtoehto.

Vierailija
36/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen 47-v, mieheni on 37v. Puhtia riittää:)

Vierailija
37/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen suunnilleen omasta ikäluokasta eli noin 46-52v. N48

Vierailija
38/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minulle, joka olen 65, sopiva mies olisi yli kahdeksankymppinen? Yhdyn edellisiin puhujiin, voin miettiä avioliittoa ilman ehtoja, jos äijä on saattohoidossa ja varakas. Vitsi-vitsi, en voisi miettiä, minulla on se oma tupa ja oma lupa, seuraa ja seksiä plen joskus vailla.

Vierailija
39/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävä ikäero parisuhteessa on aihe, jossa mielipiteissä on paljon hajontaa. On myös niin, että ihmiset ovat erilaisia, joten mitään yleispätevää neuvoa ei oikein voi antaa.

Ap:n tilanne muistuttaa mielestäni aika lailla tapausta, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
40/98 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaablaa, jotenkin niin unettavaa ränkytystä heti 8/10 ekasta kommentista. Miehet on Suomessa mielestään mahtavia saaliita kaikki ja naiset taas niin täynnä itseään ettei ketään  muka tarvitse mihinkään.

Olen pian 45 pian jälleen sinkku. Kaksi pitkää suhdetta molemmat itseäni vanhemman miehen kanssa. En näe itseäni kiinnostumassa ainakaan paljoa alle 5- kymppisestä (en tosin paljon sitä vanhemmastakaan). Oman ikäiset on vaan aina tuntuneet tylsiltä ja noloilta.

Pian on markkinoilla hyvä 53- vuotias, hauska, kunnollinen, älykäs, raitis, terve. Jos ei haittaa luonne joka jarruttaa aivan kaikkea muutosta uusista kaapinovista kuntosalin vaihtoon niin siinäpä jollekin turvallisuushakuiselle oiva kumppani 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi