Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko kukaan oikeata peräkammarinpoikaa, onko heitä, jos niin missä?

Vierailija
03.01.2025 |

Siis olento, joka

Asuu täysikäisenä vanhempiensa tai vanhemman kanssa ja on useimmiten myös naimaton tai laajemmin sinkkustatuksen omaava sekä työtön ja toimeton mies.

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko yhtäkään prärräkammaripoikaa joka olisi käynyt armeijan? Minä en. 

Vierailija
22/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina luullaan, että peräkammarinpoika ei tee mitään muuta, kuin menee syömään ruokapöytään äidin valmistamaa ruokaa, eikä tee töitä ja juopottelee? Itse asuin äitini kanssa hänen kuolemaansa saakka. Kävin töissä, en juopotellut, valmistin ruokaa ja siivosin yhtä paljon kuin äitini. Välillä jopa enemmän. Puolet maksoin kaikista taloumenoistakin.

No mitenkä olet pärjännyt äidin kuoleman jälkeen? Miksi asuit hänen kanssaan? Eikö sinulla ole omaa perhettä?

Samalla lailla kuin ennen kuolemaansa. Ainoa ero on se, että asun yksin kotitalossani. Asuin äitini kanssa siksi, ettei ole koskaan ollut halua perustaa omaa perhettä ja oli iso talo asuttavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä. Lähes kaikki aloituksen kriteerit täsmäävät, ehkä poisluettuna tuo toimeton. Työttömäksi en ole ilmoittautunut, vaikka en siis ole palkkatöissä. Mikä olikaan se ap:n kysymys?

Miten hankit elannon ja miksi et asu itsenäisesti? 

Olen hankkinut elantoni kahta firmaa pyörittäen, palkkatöissä noin puolessa tusinassa eri firmoja sekä jonkinlaisella piensijoitustoiminnalla. Olen asunut itsenäisesti, takana kaatunut seurustelusuhde naisen kanssa. Vanhempieni nykyinen tilanne estää ns itsenäisen asumisen, asun tosin omistamassani päässä isohkoa ok-taloa, mutta minulla on siivousta, ylläpitoa ja hätätilanteita varten 24/7/365 pääsy toiseenkin päätyyn.    

Vierailija
24/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina luullaan, että peräkammarinpoika ei tee mitään muuta, kuin menee syömään ruokapöytään äidin valmistamaa ruokaa, eikä tee töitä ja juopottelee? Itse asuin äitini kanssa hänen kuolemaansa saakka. Kävin töissä, en juopotellut, valmistin ruokaa ja siivosin yhtä paljon kuin äitini. Välillä jopa enemmän. Puolet maksoin kaikista taloumenoistakin.

No mitenkä olet pärjännyt äidin kuoleman jälkeen? Miksi asuit hänen kanssaan? Eikö sinulla ole omaa perhettä?

Samalla lailla kuin ennen kuolemaansa. Ainoa ero on se, että asun yksin kotitalossani. Asuin äitini kanssa siksi, ettei ole koskaan ollut halua perustaa omaa perhettä ja oli iso talo asuttavana.

Etkö ole koskaan halunnut edes kumppania? 

Vierailija
25/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiedän yhden...tuijottelee huoneensa seiniä apaattisena,ja runkkailee mällejä seinätapetteihin..menee syömään valmiiseen pöytään vanhan äidin laittamia ruokia..välillä ottaa olutta

No tuohan on just hyvä meininki. Ei mitään stressiä.

Vierailija
26/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin ja isän kanssa asuu monia työttömiä aikamiespoika.

Vierailija
27/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä. Lähes kaikki aloituksen kriteerit täsmäävät, ehkä poisluettuna tuo toimeton. Työttömäksi en ole ilmoittautunut, vaikka en siis ole palkkatöissä. Mikä olikaan se ap:n kysymys?

Miten hankit elannon ja miksi et asu itsenäisesti? 

Olen hankkinut elantoni kahta firmaa pyörittäen, palkkatöissä noin puolessa tusinassa eri firmoja sekä jonkinlaisella piensijoitustoiminnalla. Olen asunut itsenäisesti, takana kaatunut seurustelusuhde naisen kanssa. Vanhempieni nykyinen tilanne estää ns itsenäisen asumisen, asun tosin omistamassani päässä isohkoa ok-taloa, mutta minulla on siivousta, ylläpitoa ja hätätilanteita varten 24/7/365 pääsy toiseenkin päätyyn.    

