Hallituksen ero
Onko mahdollista, että nykyinen hallitus eroaa kesken kaiken? Kaikessa on tiukennettu, yritykset menee nurin ja ihmisten rahat loppuu.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Miksi eroaisi? Hallituksella on täysi eduskunnan luottamus.
Nimenomaan, ei enemmistöhallitusten ole ollut tarvetta erota Suomen historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten se hajoaisi kun Parlamentti hajoaisi?
Menehän vassupaska töihin siitä kitisemästä 🤬🤡
Vihervassarit taas täällä inisemässä.
Uudet vaalit kun sannamarinkin lähti pois.
Kyllä se velanotto ja ilmaisen rahan jako onnistuu parin vuoden päästäkin.
Hauskaa ajatella, kuinka paljon ilmaista rahaa silloin saamme. Tuonne asti olen ajatellut töitä tehdä ja sitten lopettaa, kun demarit pääsee valtaan.
Rahojen loppuminen kuulostaa enemmän elämänhallintaongelmalta. Itse olen täysin tyytyväinen nykyiseen hallitukseen.
Suomi on pilattu muutaman vuoden päästä. Ei täällä ole muita yrityksiä pystyssä kuin niitä valtion tukemia. Ihmisillä ei ole rahaa vuokraan, eikä ruokaan. Tätä suomea puolustetaan venäjän hyökkäyksiltä.
Hallitus nimenomaan on äänestetty valtaan siksi, että he tekisivät tiukennuksia edellisen tuhlailuhallituksen jäljiltä. Miksi he eroaisivat kun se on toteutunut?
Ei ole rahaa sähköön, eikä alkoholiin, eikä tupakkaan, eikä bussilipuun, eikä junalippuun, eikä ravintoloihin, eikä festareille, ei mihinkään.
"Voisiko hallitus erota" on typerin kysymys koskaan. Heillä on suorastaan velvollisuus jatkaa, koska heidät on siihen äänestetty.
Ja viesti vaaleissa oli selvä. Jotain muuta kuin Sanna Marinin paskaa, kurjistavaa politiikkaa.
Kyllä minun on ainakin helpompi hengittää, kun joku muu ohjaksissa. Nurkat täynnä ulkomaan elätettäviä ja demareiden historia Venäjän palvojana on järkyttävä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olet kyllä väärässä. Hallituksella nimenomaan ei ole eduskunnan täyttä tukea. Hallituksella voi olla enemmistön tuki mutta ei täyttä tukea.
Vierailija kirjoitti:
Menehän vassupaska töihin siitä kitisemästä 🤬🤡
Puhalla sinä työtön persu pi..uusi.
Hallitus jankkaaja on herännyt suljetulla osastolla 🤣
Vierailija kirjoitti:
Suomi on pilattu muutaman vuoden päästä. Ei täällä ole muita yrityksiä pystyssä kuin niitä valtion tukemia. Ihmisillä ei ole rahaa vuokraan, eikä ruokaan. Tätä suomea puolustetaan venäjän hyökkäyksiltä.
Ei monellakaan normaalisti töissä käyvälle ole ollut kummoistakaan vaikutusta oli siellä hallituksessa kuka hyvänsä
Vierailija kirjoitti:
"Voisiko hallitus erota" on typerin kysymys koskaan. Heillä on suorastaan velvollisuus jatkaa, koska heidät on siihen äänestetty.
Ja viesti vaaleissa oli selvä. Jotain muuta kuin Sanna Marinin paskaa, kurjistavaa politiikkaa.
Kyllä minun on ainakin helpompi hengittää, kun joku muu ohjaksissa. Nurkat täynnä ulkomaan elätettäviä ja demareiden historia Venäjän palvojana on järkyttävä sekin.
Missä näet suomen menestyksen näillä päätöksillä? Mikä muuttuu tulevaisuudessa paremmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa sähköön, eikä alkoholiin, eikä tupakkaan, eikä bussilipuun, eikä junalippuun, eikä ravintoloihin, eikä festareille, ei mihinkään.
No, mene töihin.
Konkurssikypsä Suomi johtuu Suomen Venäjälle asettamista pakotteista. Rahaa levitellään ympäri maailmaa holtittomasti, bisnekset ei luista. Suomen etu olisi että Ukrainan sota lopetetaan mahdollisimman nopeasti neuvottelemalla. Luovutaan pakotteista.