Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jollain muullakin nyt paha olla?

Vierailija
02.01.2025 |

En tarkoita fyysistä pahaa oloa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-asiat ahdistaa. Tässä kuussa hirveästi laskuja ja lääkemenoja. Käyttörahaa jää joku 100€ tälle kuulle.

Vierailija
22/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin paha olo. Olen niin omituinen, mutta munkin on elettävä. Mieluummin kuolisi nyt ja heti.

Sama täällä. Inhoan itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tämä. Tokion kadut ilman ihmisiä 

Vierailija
24/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin paha olo. Olen niin omituinen, mutta munkin on elettävä. Mieluummin kuolisi nyt ja heti.

Lisäksi valvoin koko viime yön ja itkin tunteja elämääni. Tulis se noutaja ja veis pois.

💛

Vierailija
25/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi valvoin koko viime yön ja itkin tunteja elämääni. Tulis se noutaja ja veis pois.

💛

Nyt padot aukesi taas 😭

Vierailija
26/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt koko päivän.

Olen pyörätuolissa ja jouduin tähän tilanteeseen vanhassa asunnossa ja koska se asunto oli korkealla ja pyörätuoli ei mahtunut hissiin en päässyt käytännössä ulos asunnosta kuin ehkä kerran kuukaudessa avustettuna. 

Olin jonossa kaupungille ja etsin joka päivä uutta asuntoa kaksi vuotta, kunnes sain asunto tarjouksen.

Pyysin päästä katsomaan asuntoa, mutta en saanut koska asunnossa oli remontti kesken joka päivä kuukauden ajan soitin ja kysyin ,että milloin pääsen katsomaan asuntoa ja en päässyt, koska remontti oli kesken. Olin pakotettu irtisanomaan vanhan asuntoni ja näin uuden asunnon vasta muutto päivänä ja siellä haisi voimakas maalien tuoksu .sain heti seuraavana päivänä kurkkukipua ja viikon päästä ääneni katosi kokonaan ja nyt kuukauden jälkeen olen edelleen mykkä.

Löysin asunnon listojen päältä jäytiäisiä ja haistan vahvan puun tai homeen hajun yhdessä huoneessa.

Ja itken siksi, koska jos täällä on hometta joudun muuttamaan metsään, koska olen käynyt tämän saman läpi jo kerran enkä aio jäädä odottamaan keuhkokuumeetta toista kertaa . Pelkään vain, että taisin menettää ääneni lopullisesti.

Enkä ole varma edes syystä, mutta pahoin pelkään hometta koska eikai jäytiäisiä muuten olisi varsinkaan remontin jälkeen ja joku syy sille on, että minua ei päästetty katsomaan asuntoa. Toisaalta oma vika mutta Sossu ei auttanut minua

Vierailija
27/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Ahdistaa pari juttua nyt niin paljon että se kyllä tuntuu fyysisestikin.

Vierailija
28/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2-tyypin kaksisuuntainen mielialahäiriö, masennuspainotteinen. Mitä enemmän ikää tulee, sitä hirveämmäksi oloni tulee. Todennäköisesti tämä sairaus vaatii henkeni lähitulevaisuudessa.

Lääkitys on, hoitokontakti on. Sinnittelen työelämässä ja minulla on lapsia. Olin terve kun sain lapseni - tämä niille tiedoksi,jotka kuitenkin syyttelevät, miksi mielisairas hullu on " tehnyt" lapsia. Valitettavasti minulla ei ole kristallipalloa josta olisin nähnyt sairastumiseni.

On tämä kauhea sairaus, en toivo tätä edes " pahimmalle vihamiehelleni". Tietenkin yritän elää lasteni tähden, mutta se käy päivä päivältä vaikeammaksi. Olo on helvetillisen raskas.

Vierailija
29/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa melkein koko ajan. Sellainen sisäisesti levoton olo jatkuvasti.

Vierailija
30/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itken siksi, koska jos täällä on hometta joudun muuttamaan metsään, koska olen käynyt tämän saman läpi jo kerran enkä aio jäädä odottamaan keuhkokuumeetta toista kertaa . Pelkään vain, että taisin menettää ääneni lopullisesti.

Metsään? Siellähän vasta erilaisia homeita onkin, sitähän metsän tuoksu enimmäkseen on!

Vierailija
31/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa joo.

Mikä sulla on?

Rakas mieheni sanoi, että hänellä oli nyt viimeinen joulu.

- ap -

Eli ensi vuonna ette joulua vietä. Normi vkl muiden joukossa. Ja siitä pitikin jo aloittaa itku. Voi voi. 

Vierailija
32/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa niin paljon, että kuolema on oikeasti lähellä

Syynä on työelämä, joka on nykyään ihan helvettiä. Kaikki väärinpäin kääntynyttä. Kun teet asiat oikein ja vastustat laittomuutta, niin siitä palkitaan potkuilla. Kerta kerran ja kerran jälkeen.