Jos sulla on oma keittiö ja oma talous siellä päädyssä, et ole peräkammarinpoika. 

Vierailija
28/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaispoika 55-v asuu äitinsä kanssa ihan täällä Helsingissä. Koulu ja työt eivät ole maittaneet, menee hautaan todennäköisesti ennen äitiänsä, kun viinaa kuluu eikä liiku kuin autolla. Sisaruksensa ovat ihan normaaleja.

Vierailija
29/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että olet sinkku ?

Mitä kummallista siinä on? Osaan siivota ja kokata paremmin kuin suurin osa naisista. Miksi ottaa joku vetelys riesakseen? Ja olen halunnut elää oman mieleni mukaan, en jonkun toisen. Jälkeläisiä en ole halunnut koskaan.

Vierailija
30/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita, pohjoiskarjala äidinpoikia täynnä, äiti hoitaa ruokahuollon ja myös laajemmin naisen roolin pojan elämässä säännöllisen seksielämän pojalle antaen.

Pohjoiskarjala on insestin luvattua maata, josta täysijärkiset ja alle 40 vuotiaat naiset ovat jo aikoja sitten muuttaneet ihmisten ilmoille.

Näköjään ihastuksesi lähti pohjois-karjalalaisen matkaan kun noin katkeraa settiä kirjoittelet.

Vierailija
31/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on n. 55 000 peräkammarin poikaa ja tyttöä.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000002869146.html

Vierailija
32/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltei kaikki persumiehet poislukien puppelit.

Ja 100% kaikista vassareista

Vierailija
33/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kummallista siinä on? Osaan siivota ja kokata paremmin kuin suurin osa naisista. Miksi ottaa joku vetelys riesakseen? Ja olen halunnut elää oman mieleni mukaan, en jonkun toisen. Jälkeläisiä en ole halunnut koskaan.

Mutta, mites seksuaalinen kanssakäyminen? Ja mitä muut ajattelevat sinusta, eikö haittaa?

Vierailija
34/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten jäit äidin helmoihin? Olitko jotenkin ikäistäsi lapsellisempi 20-vuotiaana kun et itsenäistynyt silloin kuin muut? 

Koska oli isäni rakentama valmis talo asuttavana. En ole lähtenyt tästä vieläkään mihinkään. Toivottavasti saan viettää loppuelämäni tässä. Minulle itsenäistyminen on ollut sitä, että olen pystynyt maksamaan elämiseni.

Vierailija
35/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siuntiossa on...huvittavaa seurata joskus.,yksin mölisee.Sisällä pelaa..kuka 30v asuu enää kotonaan.Tunsin joskus toisenkin ,pitkään äidin parsakaalilla pysy.

Vierailija
36/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo.53 vuotias vanhapoika  asuu isän ja äidin kanssa omakotitalossa.

Vierailija
37/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko kukaan sen 5-kymppisen urjalan punkalaitumelta?

Ville, kyllähän sen siellä kaikki tietää.

Vierailija
38/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta, mites seksuaalinen kanssakäyminen? Ja mitä muut ajattelevat sinusta, eikö haittaa?

Oma käsi ja mielikuvitus on riittänyt. Kaikki sisareni ovat naimisissa ja heistä tässä ei ole koskaan ollut mitään häiritsevää. Sama koskee sukulaisiakin.

Vierailija
39/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiedän yhden...tuijottelee huoneensa seiniä apaattisena,ja runkkailee mällejä seinätapetteihin..menee syömään valmiiseen pöytään vanhan äidin laittamia ruokia..välillä ottaa olutta

Ruokailua lukuun ottamatta, millähän tavoin tuo lopultakaan eroaa monen työttömän elämästä?

Vierailija
40/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltei kaikki persumiehet poislukien puppelit.

Ja 100% kaikista vassareista

Ihan parisuhteessa asun vastakkaisen sukupuolen kanssa jo vuosikymmeniä.Siinä sulle taas tumputettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme