Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estynyt mies?

Vierailija
02.01.2025 |

Olen ulkoisesti itsevarman oloinen nainen, mutta sisäisesti rikkinäinen ja huono itseluottamus. Olen naimisissa miehen kanssa, ja rakkautta riittää molemmin puolin, mutta seksielämä ei ole henkisesti tyydyttävää, vaikka haluja on molemmilla. Mies on meistä kahdesta estyneempi ja kokemattomampi, itse olen rohkeampi heittäytyjä ja aktiivinen sängyssä.

Mies on seksin ajan usein silmät kiinni, vähän niin kuin omissa maailmoissaan. Tuntuu, ettei hän keskity minuun tai halua "tutkia" minua. Olen monta kertaa pyytänyt, että hän katsoisi minua ja huomioisi seksissä, mutta hän ei oikein kykene siihen. Hänen on vaikea katsoa minua alasti esim. saunassa. Omien sanojensa mukaan hän on vaan häveliäs, ja kääntää siksi katseensa pois. Minä taas epävarmana tulkitsen, että vartaloni ällöttää, eikä hän pysty siksi katsomaan.

Toivoisin, että mies olisi vähän rohkeampi, himoitsisi minua katseellaan, puristelisi ja puhuisi tuhmia. Myös kehuja ja rohkaisua kaipaisin. Kun pyydän häntä hyväilemään minua, se tuntuu väkinäiseltä, tuntuu että hän ei nauti hyväilystäni, vaan tekee niin pelkästään minun mielikseni. Hän ei nauti tai anna itselleen lupaa nauttia vartalostani. Hän kuitenkin nauttii, kun minä hyväilen häntä. 

Tämä kaikki estyneisyys alkaa tarttua minuunkin, ei tee mieli enää olla alasti miehen kanssa tai pyytää hyväilyjä häneltä. Miehellä on kuitenkin kovat seksihalut, joten rakkaudesta autan häntä purkamaan paineita, useimmiten niin, että minulla on vaatteet päällä ja tyydytän hänet. 

Itse suren hukkaan valuvaa naiseuttani. Kaipaisin huomiota ja naiseuteni "palvontaa". Toivoisin, että mies auttaisi minua puhkeamaan kukkaan, mutta tässä taitaa käydä niin, että kuihdun ja lakastun.

Olemme keskustelleet aiheesta sen sata kertaa avoimesti, olen kertonut mistä pidän ja mitä toivoisin. Mies aina välillä yrittää parhaansa, mutta siinä on mukana väkinäisyyttä, ja minun on vaikea nauttia, kun aistin sen väkinäisyyden. On vaikea vastaanottaa hellyyttä, ja huomaan itselläni marttyyrimaista "ei tartte minun takia" -asennetta, eli vikaa on kyllä minussakin.

Ollaan solmussa tämän kanssa, minusta on tulossa estyneempi ja epävarmempi ja myös katkeruutta ilmenee. En halua, että mies joutuu elämään puutteessa, ja siksi pyrin edelleen hoitamaan "aviolliset velvollisuudet". Intohimon liekki puuttuu, enkä tiedä, miten sen saisi syttymään. Ehkä olen liian riippuvainen mieheni huomiosta, ehkä minun pitäisi vain itse saada itseni "puhkeamaan kukkaan", ja lakata välittämästä miehen huomiosta ja mielipiteestä.

Kaipaan ehkä liikaa hänen hyväksyntäänsä, johtuen lapsuuden vaille jäämisistä. Itseriittoisuus myös pelottaa minua, pelkään, että etäännyn liiaksi miehestäni, jos lakkaan välittämästä siitä, mitä hän minusta ajattelee. Ja ajattelen, että parisuhde on parhaimmillaan hoitava, siinä pitäisi olla molemminpuolista hyväksyntää, silloinkin kun ihminen on alastomimmillaan. Minun mieheni kuitenkin kääntää katseensa pois kun riisuudun, joten mitä tästä pitäisi tulkita? 

Lisään vielä, että fyysisesti seksi on sinällään hyvää, eli en kaipaa mieheltä mitään teknisiä suorituksia, vaan pelkästään henkisellä puolella tyydytys jää vajaaksi. Pidän miehestäni ja hänen vartalostaan ja osoitan sen hänelle monin tavoin, mutta en koe itse saavani samaa vastavuoroisesti. Saan orgasmin helposti, eli se ei ole ongelma, kärsin vaillejäämisestä vain henkisellä puolella. 

