Hallituksen ero
Onko mahdollista, että nykyinen hallitus eroaa kesken kaiken? Kaikessa on tiukennettu, yritykset menee nurin ja ihmisten rahat loppuu.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
"Voisiko hallitus erota" on typerin kysymys koskaan. Heillä on suorastaan velvollisuus jatkaa, koska heidät on siihen äänestetty.
Ja viesti vaaleissa oli selvä. Jotain muuta kuin Sanna Marinin paskaa, kurjistavaa politiikkaa.
Kyllä minun on ainakin helpompi hengittää, kun joku muu ohjaksissa. Nurkat täynnä ulkomaan elätettäviä ja demareiden historia Venäjän palvojana on järkyttävä sekin.
No persujen edustajia on Putinin kesäleirillä viimeksi tainnut hillua.
Vierailija kirjoitti:
Rahojen loppuminen kuulostaa enemmän elämänhallintaongelmalta. Itse olen täysin tyytyväinen nykyiseen hallitukseen.
27.12.2024 Kuluttajille huonekaluja myyvää Isku Kotia haetaan konkurssiin.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010929025.html
Montako tuollaista täytyy vielä tapahtua?
Kuntavaaleissa jatkamme samalla linjalla. Woketus riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa sähköön, eikä alkoholiin, eikä tupakkaan, eikä bussilipuun, eikä junalippuun, eikä ravintoloihin, eikä festareille, ei mihinkään.
No, mene töihin.
Ei siitä jää mitään käteen kun kaikki menee veroihin.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus nimenomaan on äänestetty valtaan siksi, että he tekisivät tiukennuksia edellisen tuhlailuhallituksen jäljiltä. Miksi he eroaisivat kun se on toteutunut?
Sipiläkin hallitus erosi kun tuhlasivat liikaa Orpon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa sähköön, eikä alkoholiin, eikä tupakkaan, eikä bussilipuun, eikä junalippuun, eikä ravintoloihin, eikä festareille, ei mihinkään.
No, mene töihin.
Ei siitä jää mitään käteen kun kaikki menee veroihin.
Ei kenelläkään ole veroprosentti 100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voisiko hallitus erota" on typerin kysymys koskaan. Heillä on suorastaan velvollisuus jatkaa, koska heidät on siihen äänestetty.
Ja viesti vaaleissa oli selvä. Jotain muuta kuin Sanna Marinin paskaa, kurjistavaa politiikkaa.
Kyllä minun on ainakin helpompi hengittää, kun joku muu ohjaksissa. Nurkat täynnä ulkomaan elätettäviä ja demareiden historia Venäjän palvojana on järkyttävä sekin.
Missä näet suomen menestyksen näillä päätöksillä? Mikä muuttuu tulevaisuudessa paremmaksi?
Suomi lapioi edelleen rahaa ulkomaille, mutta saatiinpa suomalaisilta siihen rahaa. Alviverot nousi, asumistuet loppui, hinnat nousi pilviin, palkat ei nouse, bensan hinta nousi, sotesäästöt lisääntyy, koulutus heikentyy, työttömiä kurjistetaan, eläkeläisille nostettiin verot...
Vierailija kirjoitti:
Konkurssikypsä Suomi johtuu Suomen Venäjälle asettamista pakotteista. Rahaa levitellään ympäri maailmaa holtittomasti, bisnekset ei luista. Suomen etu olisi että Ukrainan sota lopetetaan mahdollisimman nopeasti neuvottelemalla. Luovutaan pakotteista.
Vaikka Ukrainan sota loppuisi, lupasi stuppi jälleenrakentamisrahaa Ukrainalle 10 vuodeksi
Ukrainassa on töitä kun sota loppuu. Tilaa ystävällisille turisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus nimenomaan on äänestetty valtaan siksi, että he tekisivät tiukennuksia edellisen tuhlailuhallituksen jäljiltä. Miksi he eroaisivat kun se on toteutunut?
Sipiläkin hallitus erosi kun tuhlasivat liikaa Orpon kanssa.
Sipilän hallituksen ero oli pelkkä vaalitemppu ja teatteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahojen loppuminen kuulostaa enemmän elämänhallintaongelmalta. Itse olen täysin tyytyväinen nykyiseen hallitukseen.
27.12.2024 Kuluttajille huonekaluja myyvää Isku Kotia haetaan konkurssiin.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010929025.html
Montako tuollaista täytyy vielä tapahtua?
Pitäisikö kannattamattoman yrityksen toimintaa jatkaa väkisin, vai mikähän oli tässäkin pointtina?
Vierailija kirjoitti:
Sitten kuulut siihen 20 prosentin vähemmistöön, joka on.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on pilattu muutaman vuoden päästä. Ei täällä ole muita yrityksiä pystyssä kuin niitä valtion tukemia. Ihmisillä ei ole rahaa vuokraan, eikä ruokaan. Tätä suomea puolustetaan venäjän hyökkäyksiltä.
Ihmisillä ei ole kohta mitään koska ketään ei kiinnosta tehdä yhtään mitään. Tää on laiskojen kitisijöiden yhteiskunta, joka ei saa tyhmyydeltään mitään aikaiseksi. Ei Suomella ole tulevaisuutta, jos kaikki ilmatila on täynnä vasemmistolaista tukipolitiikkaa. Ainoa mitä tapahtuu on sen, että verkkareiden persuspruhju valuu puolesta reidestä polven korkeudelle. Ja media pitää huolen, ettei oikeat asiat pääse pilaamaan palstatilaa.
Voih, menikö nyt loisivalla vassupaskalla tunteisiin 🤣