Diplomi-insinööri tässä. Halusin kirjottaa tän, et ihmisille tulis enemmän tietoa ja näkökulmaa. Mun näkökulma
Diplomi-insinööri tässä. Halusin kirjottaa tän, et ihmisille tulis enemmän tietoa ja näkökulmaa. Mun näkökulma saa enemmän miinusta ku plussaa, mikä on harmi. Tuli kaikenmaailman narsistiksi haukkumista sun muuta, mutta myös hyvää ja rakentavaa kommenttia.
Tuli myös enemmän tunne, että tulis piilottaa älykkyys jotenkin, ettei kenellekään tulis paha mieli ja oma elämä helpottuis. Tää maailma on outo kun jotkut ominaisuudet ihmisissä luulis hyviksi, mutta aiheuttaa kateutta ja pahaa mieltä niin monissa. Voi ku ei olis niin.
Kaksi asiaa tässä maailmassa olen huomannut aiheuttavan negatiivisuutta muissa ihmisissä:
1, älykkyys
2. ulkonäkö
Voi kun ihmiset oppisivat arvottamaan ihmisiä ihan muiden ominaisuuksien pohjalta, esim. miten ihmiset käyttäytyy ja kohtelee muita. Kaikesta muusta toivoisin et ihmiset vois puhua asiallisesti.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
DI-miehet ovat valioyksilöitä. DI-tutkinnon suorittaminen vaatii huomattavaa älykkyysosamäärää.
Monesta ei ole siihen. Pitäisikö tätä vaatia mieheltä juuri tästä syystä. Tulee terveitä lapsiakin.
:D
Jos on kiva luonne, voi olla että jollakin toisella miehellä ei ole. Osa varuillaan. Ehkä se näkyy sitten jos on mukava.
Nythän on taas niin että insinöörin kannattas taas vetäytyä kuin esinahan kun tosihommat alkaa.
Kommentoitko itsesi tekemiä aloituksia? Melkein voisin lyödä vetoa tuosta ekasta kommentista että on sinun tekemä.. x)
Olisit nyt odottanut edes hetken ennen kun jatkat itsesi kehumista.
DI-miehet ovat valioyksilöitä. DI-tutkinnon suorittaminen vaatii huomattavaa älykkyysosamäärää.
Monesta ei ole siihen. Pitäisikö tätä vaatia mieheltä juuri tästä syystä. Tulee terveitä lapsiakin.