Jos nykynuoret on pihalla, niin on myös monet yrittäjät ja johtajat. Siis täysin kuutamolla mitä tulee kutyymiin, pelisääntöjen kunnioitukseen ja omaan vastuuseen. On vain psykopaattinen peli, ei muuta.

Näiden vuoksi ei muuta ehtisikään kuin riidellä oikeudessa.

Pahinta on että CV muuttuu sillisalaatiksi ja töiden saaminen vaikeutuu ja muuttuu lopulta mahdottomaksi.

Siinähän hallituksen poliittiset broilerit leikkaavat työttömyys- ja sosiaaliturvasta. Huutakoot vielä että menkää laiskat töihin. Eivät mulkut alkuunkaan ymmärrä mitä työelämässä tapahtuu ja mitä siitä seuraa kun yrittää toimia niinkuin oikein on.

Samalla idiootit tekevät tuhoisaa ja älyvapaata talouspolitiikkaa, mikä on vienyt kymmeniä tuhansia työpaikkoja ja syventää päivä päivältä yksityistä sektorin ongelmia.

Vannon että jos tämän hallituksen minsterit tulevat jossain vastaan, niin tapan jokaisen siihen paikkaan. Saanpahan ainakin nimeni historiankirjoihin, ja minut muistetaan köyhien puolustajana.

Seinät ei vaan enää kestä pään hakkaamista siihen.

Vierailija
33/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 2-tyypin kaksisuuntainen mielialahäiriö, masennuspainotteinen. Mitä enemmän ikää tulee, sitä hirveämmäksi oloni tulee. Todennäköisesti tämä sairaus vaatii henkeni lähitulevaisuudessa.

Lääkitys on, hoitokontakti on. Sinnittelen työelämässä ja minulla on lapsia. Olin terve kun sain lapseni - tämä niille tiedoksi,jotka kuitenkin syyttelevät, miksi mielisairas hullu on " tehnyt" lapsia. Valitettavasti minulla ei ole kristallipalloa josta olisin nähnyt sairastumiseni.

On tämä kauhea sairaus, en toivo tätä edes " pahimmalle vihamiehelleni". Tietenkin yritän elää lasteni tähden, mutta se käy päivä päivältä vaikeammaksi. Olo on helvetillisen raskas.

Ymmärrän. Minulla on skitsofrenia ja olen tk-eläkkeellä. Muitakin diagnooseja löytyy. On helvetin paha olla. Hengen taitaa viedä tämäkin sairaus.

Vierailija
34/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin ja bonarina fyysisestikin kelju olo kun särkee selkää, lantiota ja jalkoja.

Vierailija
35/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen olo koska äiti kuoli viikko ennen joulua. Asialla on kyllä hyväkin puolensa sillä äiti halusi jo kovasti päästä lepoon, oli iäkäs ja sairas. Ymmärsin toiveen. Mutta toki on ikävä. Yrittäkäähän pärjäillä.

Vierailija
36/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa niin paljon, että kuolema on oikeasti lähellä

Syynä on työelämä, joka on nykyään ihan helvettiä. Kaikki väärinpäin kääntynyttä. Kun teet asiat oikein ja vastustat laittomuutta, niin siitä palkitaan potkuilla. Kerta kerran ja kerran jälkeen.

Jos näin tapahtuu kerran tai pari, vika saattaa hyvinkin olla vastapuolessa. Jos sen sijaan näin käy järjestelmällisesti aina, vika on valitettavasti todennäköisimmin sinussa.

Jos nykynuoret on pihalla, niin on myös monet yrittäjät ja johtajat. Siis täysin kuutamolla mitä tulee kutyymiin, pelisääntöjen kunnioitukseen ja omaan vastuuseen. On vain psykopaattinen peli, ei muuta.

Kenen pelisäännöt? Sinunko?

Näiden vuoksi ei muuta ehtisikään kuin riidellä oikeudessa.

Kuten sanottua, jos kaikkien kanssa joutuu riitelemään oikeudessa, vika tuskin on kaikissa muissa. Sinä olet hankala ihminen.

Vierailija
37/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän. Takana neljän ruokalajin tuhti illallinen. Vähän tuli tukala olo.

Vierailija
38/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kaikille. Jokainen on arvokas ja tärkeä. Jumala rakastaa teitä äärettömästi. 

Kehotan kääntymään Hänen puoleensa, tuskissanne. Näin tein itse neljä vuotta sitten kun kriisitilanteessa huusin Jumalaa apuun. Pian sen jälkeen sain ottaa uskoa vastaan, ja uudestisynnyin. Jeesus tuli elämääni ja antoi rauhan ja merkityksen. 

Kaikkea Hyvää, rukoilen puolestanne, Ystävät! 

T. N 54v

Vierailija
39/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa joo. Oliko muita kysymyksiä?

Vierailija
40/53 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen mennä miehen syliin. Saatan saada hyväilyjä.