Diplomi-insinööri tässä. Halusin kirjottaa tän, et ihmisille tulis enemmän tietoa ja näkökulmaa. Mun näkökulma
Diplomi-insinööri tässä. Halusin kirjottaa tän, et ihmisille tulis enemmän tietoa ja näkökulmaa. Mun näkökulma saa enemmän miinusta ku plussaa, mikä on harmi. Tuli kaikenmaailman narsistiksi haukkumista sun muuta, mutta myös hyvää ja rakentavaa kommenttia.
Tuli myös enemmän tunne, että tulis piilottaa älykkyys jotenkin, ettei kenellekään tulis paha mieli ja oma elämä helpottuis. Tää maailma on outo kun jotkut ominaisuudet ihmisissä luulis hyviksi, mutta aiheuttaa kateutta ja pahaa mieltä niin monissa. Voi ku ei olis niin.
Kaksi asiaa tässä maailmassa olen huomannut aiheuttavan negatiivisuutta muissa ihmisissä:
1, älykkyys
2. ulkonäkö
Voi kun ihmiset oppisivat arvottamaan ihmisiä ihan muiden ominaisuuksien pohjalta, esim. miten ihmiset käyttäytyy ja kohtelee muita. Kaikesta muusta toivoisin et ihmiset vois puhua asiallisesti.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Hyvään kasvatukseen kuuluu,ei arvostele muita,elää omaa elämäänsä.Mutta sieppaa hirveesti omahyväset ihmiset,onko niillä kavereita,snobi?,kuka kestää näitä minä minä ihmisiä?? Sanonta kin sanoo elämä opettaa jos ei muuta niin hitaasti kävelemään.Onneksi voi olla nouita niin erossa kuin ikinä..Älykkyys on ok.Se ei aina tuu koulutuksesta .Ulkonäkö katsojan silmissä on kauneus,komeus.Jokaisen oma asia mistä pitää.Arvostus,arvot asenteet ne on tärkeät Itseriittoset ihmiset on rasittavia,ovi kii,släm!!??pysy kaukana meistä avoimista,positiivisista ihmisistä.Rahakaan ei Onnee tuo.Eikä materia.Henkisesti köyhät ihmiset ällöttävät.Sori olin rehellinen.
Heh. Olet itseriittoisa avoimuudestasi ja positiivisuudestasi ja pelkäät nörttejä.
Minäkin voisin sanoa olevani insinööri vaikka en ole edes vilkaissutkaan yliopistoon päin. 😀