Tuli pitkä sepustus, lähinnä itseäni varten puran pahaa oloani asian tiimoilta, mutta saa toki heittää tähän näkökulmaakin. Mielellään rakentavia näkökulmia. 

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tätä, auttaa varmasti. Nuole miehesi peräaukkoa oikein kieli leveänä ja paljon kuolaa käyttäen, avaa varmasti miehesi lukot ja sen jälkeen kohtelee sinua kuin seksin papitarta.

Vierailija
2/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile tätä, auttaa varmasti. Nuole miehesi peräaukkoa oikein kieli leveänä ja paljon kuolaa käyttäen, avaa varmasti miehesi lukot ja sen jälkeen kohtelee sinua kuin seksin papitarta.

Voi kun tuo toimisikin noin. Olen jo tehnyt kaikki temppuni avatakseni hänen lukkojaan, myös peräaukkoa olen käsitellyt, en nuollut kuitenkaan. Ongelmana on vastavuoroisuuden puute. Olen tehnyt kaikkeni, että miehellä olisi seksuaalisesti haluttu olo, mutta hän ei anna minulle samaa. Mies haluaa kyllä seksiä, mutta ei pysty minulle osoittamaan, että olisin haluttava. Tarvitsisin siihen katseita, hellimistä ja kehuja. Ilman että joudun aina erikseen pyytämään. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo ulkoinen itsevarmuus ilmenee? Ei kai kukaan voi silloin kuvitella että sinulla olisi huono itsetunto, ei kukaan sisällesi näe.

Sanot, että on vaikea vastaanottaa hellyyttä. Älä nyt hyvä ihminen ainakaan torju miestäsi silloin kun hän yrittää osoittaa sinulle hellyyttä, että siis jotain älä nyt kun minä olen vain tälläinen.

Miehet ovat yksinkertaisi (en tarkoita tyhmiä) olioita. He eivät esim. ymmärrä sitä, jos joku asia tai teko jollakin kertaa on hyvä ja sitten jollakin toisella kerralla ei sitten olekaan. Naisilla on joskus tälläiseen taipumusta eli pitäisi osat lukea heidän fiiliksiään, mutta miehet eivät juurikaan tähän kykene ja se saa miehen aivan ymmälleen, että mitä pitäisi nyt sitten tähdä.

Vierailija
4/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo ulkoinen itsevarmuus ilmenee? Ei kai kukaan voi silloin kuvitella että sinulla olisi huono itsetunto, ei kukaan sisällesi näe.

Sanot, että on vaikea vastaanottaa hellyyttä. Älä nyt hyvä ihminen ainakaan torju miestäsi silloin kun hän yrittää osoittaa sinulle hellyyttä, että siis jotain älä nyt kun minä olen vain tälläinen.

Miehet ovat yksinkertaisi (en tarkoita tyhmiä) olioita. He eivät esim. ymmärrä sitä, jos joku asia tai teko jollakin kertaa on hyvä ja sitten jollakin toisella kerralla ei sitten olekaan. Naisilla on joskus tälläiseen taipumusta eli pitäisi osat lukea heidän fiiliksiään, mutta miehet eivät juurikaan tähän kykene ja se saa miehen aivan ymmälleen, että mitä pitäisi nyt sitten tähdä.

Kiitos kommentista. Minusta voi siis saada itsevarman vaikutelman, pärjään elämässä jne. Mies tietää, että minulla on kuitenkin epävarma olo itsestäni ja tietää, etten tunne itseäni halutuksi. Olen puhunut hänelle epävarmuudestani. Tuntuu, ettei hän osaa ottaa sitä huomioon. Seksimme keskittyy enemmän häneen, hän ei ymmärrä minun tarpeitani.

En torju miestäni, mutta niinä hetkinä kun hän yrittää hyväillä minua, tulee minulle sellainen kiusaantunut olo - alan miettiä, että ällöttääköhän miestä vartaloni yms. Ja tulee tunne, että hän haluaa minulle vain nopeasti orgasmin aikaan, jotta pääsisi ikävästä tilanteesta. Ei hän vaikuta nauttivan vartaloni katselusta erityisemmin. Ei luo sellaista turvallista ilmapiiriä, että minäkin voisin vaan olla oma itseni ja nauttia.

Nyt alkaa tuntua, että minä olen se estyneempi, vaikka suhteen alussa oli toisin. Minusta tuntuu, että olen saanut miehen vapautumaan ja nauttimaan omasta seksuaalisuudestaan, mutta hän ei rohkaise minua samaan, ja olen mennyt lukkoon ja valitettavasti myös katkeroitunut.

