Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhdet treffit riitti naisen

Vierailija
02.03.2024 |

kanssa, joka oli vain nätti. Kaunotar olis hakusessa. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäs haet, et taida saada.

Vierailija
2/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on kaunotar?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset! Kirjatkaa ylös. Hyvä muistaa miksi kannattaa pysytellä sinkkuna.

Vierailija
4/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti = melko ruma 

Vierailija
5/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti = melko ruma 

yleensä sellaista sanotaan söpöksi tai nätiksi joka ei ole kaunis. Kohteliaisuus syistä. 

Vierailija
6/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti = melko ruma 

Ei. Naisen täytyy seksikkyyden lisäksi omata itsekehitys opuksia,siivoojan työkalupakki,hedelmällisen kohtu ja vakaat tulot. Mies haluaa nähdä tuloksia!

Vierailija
7/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti = melko ruma 

yleensä sellaista sanotaan söpöksi tai nätiksi joka ei ole kaunis. Kohteliaisuus syistä. 

Juuri näin! 

Vierailija
8/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ootkohan mun treffimies :D Menin treffeille tapani mukaan lähes meikittömänä, ihan vain siksi ettei tule myöhemmin ylläreitä. Olisi kiva että kelpaisi miehelle itsensä näköisenä eikä vain maalattuna. Väitän että aika moni miesten silmissä "kaunotar" olisi yhtä vähäisellä ehostuksella rumempi.

Vierailija
9/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on kaunotar?

Tarja Smura nuorena! Aitoa kauneutta,

Vierailija
10/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, ootkohan mun treffimies :D Menin treffeille tapani mukaan lähes meikittömänä, ihan vain siksi ettei tule myöhemmin ylläreitä. Olisi kiva että kelpaisi miehelle itsensä näköisenä eikä vain maalattuna. Väitän että aika moni miesten silmissä "kaunotar" olisi yhtä vähäisellä ehostuksella rumempi.

Mulle joskus eräs entinen kaveri sanonut että ei sun kannata miestä etsiä kun tuskin sua kukaan huolii. 

Vierailija
11/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti = melko ruma 

Sanoin kerran eräälle naiselle ensitreffeillä, että on söpö. Tätä harmitti, miksi tätä aina kutsutaan söpöksi eikä kauniiksi. Ymmärrettävää toki, mutta en myöskään halunnut valehdella ja kutsua kauniiksi, koska ei ollut, eikä kovin söpökään totta puhuen. Treffit jäivät tuohon yhteen kertaan. 

Vierailija
12/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen on aidosti kaunis luomuna, siis ilman meikkiä ja muuta ehostetta. Ja samoin harva mies on aidosti komea.

Vierailija
13/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle joskus eräs entinen kaveri sanonut että ei sun kannata miestä etsiä kun tuskin sua kukaan huolii. 

Ikävästi sanottu, mutta miten tämä liittyy kommenttiini? Mulle ei ole koskaan sanottu mitään tuon suuntaista, päin vastoin.

Vierailija
14/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu taasen Tomppa. Alan muuten videoimaan lenkkejäni. Lähtee taas poliisille matskua teidän toilailuista. Käykö?

Vierailija
15/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on kaunotar?

Tarja Smura nuorena! Aitoa kauneutta,

Joo mutta ei ole kaunotar enää, jossain verkkolehdessä oli tänään tuore kuva.

Vierailija
16/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset kelpaakaan. Se on sun osa. No can do. :D 

Vierailija
17/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän tasoinen  komistus ap itse on?

Vierailija
18/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunottaresta tulee mieleen vain Disneyn koirahahmo

Vierailija
19/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset kelpaakaan. Se on sun osa. No can do. :D 

Reps 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
20/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aina toitotettiin kaunotarta kun olin normaalipainoinen,ja muutenkin hyvin usein. Jotkut sanoo sitten söpöksi tai nätiksi.

Kerran muistan 15v takaa kun yksi ruma mies sanoi että "sä oot söpö, koska sä et oo kaunis niin oot söpö" 😂😂😂😂😂