Vain harvat käyttää skanneria prismassa, miksi?
Nautitteko siitä jonottelusta ja tuotteiden edes takaisin lappaamisesta?
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Siksi että säilyy useampi työpaikka, en käytä.
Toi on kyllä puppua. Siellä kaupassa riittää kyllä paljon muitakin kuin kassatöitä.
Jengi ei oikein ymmärrä, että nämä teidän mielestä "työpaikkoja vievät tavat" ovat vain plussaa kiireisille työntekijöille, jotka hikihatussa paiskivat töitä.
En halua leikkiä kassaa ja päätyä vielä johonkin tarkastukseen.
Siitä ei ole mitään hyötyä,käyn automaattikassalla.
Vierailija kirjoitti:
En halua leikkiä kassaa ja päätyä vielä johonkin tarkastukseen.
Tämä se mullakin. Mä joudun aina satunnaisen tarkastuksen kohteeksi. Ehkä olen niin rikollisen näköinen.
Mä olen kaks kertaa joutunut läpivalaisuukin kun olen mennyt Katajanokalta Ruotsiin laivalla. Kukaan kavereistani ei tiedä ketään jonka tavarat olisi pengottu matkalla Ruotsiin.
Se skanneri ei tervehdi, ei kysy tuleeko pieneen kassiin eikä toivota hyvää päivän jatkoa. Ei ole tapoja opetettu.
Nuo ovat aivan turhaa roinaa. Täysin hyödyttömiä. Nykyään kaikki on jotain saatan. näppäilyä. M39
Vierailija kirjoitti:
En ole töissä Prismassa, haluan palvelua.
Haluat jonottaa ja purkaa tavarat hihnalle ja pakata ne sitten vielä kassiin? No selvä sitten.
Jengillä täällä menee skannerit ja itsepalvelukassat sekaisin.
Itsepalvelun kautta menen useinkin, jos ostoksia on vain vähän, maksimissaan n. kassillinen. Isomman määrän kanssa on hankala operoida siinä pienellä tiskillä.
Sen sijaan skanneria en halua käyttää. Yksi bakteerikapula lisää ja liian iso riski unohtaa jonkin tuotteen skannaus.
Vierailija kirjoitti:
Hankala ja en sitten kassalla ollut varma olinko skannannut kaikkea. Siinä ei auta selitellä, jos vahingossa jäänyt joku tuote.
Kolme kertaa olen käyttänyt, joka kerta on ostokset tarkistettu, mitään ei ole jäänyt skannaamatta. En keksi, miksi käytän tupla-ajan maksamiseen (ensin skannaan minä ja sitten saman tekee myyjä), kun voin jättää sen kokonaan myyjän vastuulle.
Skannerilla ei tee enää mitään kun Virve tuli.
Vierailija kirjoitti:
Itsepalvelun kautta menen useinkin, jos ostoksia on vain vähän, maksimissaan n. kassillinen. Isomman määrän kanssa on hankala operoida siinä pienellä tiskillä.
Sen sijaan skanneria en halua käyttää. Yksi bakteerikapula lisää ja liian iso riski unohtaa jonkin tuotteen skannaus.
Ei siinä ole riskiä. Meillä on kaksi kassia kärryssä auki; toiseen kylmään menevät ja toiseen ei. Mikään ei mene kassiin jos sitä ei ole skannattu. Yksinkertaista ja helppoa.
Yritin ottaa käyttöön, mutta en osannut. Kesti liian kauan sen kanssa sekoillessa ja olisi ollut noloa jatkaa sähellystä pidempään.
t.tietotekniikan DI
Vierailija kirjoitti:
Toimii hyvin, jos on vain yksi tai pari hassua tuotetta. Menee muuten helposti sekaisin.
Pikakassat on jees!
Ai miten niin ei toimi isojen ostosten kanssa? Jokainen tuotejan skannataan, kun se otetaan hyllystä ja laitetaan suoraan kassiin. Miten tässä sekaisin menee?
Seuraava vaihe on se, että jos ottaa hyllystä viimeisen, joutuu hakemaan varastosta lisää ja täyttämään hyllyn. Sen jälkeen ulkoistetaan varastokirjanpito asiakkaille.
Olisi ihan kauhua, jos mut ohjattaisiin sivuun, kun olisin vaikka vahingossa skannanut jotain väärin.
On varmempaa käyttää oikeita kassoja. Noista virheskannauksista jää jälki järjestelmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole töissä Prismassa, haluan palvelua.
Haluat jonottaa ja purkaa tavarat hihnalle ja pakata ne sitten vielä kassiin? No selvä sitten.
Saman teet itsepalvelu kassallakin.
Vierailija kirjoitti:
Ne skannerit puhdistetaan aina ennen, kuin ne laitetaan noutopaikalle.
Saisi olla kaikissa joku rfid ja sitten vaan kärryjen kanna portista ulos joka lukee kaikki tuotteet kerralla. Toimisi myös jos joku tuote on vahingossa livahtanut hameeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että säilyy useampi työpaikka, en käytä.
Toi on kyllä puppua. Siellä kaupassa riittää kyllä paljon muitakin kuin kassatöitä.
Jengi ei oikein ymmärrä, että nämä teidän mielestä "työpaikkoja vievät tavat" ovat vain plussaa kiireisille työntekijöille, jotka hikihatussa paiskivat töitä.
No ainakin erään Prisman asiakaspalveluun on niin pitkät jonot että sinne pitää mennä heti aamusta eväiden kanssa jos on asia selvitettävänä. Muuten voi olla ettei yksi asiakaspalvelija ehdi kaikkia palvella eikä ehdikään. Aiemmin asiakaspalvelijoita oli neljä. Puolisolla on S- pankki käytössä koska se on edullisin parin laskun maksamiseen kuussa. Muuten ei S- ryhmääkään enää asiakkaidensa omistamaksi tunne. Mahtavilla voitoilla kehutaan mutta palvelua ei saa. Ja bonussysteemi on epätasa- arvoinen. No enpä minä kenenkään bonuksia maksa.
Kerran kokeilin. Ostan viikon ruuat Prismasta, eli 4 kassillista.
Skannerin kanssa osoittautui ongelmalliseksi se, että kauppa pitäisi kiertää eri järjestyksessä, jotta saisi ne painavat tuotteet sinne pohjalle. Niitä kun siinä edestakaisin veivasi, niin tuli vähän hölmö olo. Ehkä olinkin.
Ehkä joskus kokeilen uudestaan, ja kierrän vaikka toiseen suuntaan.