Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain harvat käyttää skanneria prismassa, miksi?

Vierailija
02.01.2025 |

Nautitteko siitä jonottelusta ja tuotteiden edes takaisin lappaamisesta? 

Kommentit (447)

Vierailija
41/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole töissä Prismassa, haluan palvelua.

Haluat jonottaa ja purkaa tavarat hihnalle ja pakata ne sitten vielä kassiin? No selvä sitten.

Joo. Siinä seuloutuu vielä ne rikkinäiset viilipurkit ja vuotavat maitopurkit pois.

Vierailija
42/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua leikkiä kassaa ja päätyä vielä johonkin tarkastukseen. 

Tämä se mullakin. Mä joudun aina satunnaisen tarkastuksen kohteeksi. Ehkä olen niin rikollisen näköinen.

Mä olen kaks kertaa joutunut läpivalaisuukin kun olen mennyt Katajanokalta Ruotsiin laivalla. Kukaan kavereistani ei tiedä ketään jonka tavarat olisi pengottu matkalla Ruotsiin.

Kohtalotoverini. Minut ohjataan lennoilta sivuun ja tehdään aina satunnaisräjähdejäämätestit. Olen kiltti pullaa leipova yliopiston läpäissyt perheenäiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmää jaksa mitään. Varsinkaan töiden jälkeen lasten kanssa Prismassa.

Vierailija
44/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lähes joka kerta joko alkoholia tai ainakin tupakkaa joten ei voi mennä itsepalvelukassan kautta.

Vierailija
45/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se skanneri ei tervehdi, ei kysy tuleeko pieneen kassiin eikä toivota hyvää päivän jatkoa. Ei ole tapoja opetettu.

Itse asiassa tervehtii aluksi ja lopuksi kiittää (ja ihan nimellä). Pieniä pusseja ei ole ollut kassoilla vuosiin Käytän aina kun käyn kaupassa, tosin tilaan myös paljon valmiiksi kerättynä. 

Vierailija
46/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksava asiakas enkä Prisman työntekijä.

Vierailija
47/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassahenkilön kanssa on kiva vaihtaa kuulumiset.

Vierailija
48/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun s-etukortti ei ikinä toimi siinä, vaikka olen käynyt vaihtamassa. Käytämme skanneria kun mieheni ja hänen etukorttinsa on mukana. 

Vierailija
49/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala ja en sitten kassalla ollut varma olinko skannannut kaikkea. Siinä ei auta selitellä, jos vahingossa jäänyt joku tuote. 

Kolme kertaa olen käyttänyt, joka kerta on ostokset tarkistettu, mitään ei ole jäänyt skannaamatta. En keksi, miksi käytän tupla-ajan maksamiseen (ensin skannaan minä ja sitten saman tekee myyjä), kun voin jättää sen kokonaan myyjän vastuulle.

Ei se myyjä skannaa kuin muutaman tuotteen siinä tarjastuksessa, ei todellakaan kaikkia. 

Vierailija
50/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ostokset, itsepalvelukassa on nopein.

Vierailija
51/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselin vierestä, kun tyypit täydellä kärryllisellä joutuivat satunnaistarkastukseen. Menin itse ohi itsepalvelukassalla, lol.

Vierailija
52/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiitollinen kun kassalla on asiansa osaava henkilö,näin kävi ostin kengät toinen 43 toinen 42 koko,onneksi kassa huomasi,kun itse en huomannut,säästyi 1 turha reissu.

Vierailija
53/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään käyttää. Saan pakattua tuotteet jo samalla kun kerään ne. Kyllä se nopeuttaa. Kolme kertaa on osunut satunnaistarkastus mun kohdalle, ei siinäkään mene kuin muutama ylimääräinen sekunti. Kätevä homma, tykkään. 

Vierailija
54/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa skannerit. Tuntisin olevani katseen alainen ja lähtökohtaisesti mun kuviteltaisiin yrittävän varastaa. Siksi maksan ihmiskassalla.

Samoin mutta joskus käytän itsepalvelukassaa. Parin tuotteen kanssa on ok mutta muutaman kerran ei ole suostunut lukemaan liha- tai kalapaketin tai muun viivakoodia. Sillä kyttääjälläkin oli kiirettä ja siihen jäi lihat ja kalat.

Vierailija
55/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat tarkastukset eli siksi ei enää käytetä. Auta armias jos teet virheen ja leimaudut varkaaksi. Kaikki vastuu siirtyy asiakkaalle. 2000 euroa ostot per kuukausi.

Vierailija
56/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole töissä Prismassa, haluan palvelua.

Haluat jonottaa ja purkaa tavarat hihnalle ja pakata ne sitten vielä kassiin? No selvä sitten.

Saman teet itsepalvelu kassallakin.

Mutta skannatessa en.

Vierailija
57/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman käsiskannerit on kyllä pelastanut mun kauppareissut. Ei ole yhtään ikävä sitä hyllystä kärryyn, kärrystä hihnalle, hihnalta kärryyn lappamista. En ole niin suunnitelmallinen että noutotilaukset onnistuisivat mutta itse skannaten kauppareissut nopeutuu todella paljon ja turha jonottaminen jää pois. 

Vierailija
58/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää tyhmälle miten tuo toimii? Näin joulun alla ekaa kertaa kun pari käytti, en tiennytkään moisesta.

Vierailija
59/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää tyhmälle miten tuo toimii? Näin joulun alla ekaa kertaa kun pari käytti, en tiennytkään moisesta.

Skanneri otetaan käyttöön etukortilla kauppaan mennessä. Tuotteesta luetaan viivakoodi samalla kun kerätään. Lopuksi itsepalvelukassalla lopetetaan ostosreissu ja maksetaan skannatut tuotteet. 

Vierailija
60/447 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota mitään riskiä. Merkintä vahingosta estää monta työpaikkaa. Parempi maksaa ihmiskassalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä