Kauppa ei voi kieltää nastakenkiä vai odotetaanko asiakkaiden kulkevan sukkasillaan?
Tai kenties raahaavan vaihtokengät mukana?
Ei ihme että kotiin tilaaminen lisääntyyy kun ulkona joko lentää perseelleen tai sitten saa valitusta nastoista.
Kommentit (23)
Tilaa ne ruuat kotiinkuljetuksella liukailla keleillä.
Kyllä se voi kieltää nastat. Silloin se laittaa sisäänkäynnille kyltin ja penkin, jossa nastat voi riisua.
Oliko ne nastat sulla syntyessäsi? Jos oli, silloin kyse on syrjinnästä. Veikkaan kuitenkin että olet hankkinut ne myöhemmin ja ne on irrotettavat. Jos ei onnistu julkisella paikalla, pysy köntys kotonas.
Mulla on tarranauhalla kiinnitettävät nastat kantapäissä. Ei ole ongelma riisua ja pukea ne. Kannattaa harkita rollaattoria, jos ei pysty tätä tekemään.
Pitää ottaa pihdit mukaan, jotta voi sitten nastat ottaa pois. Niin ja sitä liimaa myös että pystyy sitten liimaamaan ne nastat takaisin.
Miksi haluat välittää väärää tietoa. Saatko kiksejä?
Minä hiihdän kauppaan suksilla kesät talvet. Vaikka pyöröovista.
Kyllä minä olen reippaasti mennyt kauppaan nastakengät jalassa eikä kukaan ole ikinä tullut valittamaan. Minulla ne hieman "joustaa" tai siltä tuntuu kun niillä kävelee kovalla lattialla. Niitä ei voi irrottaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä soudan veneellä kauppaan kesät talvet.
Kukan nyt kävellen kauppaan menee? Ei siinä parkkipaikalla tarvita nastakenkiä, se on hiekoitettu.
En kyllä menisi kaupan lattiaa naarmuttamaan nastoilla. Voipi tulla hyyyyyvin kallis lasku sellaisesta. Nastakengillä ei saa mennä moniin kauppoihin. Se lukee yleensä jo ulko-ovessa.
Ilmeisesti nastajalkineilla ei sitten kukaan kulje kuin työmatkansa ja lenkkipolulla jne., koska kauppaan ei yleensä saa semmoisilla mennä. Joillakin taas on vaan ne irrotettavat nastaläpyskät kengän päällä, jotka saa pois kauppaan mennessä. Osalla ne jää kyllä lenkkipolulle, eli eivät ole vissiin kauhean hyvät ne irtonastat, jos ne kerran tippuilevat.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä menisi kaupan lattiaa naarmuttamaan nastoilla. Voipi tulla hyyyyyvin kallis lasku sellaisesta. Nastakengillä ei saa mennä moniin kauppoihin. Se lukee yleensä jo ulko-ovessa.
Ilmeisesti nastajalkineilla ei sitten kukaan kulje kuin työmatkansa ja lenkkipolulla jne., koska kauppaan ei yleensä saa semmoisilla mennä. Joillakin taas on vaan ne irrotettavat nastaläpyskät kengän päällä, jotka saa pois kauppaan mennessä. Osalla ne jää kyllä lenkkipolulle, eli eivät ole vissiin kauhean hyvät ne irtonastat, jos ne kerran tippuilevat.
Ei ole vielä missään kaupassa puututtu nastakenkien käyttöön. Eikä missään ovessa ole vielä ollut kieltoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä missään kaupassa puututtu nastakenkien käyttöön. Eikä missään ovessa ole vielä ollut kieltoa.
Ootko sä käynyt kaikissa kaupoissa?
Minulla on nastakengät ja tänään kävin ne jalassa apteekissa ja Lidlissä. Kukaan ei valittanut. Ei tullut valituksia viime talvenakaan.
Kauppiaat tuntee suomen talven,älytön ajatus että alkaisivat valittaa nastakengistä joita asiakas käyttää päästäkseen turvallssesti kauppaan. Kaikilla ei ole autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä käynyt kaikissa kaupoissa?
Miksi pitäisi? Niissä missä käyn ei ole kieltoa.
Ap on taas joku ainainen perustuslaista höpisijä. Nolo!
Eikös tämä aihe aika perusteellisesti perattu jo aiemmassa ketjussa?
Taitaa olla tämäkin ap yksi palstan lukuisista spämmääjistä, joka haluaa vain huomiota ja virikettä tylsyyteen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä soudan veneellä kauppaan kesät talvet.
Minä uin kauppaan kesät talvet.
Kauppa voi valita asiakkaansa.