Paras automerkki
Kommentit (71)
Mazda ja Toyota. Kaiken maailman Saksan romuja olen kokeillut, mutta laiskoja on ku omistajat mihinkään ei liiku, no ei tietysti kun on vääntö kone.
Ja ei mikään britti piilo Ford Toyota Avensis ole edes auto, vaan oikea Corolla ohi vaikka porolla, mutta on lämmin ja puskee läpi harmaan loskan.
Mazdoja ollut itsellä neljä kappaletta ja on todella hyviä ajettavia enkä siis puhu mistään 626 britti koslasta sekin on vääntö kone.
Oikea japski riisi kuppi on paras.
Siinä jää kaikki audit ja bemarir ja mersut ihmettelen ku meikä vetää etuvetosella donitsia
Vierailija kirjoitti:
Mazda ja Toyota. Kaiken maailman Saksan romuja olen kokeillut, mutta laiskoja on ku omistajat mihinkään ei liiku, no ei tietysti kun on vääntö kone.
Ja ei mikään britti piilo Ford Toyota Avensis ole edes auto, vaan oikea Corolla ohi vaikka porolla, mutta on lämmin ja puskee läpi harmaan loskan.
Mazdoja ollut itsellä neljä kappaletta ja on todella hyviä ajettavia enkä siis puhu mistään 626 britti koslasta sekin on vääntö kone.
Siinä jää kaikki audit ja bemarir ja mersut ihmettelen ku meikä vetää etuvetosella donitsia
Niin ja meen vaikka takaperin ohi niistä. Koskaan en ole viivoissa saksa paskalle hävinnyt terveisin Mazda LANTIS 2.0L omistaja
Vierailija kirjoitti:
Japskeissa tekniikka luotettavaa. Pellit ruostuu ympäriltä
Pelkkä tee ei tee parasta merkkiä. Paras merkki on ferrarin mustang tai maseratin atrain.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä tee ei tee parasta merkkiä. Paras merkki on ferrarin mustang tai maseratin atrain.
Eipä niillä Suomen oloissa talvella tee mitään, kun eivät lähde edes käyntiin pakkasella
Toyota.
On yksinkertaisesti luotettava, hyvä/helppo ajaa ja hinta-laatu -suhde on mielestäni erinomainen. Tosin ei minulla ole hirveästi vertailupohjaa, mutta verrattuna aikaisempiin eli Seatiin, Peugeotiin ja Renaultiin ainakin. Toyotassa olen päättänyt pysyä.
Porsche 911.
Pitkä kokemus monesta merkistä ja mallista puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kun vaihdoin Mersuun, ei ole tehnyt mieli muita edes kokeilla. Mercedes Benz siis.
Mersu letkeä auto ajaa, ratin keskitys saanut moitteita, että ei palauta kunnolla. Näinkö on?
En ole havainnut ongelmia keskityksessä. Mersussa kannattaa raksia lisävarusteita niin että riittää. Ilma-alusta on ehdoton. Kannattaa myös vertailla penkkejä. Niissä on isoja eroja. Tarjoavat agressiivisesti Artico-tekonahkaa mutta vaikka se onkin ihan ok niin oikea nahka on kuitenkin oikeaa nahkaa. Alareunasta litistetty AMG-ratti on hyvä vaikkei sillä luulisi olevan merkitystä.
Vain jos valmistettu ennen v 1984. Sen jälkeen en ikinä ole tavannut enemmän ongelmallisia ratkaisuja sisältävää ajoneuvoa kyseisestä merkistä