Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jollain muullakin nyt paha olla?

Vierailija
02.01.2025 |

En tarkoita fyysistä pahaa oloa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa niin paljon, että kuolema on oikeasti lähellä

Syynä on työelämä, joka on nykyään ihan helvettiä. Kaikki väärinpäin kääntynyttä. Kun teet asiat oikein ja vastustat laittomuutta, niin siitä palkitaan potkuilla. Kerta kerran ja kerran jälkeen.

Jos näin tapahtuu kerran tai pari, vika saattaa hyvinkin olla vastapuolessa. Jos sen sijaan näin käy järjestelmällisesti aina, vika on valitettavasti todennäköisimmin sinussa.

Jos nykynuoret on pihalla, niin on myös monet yrittäjät ja johtajat. Siis täysin kuutamolla mitä tulee kutyymiin, pelisääntöjen kunnioitukseen ja omaan vastuuseen. On vain psykopaattinen peli, ei muuta.

Kenen pelisäännöt? Sinunko?

Näiden vuoksi ei muuta ehtisikään kuin riidellä oikeudessa.

Kuten sanottua, jos kaikkien kanssa joutuu riitelemää

Mitä sinä tiedät tuon kirjoittajan kokemuksista? Niin älyvapaa kommentti taas ettei mitään rajaa. Todennäköisemmin kommentoija on älyvapaa.

Vierailija
42/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoinen ajatusmalleista. Tiedän myös vahingollisista ajatusrakenteista. Kuitenkin vahvistan kumpaakin toistoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kaikille. Huominen voi olla parempi. 

Vierailija
44/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä. Aamukahvi oli sentään lämmintä.

Vierailija
45/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu siltä.

Vierailija
46/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnassa kaikki ok. Mikäs tässä kun on läheisiä ja saa liikkua päivittäin. Tehdä omat sapuskat ja nukkua rauhassa.

Vierailija
47/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu siltä.

Tunteilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Vierailija
48/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanottuna meinaa selvitä enää.

Minulla on jo kolmekymppisenä toistuvia, outoja terveysongelmia silmistä ja hermostosta alkaen, ja ne pelottavat minua todella paljon. Lääkäristä on saanut apua vain pieneksi hetkeksi, koska oireet uusiutuvat aina; olen pelännyt jopa sokeutuvani. Koetan pitää elintavoistani huolta, mutta kaikki hyvät rutiinit tuntuvat menevän hukkaan. Olen käytännöllisesti katsoen täysin yksin, ja ainoastaan rakas (joskin projektimainen ja siksi epävarma) työ tuikuttaa valoa. Kirsikkana kakun päällä on loputon itseviha. Tämän parempaa en usko ansaitsevanikaan.

Parempaa uutta vuotta teille, jotka jaksatte jatkaa eteenpäin. Omasta puolestani en oikein tiedä.

Vierailija
49/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo kolmekymppisenä toistuvia, outoja terveysongelmia silmistä ja hermostosta alkaen, ja ne pelottavat minua todella paljon. Lääkäristä on saanut apua vain pieneksi hetkeksi, koska oireet uusiutuvat aina; olen pelännyt jopa sokeutuvani. Koetan pitää elintavoistani huolta, mutta kaikki hyvät rutiinit tuntuvat menevän hukkaan. Olen käytännöllisesti katsoen täysin yksin, ja ainoastaan rakas (joskin projektimainen ja siksi epävarma) työ tuikuttaa valoa. Kirsikkana kakun päällä on loputon itseviha. Tämän parempaa en usko ansaitsevanikaan.

Parempaa uutta vuotta teille, jotka jaksatte jatkaa eteenpäin. Omasta puolestani en oikein tiedä.

Hali ja voimia. Parempaa uutta vuotta sulle.

Vierailija
50/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekee jo vaikeaa yrittää kaivaa itselleni syvempää kuoppaa. Rupeaa maa loppumaan.

Vierailija
51/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Home voi tehdä tuota! Tarkista onko kotona tai työpaikalla hometta . 

Vierailija
52/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hali ja voimia. Parempaa uutta vuotta sulle.

Kiitän, ja samaa toivon myös Sinulle!

Vierailija
53/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puurolautanen tipahti ja levisi lattialle. Kiitos ptsd takaumat.