Olen 49v ja en tule enää koskaan tekemään töitä
Olen saanut riittävästi kohteliaita sähköposteja, jotka kertovat muiden jatkavan rekryprosessissa eteenpäin.
Kommentit (9)
Sama. Olen pian myös 50 vuotias. Ei töihin enää pääse.
Minä kohta 60v XD Tästä näkövinkkelistä teillä on vielä hyvin asiat ja toivoa löytää työpaikka. Mulla ei ole mitään toivoa enää. En tiedä millä tässä pitäisi itsensä elättää.
Jäin kotirouvaksi noin tuon ikäisenä, nyt 57v. En ole katunut.
Hienoa...tehkööt töitä ketä kiinnostaa tai kenen on pakko...eipä ole työnteko soveltunut ruumiinrakenteelle,eikä elämän aikatauluihin..
Olen 50v ja tulen tekemään töitä niin kauan kuin terveyttä riittää. Sosiaalialalla miehenä olen voinut valita työpaikkani.
Olen 42 enkä minäkään varsinaisesti enää töitä tee. Olen raatanut selkä vääränä itselleni riittävästi pääomaa, ettei vanhan tarvitse enää raataa. Tulot itsessään eivät niin kovin suuria ole kun muodostuvat lähinnä vuokra asuntojen vuokrista joita on vain 8 asunnon verran ja työttömyystuesta jota vielä ainakin toistaiseksi saan liitolta.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa...tehkööt töitä ketä kiinnostaa tai kenen on pakko...eipä ole työnteko soveltunut ruumiinrakenteelle,eikä elämän aikatauluihin..
Ruumiinrakenteesi on selkeästi soveltunut parhaiten ruokapöydän välittömään läheisyyteen. Eikä sitä aikatauluun paljoa tyhjää aikaa jää ruokailujen välille, hyvä kun vessaan välissä ehdit.
Viekää vielä lisää rahaa minulta, jos se saa työnantajan palkkaavan minut.