Tunnetko olosi turvalliseksi unisex-vessassa?
Menin yleiseen vessaan joka oli vähän syrjässä ja unisex. Vessassa oli vain minä ja joku mies. Hämmästyin itsekin kuinka oudolta ja turvattomalta se tuntui. Ymmärrän kyllä että tuskin juuri tämä mies oli joku hullu mutta ei se vaan tuntunut normi tilanteelta. Pesin käsiä ja kampasin hiukset enkä voinut mennä pissalle ennenkuin mies meni pois. Ja tuntui kyllä että se mieskin oli jotenkin vaivaantunut.
Kommentit (93)
Kai tiesitte, että 10% miehistä menee vessaan masturboimaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä sen tietäisin ja miten se minuun vaikuttaa?
En, koska hörhöt on vielä enemmän päästään vialla kuin ahdistelijamiehet.
Yhtä turvalliseksi kuin missä tahansa muussa julkisessa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja 20% naisista
Kerran käynyt ja toista kertaa en mene. Olin likainen vessa. Kusta joka paikassa.
Ahdistaa se vihervassarius siellä pahasti. Se suorastaan tuoksuu ilmassa.
Tämäkin jakaa kansaa. Raja menee kauramaidossa. Kimppavessat väärällä puolella rajaa.
Laitan oven lukkoon ja pyydän pokelta viltin. En pelkää mutta kusenhaju inhottaa nussiessa-
Tunnen itseni voimaantuneeksi siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni voimaantuneeksi siellä.
Minäkin runkkaan.
No ei se nyt mikään Herran kukkaro ole mutta kyllä sinne paskat vääntää.
Ei ole mitään isoa yhteisvessaa osunut kohdalle, ainoastaan yhden hengen unisex-vessoja.
Toki. Meillä on kotonakin unisex-vessa.
Älkää nyt jaksako provota. Vai onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka runkkaa yleisessä vessassa? Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt jaksako provota. Vai onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka runkkaa yleisessä vessassa? Huokaus.
Voi kai olla, mutta en tiedä miksi se häiritsisi minua yhtään sen enempää että joku istuu vessassa runkkaamassa kuin että se istuu siellä paskalla.
Jos on paljon porukkaa ja hälinää niin ei kovasti häiritse jos kaikki käyttäytyy normaalisti eikä joukossa ole känniääliöitä tai selvästi pervohiippareita. Mutta iso hiljainen unisexvessa ja siellä yksin naisena yhden tai kahden miehen kanssa tuntuu pelottavalta.
Pelkään niin, että p*ska tulee housuun.
Jos kopissa on ovi, jonka saa lukkoon, ni joo 😃