Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauppa ei voi kieltää nastakenkiä vai odotetaanko asiakkaiden kulkevan sukkasillaan?

Vierailija
02.01.2025 |

Tai kenties raahaavan vaihtokengät mukana?

Ei ihme että kotiin tilaaminen lisääntyyy kun  ulkona joko lentää perseelleen tai sitten saa valitusta nastoista.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa voi valita asiakkaansa. 

Vierailija
2/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ne ruuat kotiinkuljetuksella liukailla keleillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi kieltää nastat. Silloin se laittaa sisäänkäynnille kyltin ja penkin, jossa nastat voi riisua.

Vierailija
4/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne nastat sulla syntyessäsi? Jos oli, silloin kyse on syrjinnästä. Veikkaan kuitenkin että olet hankkinut ne myöhemmin ja ne on irrotettavat. Jos ei onnistu julkisella paikalla, pysy köntys kotonas. 

Vierailija
5/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tarranauhalla kiinnitettävät nastat kantapäissä. Ei ole ongelma riisua ja pukea ne. Kannattaa harkita rollaattoria, jos ei pysty tätä tekemään.

Vierailija
6/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa pihdit mukaan, jotta voi sitten nastat ottaa pois. Niin ja sitä liimaa myös että pystyy sitten liimaamaan ne nastat takaisin.

Vierailija
7/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat välittää väärää tietoa.  Saatko kiksejä?

Vierailija
8/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hiihdän kauppaan suksilla kesät talvet. Vaikka pyöröovista.

Vierailija
9/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen reippaasti mennyt kauppaan nastakengät jalassa eikä kukaan ole ikinä tullut valittamaan. Minulla ne hieman "joustaa" tai siltä tuntuu kun niillä kävelee kovalla lattialla. Niitä ei voi irrottaa.

Vierailija
10/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä soudan veneellä kauppaan kesät talvet.

Vierailija
11/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukan nyt kävellen kauppaan menee? Ei siinä parkkipaikalla tarvita nastakenkiä, se on hiekoitettu.

Vierailija
12/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä menisi kaupan lattiaa naarmuttamaan nastoilla. Voipi tulla hyyyyyvin kallis lasku sellaisesta. Nastakengillä ei saa mennä moniin kauppoihin. Se lukee yleensä jo ulko-ovessa.

Ilmeisesti nastajalkineilla ei sitten kukaan kulje kuin työmatkansa ja lenkkipolulla jne., koska kauppaan ei yleensä saa semmoisilla mennä. Joillakin taas on vaan ne irrotettavat nastaläpyskät kengän päällä, jotka saa pois kauppaan mennessä. Osalla ne jää kyllä lenkkipolulle, eli eivät ole vissiin kauhean hyvät ne irtonastat, jos ne kerran tippuilevat.

Vierailija
13/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalossit mukaan kaistapää

Vierailija
14/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä menisi kaupan lattiaa naarmuttamaan nastoilla. Voipi tulla hyyyyyvin kallis lasku sellaisesta. Nastakengillä ei saa mennä moniin kauppoihin. Se lukee yleensä jo ulko-ovessa.

Ilmeisesti nastajalkineilla ei sitten kukaan kulje kuin työmatkansa ja lenkkipolulla jne., koska kauppaan ei yleensä saa semmoisilla mennä. Joillakin taas on vaan ne irrotettavat nastaläpyskät kengän päällä, jotka saa pois kauppaan mennessä. Osalla ne jää kyllä lenkkipolulle, eli eivät ole vissiin kauhean hyvät ne irtonastat, jos ne kerran tippuilevat.

Ei ole vielä missään kaupassa puututtu nastakenkien käyttöön. Eikä missään ovessa ole vielä ollut kieltoa.

Vierailija
15/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä missään kaupassa puututtu nastakenkien käyttöön. Eikä missään ovessa ole vielä ollut kieltoa.

Ootko sä käynyt kaikissa kaupoissa?

Vierailija
16/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nastakengät ja tänään kävin ne jalassa apteekissa ja Lidlissä. Kukaan ei valittanut.  Ei tullut valituksia viime talvenakaan.

Kauppiaat tuntee suomen talven,älytön ajatus että alkaisivat valittaa nastakengistä joita asiakas käyttää päästäkseen turvallssesti kauppaan. Kaikilla ei ole autoa.

Vierailija
17/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä käynyt kaikissa kaupoissa?

Miksi pitäisi? Niissä missä käyn ei ole kieltoa.

Vierailija
18/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas joku ainainen perustuslaista höpisijä. Nolo!

Vierailija
19/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä aihe aika perusteellisesti perattu jo aiemmassa ketjussa?

Taitaa olla tämäkin ap yksi palstan lukuisista spämmääjistä, joka haluaa vain huomiota ja virikettä tylsyyteen,

Vierailija
20/23 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä soudan veneellä kauppaan kesät talvet.

Minä uin kauppaan kesät talvet.