Tunteeko kukaan oikeata peräkammarinpoikaa, onko heitä, jos niin missä?
Siis olento, joka
Asuu täysikäisenä vanhempiensa tai vanhemman kanssa ja on useimmiten myös naimaton tai laajemmin sinkkustatuksen omaava sekä työtön ja toimeton mies.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina luullaan, että peräkammarinpoika ei tee mitään muuta, kuin menee syömään ruokapöytään äidin valmistamaa ruokaa, eikä tee töitä ja juopottelee? Itse asuin äitini kanssa hänen kuolemaansa saakka. Kävin töissä, en juopotellut, valmistin ruokaa ja siivosin yhtä paljon kuin äitini. Välillä jopa enemmän. Puolet maksoin kaikista taloumenoistakin.
No mitenkä olet pärjännyt äidin kuoleman jälkeen? Miksi asuit hänen kanssaan? Eikö sinulla ole omaa perhettä?
Samalla lailla kuin ennen kuolemaansa. Ainoa ero on se, että asun yksin kotitalossani. Asuin äitini kanssa siksi, ettei ole koskaan ollut halua perustaa omaa perhettä ja oli iso talo asuttavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä. Lähes kaikki aloituksen kriteerit täsmäävät, ehkä poisluettuna tuo toimeton. Työttömäksi en ole ilmoittautunut, vaikka en siis ole palkkatöissä. Mikä olikaan se ap:n kysymys?
Miten hankit elannon ja miksi et asu itsenäisesti?
Olen hankkinut elantoni kahta firmaa pyörittäen, palkkatöissä noin puolessa tusinassa eri firmoja sekä jonkinlaisella piensijoitustoiminnalla. Olen asunut itsenäisesti, takana kaatunut seurustelusuhde naisen kanssa. Vanhempieni nykyinen tilanne estää ns itsenäisen asumisen, asun tosin omistamassani päässä isohkoa ok-taloa, mutta minulla on siivousta, ylläpitoa ja hätätilanteita varten 24/7/365 pääsy toiseenkin päätyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina luullaan, että peräkammarinpoika ei tee mitään muuta, kuin menee syömään ruokapöytään äidin valmistamaa ruokaa, eikä tee töitä ja juopottelee? Itse asuin äitini kanssa hänen kuolemaansa saakka. Kävin töissä, en juopotellut, valmistin ruokaa ja siivosin yhtä paljon kuin äitini. Välillä jopa enemmän. Puolet maksoin kaikista taloumenoistakin.
No mitenkä olet pärjännyt äidin kuoleman jälkeen? Miksi asuit hänen kanssaan? Eikö sinulla ole omaa perhettä?
Samalla lailla kuin ennen kuolemaansa. Ainoa ero on se, että asun yksin kotitalossani. Asuin äitini kanssa siksi, ettei ole koskaan ollut halua perustaa omaa perhettä ja oli iso talo asuttavana.
Etkö ole koskaan halunnut edes kumppania?
Vierailija kirjoitti:
tiedän yhden...tuijottelee huoneensa seiniä apaattisena,ja runkkailee mällejä seinätapetteihin..menee syömään valmiiseen pöytään vanhan äidin laittamia ruokia..välillä ottaa olutta
No tuohan on just hyvä meininki. Ei mitään stressiä.
Äidin ja isän kanssa asuu monia työttömiä aikamiespoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä. Lähes kaikki aloituksen kriteerit täsmäävät, ehkä poisluettuna tuo toimeton. Työttömäksi en ole ilmoittautunut, vaikka en siis ole palkkatöissä. Mikä olikaan se ap:n kysymys?
Miten hankit elannon ja miksi et asu itsenäisesti?
Olen hankkinut elantoni kahta firmaa pyörittäen, palkkatöissä noin puolessa tusinassa eri firmoja sekä jonkinlaisella piensijoitustoiminnalla. Olen asunut itsenäisesti, takana kaatunut seurustelusuhde naisen kanssa. Vanhempieni nykyinen tilanne estää ns itsenäisen asumisen, asun tosin omistamassani päässä isohkoa ok-taloa, mutta minulla on siivousta, ylläpitoa ja hätätilanteita varten 24/7/365 pääsy toiseenkin päätyyn.
Jos sulla on oma keittiö ja oma talous siellä päädyssä, et ole peräkammarinpoika.
Sukulaispoika 55-v asuu äitinsä kanssa ihan täällä Helsingissä. Koulu ja työt eivät ole maittaneet, menee hautaan todennäköisesti ennen äitiänsä, kun viinaa kuluu eikä liiku kuin autolla. Sisaruksensa ovat ihan normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että olet sinkku ?
Mitä kummallista siinä on? Osaan siivota ja kokata paremmin kuin suurin osa naisista. Miksi ottaa joku vetelys riesakseen? Ja olen halunnut elää oman mieleni mukaan, en jonkun toisen. Jälkeläisiä en ole halunnut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, pohjoiskarjala äidinpoikia täynnä, äiti hoitaa ruokahuollon ja myös laajemmin naisen roolin pojan elämässä säännöllisen seksielämän pojalle antaen.
Pohjoiskarjala on insestin luvattua maata, josta täysijärkiset ja alle 40 vuotiaat naiset ovat jo aikoja sitten muuttaneet ihmisten ilmoille.
Näköjään ihastuksesi lähti pohjois-karjalalaisen matkaan kun noin katkeraa settiä kirjoittelet.
Suomessa on n. 55 000 peräkammarin poikaa ja tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Miltei kaikki persumiehet poislukien puppelit.
Ja 100% kaikista vassareista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummallista siinä on? Osaan siivota ja kokata paremmin kuin suurin osa naisista. Miksi ottaa joku vetelys riesakseen? Ja olen halunnut elää oman mieleni mukaan, en jonkun toisen. Jälkeläisiä en ole halunnut koskaan.
Mutta, mites seksuaalinen kanssakäyminen? Ja mitä muut ajattelevat sinusta, eikö haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten jäit äidin helmoihin? Olitko jotenkin ikäistäsi lapsellisempi 20-vuotiaana kun et itsenäistynyt silloin kuin muut?
Koska oli isäni rakentama valmis talo asuttavana. En ole lähtenyt tästä vieläkään mihinkään. Toivottavasti saan viettää loppuelämäni tässä. Minulle itsenäistyminen on ollut sitä, että olen pystynyt maksamaan elämiseni.
Siuntiossa on...huvittavaa seurata joskus.,yksin mölisee.Sisällä pelaa..kuka 30v asuu enää kotonaan.Tunsin joskus toisenkin ,pitkään äidin parsakaalilla pysy.
Teppo.53 vuotias vanhapoika asuu isän ja äidin kanssa omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko kukaan sen 5-kymppisen urjalan punkalaitumelta?
Ville, kyllähän sen siellä kaikki tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, mites seksuaalinen kanssakäyminen? Ja mitä muut ajattelevat sinusta, eikö haittaa?
Oma käsi ja mielikuvitus on riittänyt. Kaikki sisareni ovat naimisissa ja heistä tässä ei ole koskaan ollut mitään häiritsevää. Sama koskee sukulaisiakin.
Vierailija kirjoitti:
tiedän yhden...tuijottelee huoneensa seiniä apaattisena,ja runkkailee mällejä seinätapetteihin..menee syömään valmiiseen pöytään vanhan äidin laittamia ruokia..välillä ottaa olutta
Ruokailua lukuun ottamatta, millähän tavoin tuo lopultakaan eroaa monen työttömän elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltei kaikki persumiehet poislukien puppelit.
Ja 100% kaikista vassareista
Ihan parisuhteessa asun vastakkaisen sukupuolen kanssa jo vuosikymmeniä.Siinä sulle taas tumputettavaa.
Tunnetko yhtäkään prärräkammaripoikaa joka olisi käynyt armeijan? Minä en.