Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille exästä

Vierailija
03.01.2025 |

Olet kumppanin kanssa jossain ja tapaat siellä jonkun exäsi vuosien takaa. Miksi ei voisi sanoa että on exä, vaan pitää valehdella ja sanoa että vaikka työn kautta tuntee???? 

On vaan aika nolo tilanne kun kumppanisi  tuntee tämän ja tietää että ollut exä. Siinä kyllä luottamus saa kolhun. 

Terveisin 

Näin tapahtui ja odotan milloin korjaa asian vai meinaatko valheen kanssa elää. Jonain päivänä sit otan puheeksi että asian ja koitan millainen reaktio kun valheesta jää kiinni. Ei pitäisi olla hänellä syytä suuttua

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ootte ja kauan ollu yhdessä? Mä voisin kuvitella että mun ja miehen alkutaipaleella olisin joutunut tekee niin, ku mies ei kestänyt mitään pieniäkää tietoja ilman mökötystä. Nykyään, ku puoli elämää oltu yhdessä ja tulis tollanen tilanne nii sanoisin suoraan. Se on voi voi jos ei kestä. Kyllä aikuisen pitäis kestää tollaset. Tyhmää on valehdella.

Vierailija
22/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin myös valehdella ihan siksi, etten haluaisi tuottaa miehelle pahaa mieltä tai mahdollista mustasukkaisuutta. Yhden kerran tapailin mustasukkaista miestä ja sille oli ihan sama, mitä sanoin jostain menneisyyden miehestä, se tenttasi niin, että aloin omastakin mielestä kuulostaa valehtelijalta, vaikka puhuin totta. Se oli tosi surullista, kun asia, joka sitä painoi, ei ollut mulle merkinnyt mitään ja siitä oli jo aikaakin. Tykkäsin tästä miehestä kovasti, mutta suhde kuivui miehen epävarmuuteen, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua puhua existä nyksälle, enkä ainakaan esitellä heitä. Ei tulisi mieleenkään sanoa, että "tuo oli exä". Eikä todellakaan harmita, jos kumppanini ignooraa exänsä esittelyn. Enemmän vaivaa, jos tästä aletaan pitää esitelmää ja esitellään ylpeänä. 

Vierailija
24/29 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen yksi kauhea kokemus, missä oltiin mieheni kanssa eräissä juhlissa. Joku nainen tuli puhumaan miehelleni. Nainen ei ollut edes mikään kaunotar, vaan lähinnä miesmäinen wt naisen prototyyppi. Mies oli innoissaan kun nainen lähti ja sanoi kuin transsissa, että onkohan hän pannut tätä naista joskus, kun näytti ja tuntui niin tutulta. Mieheni oli tuolloin n.40 vuotias, nainen n.20 vuotias ja me olimme olleet yhdessä 17 vuotta. Sanotaanko näin, että siinä meni kyllä luottamus. Olemme eronneet ja hyvä niin. 

Vierailija
25/29 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuu mieleen yksi kauhea kokemus, missä oltiin mieheni kanssa eräissä juhlissa. Joku nainen tuli puhumaan miehelleni. Nainen ei ollut edes mikään kaunotar, vaan lähinnä miesmäinen wt naisen prototyyppi. Mies oli innoissaan kun nainen lähti ja sanoi kuin transsissa, että onkohan hän pannut tätä naista joskus, kun näytti ja tuntui niin tutulta. Mieheni oli tuolloin n.40 vuotias, nainen n.20 vuotias ja me olimme olleet yhdessä 17 vuotta. Sanotaanko näin, että siinä meni kyllä luottamus. Olemme eronneet ja hyvä niin. 

Jos oli sinua satuttanut tositarina, niin anteeksi kun nauroin kippurassa tälle.

Vierailija
26/29 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ollut hyvä kertoa nykyiselle sen jälkeen, kun on törmätty exiin, että mitä hyvää on keltäkin saanut. Tulee sellainen kilpailutilanne, että nykyinen haluaa laittaa paremmaksi.

"Tuolla exällä oli ihana perse, jota antoi aina auliisti" - on johtanut uskomattomiin peppuleikkeihin.

"Ton exän kanssa pantiin Stockan sovituskopissa." - mekin pantiin Stockan sovituskopissa.

"Sain luvan kanssa panna hänen siskoaan." - tästä sain kyllä korvilleni.

Välillä keksin tarinat itse, vaikkei niitä ole tapahtunutkaan, mutta tulee silti lisämaustetta seksielämään.

M33

Vierailija
27/29 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö niitä exiä ylläpitää elämässä millään tavalla? Ei kukaan selitä vanhoista luokkakavereistaankaan sellaiselle, joka heitä ei tunne. 

Vierailija
28/29 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen kaupungin asukkaina ja osittain saman tuttavapiirin kasvatteina ne mun muutamat eksät on miehen tiedossa eikä niistä sen kummemmin oo mustasukkainen.  Mut ei mulla kävis mielessäkään alkaa  jokaista yhden  yön juttua sille sormella osoittamaan jos vastaan jossain sattuu tulemaan ja satun vielä tunnistamaan.  

Vierailija
29/29 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on ollut hyvä kertoa nykyiselle sen jälkeen, kun on törmätty exiin, että mitä hyvää on keltäkin saanut. Tulee sellainen kilpailutilanne, että nykyinen haluaa laittaa paremmaksi.

"Tuolla exällä oli ihana perse, jota antoi aina auliisti" - on johtanut uskomattomiin peppuleikkeihin.

"Ton exän kanssa pantiin Stockan sovituskopissa." - mekin pantiin Stockan sovituskopissa.

"Sain luvan kanssa panna hänen siskoaan." - tästä sain kyllä korvilleni.

Välillä keksin tarinat itse, vaikkei niitä ole tapahtunutkaan, mutta tulee silti lisämaustetta seksielämään.

M33

SEKSIELÄMÄÄN???

stockan kopissa. Ei hemmetti. Ne pukukoppeja jossa ihmiset vaihtaa vaatteita ja kokeilee niitä. Se ei ole mikään panokoppi. Törkeetä!

Nussikaa kotona, omassa sängyssä