Ap

Vierailija
5/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo se on.

Vierailija
6/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan mars molemmat, ei tuo muuten muuksi muutu. Tarvitsette ulkopuolista apua.

Vierailija
7/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään seksuaaliterapeutti, mutta nyt pitäisi kai lakata miettimästä. Mikä saa sinut miettimään, että ällöttääkö vartalosi miestäsi, ellet sitten ole esim. lihonut aivan valtavasti, Jos olel lihonut vaikka 10 kiloa eli ennen painoit 60 kiloa ja nyt painat 70 kiloa, niin ei sillä nyt niin suurta merkitystä ole. Olet vaan saanut lisää naisellia muotoja ja rintasikin ovat ehkä kasvaneet samassa suhteessa. Miten tuo nyt voisi ketään allöttää.

Vierailija
8/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin erilaisia näkemyksiä eri siskoilta. Etenkin silloin, kun korostan, miten ihania naiset ovat, miten suloiset heidän sukupuolielimensä ovat, kauneinta ja kiihottavinta mitä mies voi koko elämässään nähdä, ja puhun siitä, miten naisilla on jo geeniperäinen tarve, siis OIKEUTETTU tarve olla myös seksuaalisesti ihailun kohteena. Varsinkin 'voimaantuneet' sisaret laittavat minulle silloin runsaasti alapeukkuja.

Nyt kuitenkin sinä puhut juuri kuin minä: on luonnollista ja välttämätöntäkin, että nainen saa koko sydämensä kyllyydestä tuntea olevansa kuin Meloksen Aphrodite. Kerron tässä sinulle kertomuksen, jonka olen kertonut lukuisia kertoja. Olimme usein saunassa tuttavapariskuntamme kanssa, ja aina hän pesemisen varjolla hieroi sievän klitoriksensa tukahdutettuun, mutta kuitenkin täyteen orgasmiin asti.

Kun lopulta sain sanoneeksi ja kerroin, 'kuinka kaunista oli katsoa, kun hän pesi vi**uansa', hän suorastaan romahti ihanoituksesta, sillä hän oli nyt VARMA että ihailin suuresti hänen naisellisuuttaan. Hän oli kuin keitetty makaroni ja sula vaha. Kiitti minua vielä kuivauspuolella kääntämällä ainakin viiteen kertaan suloisen vi**unsa minuun päin ja pyyhkimällä hitaasti ja yksityiskohtaisesti kiihotusklöttyä ja näyttämällä ihania elimiään. 

Juuri sellaista nainen luonnostaan tarvitsee, mutta monet miehet ovat KÖMPELÖITÄ osoittaessaan ihailua. Sinä kuitenkin tiedät VARMASTI, että miehesi tuntee sinua kohtaan ihailua ylenmäärin, mutta ei osaa sitä ujouttaan hyvin ilmaista. Ujous on usein synnynnäinen ominaisuus, joka seuraa aina hautaan asti. Me KAIKKI olemme ainakin jossakin suhteessa epätäydellisiä, mutta meillä voi kuitenkin olla oikea tieto.

Olet ihanoittava nainen. Hyvää Uutta Vuotta! Kynis.mies

Vierailija
9/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille ja joillekin naisille seksi on vaan tuollainen muuttumaton vakiosuoritus ja kaikki muu on turhaa. Varmaan aika vaikea sitä henkistä puolta on päättämällä muuttaa.

Vierailija
10/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen estynyt nainen ja miehesi käytös kuulostaa osin tutulta. En pidä ulkomuodostani, ja siksi toivon ettei siihen kiinnitettäisi mitään huomiota. Tästä syystä minun on todella vaikeaa uskoa että joku haluaisi oikeasti tulla katselluksi, varsinkaan alastomana, jos nyt ei jotain huippumallitasoa ole. Ja siksi yritän olla kohtelias ja välttää toisten katselua, erityisesti pidempään tuijottamista parhaani mukaan. Minä kun en osaa keksiä muuta syytä pitkälle katseelle kuin ulkonäköni arvioinnin, mikä on todella kiusallista koska en ole kaunista katseltavaa. 

Myös minä pidän seksin aikana silmiä lähes aina kiinni, koska muuten alan miettiä minne olisi sopivaa katsoa ja kuinka kauan... tai sitten satun vilkaisemaan itseäni ja alkaa hävettää miltä näytän. Tämä johtaa aina siihen että koko toimitus ei tunnu oikein miltään enää.

Voisiko miehelläsi ehkä olla tällaisia ajatuksia? Se, mitä niille voi tehdä onkin kokonaan toinen kysymys.

Vierailija
11/81 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään seksuaaliterapeutti, mutta nyt pitäisi kai lakata miettimästä. Mikä saa sinut miettimään, että ällöttääkö vartalosi miestäsi, ellet sitten ole esim. lihonut aivan valtavasti, Jos olel lihonut vaikka 10 kiloa eli ennen painoit 60 kiloa ja nyt painat 70 kiloa, niin ei sillä nyt niin suurta merkitystä ole. Olet vaan saanut lisää naisellia muotoja ja rintasikin ovat ehkä kasvaneet samassa suhteessa. Miten tuo nyt voisi ketään allöttää.

Kiitos kommentista. Olin suhteen alussa normaalipainon alarajalla, eli hyvin hoikka, nyt olen lihonut 10 kg normaalipainon ylärajalle. Mieheni pitää hoikista ja pienirintaisista, joten en usko, että tykkää muutoksestani. Ei onneksi kommentoi negatiivisestikaan.

Yritän kyllä laihduttaa, mutta jossain määrin minulla on tunnesyömistä tämän seksuaalisen vaillejäämisen vuoksi. Pakko kuitenkin tehdä kuten sanoit, ja lakata miettimästä tätä liikaa. Uskon, että painonikin tippuisi, jos seksielämämme virkistyisi, se polttaa hyvin kaloreita. Nyt on aika nuupahtanut olo seksuaalisesti ja sen näkee myös peilistä. Täytynee koittaa löytää se sisäinen liekki itse.

Koen, että oma hyvinvointi on jokaisen omalla vastuulla, mutta kaipaisin silti mieheni rohkaisua ja hyväksyntää. Mies rohkaisee kyllä esim. liikkumaan, mutta ei auta minua oman kehosuhteeni kanssa. Tarvitsisin häneltä lempeitä katseita ja huomiointia.

Tuntuu pahalta, ettei hän pysty katsomaan minua alasti, eikä hän keksi oikein hyvää sanottavaa vartalostani. Olen usein pyytänyt, että sanoisi jotain. Mutta hänellä vaikeuksia keksiä. Ne kehut on sellaisia "kiva varvas" -tyyppisiä. Haluaisin tietysti kuulla vähän himoitsevampia kohteliaisuuksia. Ja toivoisin, ettei niitä kohteliaisuuksia tarvitsisi kerjätä. 

Ap

Vierailija
12/81 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen estynyt nainen ja miehesi käytös kuulostaa osin tutulta. En pidä ulkomuodostani, ja siksi toivon ettei siihen kiinnitettäisi mitään huomiota. Tästä syystä minun on todella vaikeaa uskoa että joku haluaisi oikeasti tulla katselluksi, varsinkaan alastomana, jos nyt ei jotain huippumallitasoa ole. Ja siksi yritän olla kohtelias ja välttää toisten katselua, erityisesti pidempään tuijottamista parhaani mukaan. Minä kun en osaa keksiä muuta syytä pitkälle katseelle kuin ulkonäköni arvioinnin, mikä on todella kiusallista koska en ole kaunista katseltavaa. 

Myös minä pidän seksin aikana silmiä lähes aina kiinni, koska muuten alan miettiä minne olisi sopivaa katsoa ja kuinka kauan... tai sitten satun vilkaisemaan itseäni ja alkaa hävettää miltä näytän. Tämä johtaa aina siihen että koko toimitus ei tunnu oikein miltään enää.

Voisiko miehelläsi ehkä olla tällaisia ajatuksia? Se, mitä niille voi tehdä onkin kokonaan t

Kiitos näkökulmastasi, uskon että miehelläni on kyse juuri tuosta ja noin hän on sitä minulle kuvaillutkin, että häpeilee omaa vartaloaan, niin ei siksi pysty katsomaan minunkaan vartaloa. Eli joku häpeä siellä on taustalla. Olen tehnyt parhaani, että mies pääsisi eroon sellaisesta häpeästä.

Järjellä tajuan, että kyse on miehen "ongelmasta", hänen haavoistaan, eikä minun. Eli ymmärrän ja rakastan häntä. Mutta silti tuntuu tosi pahalle, kun hän kääntää katseensa pois tai sulkee silmänsä juuri silloin, kun eniten kaipaisin hänen katsettaan. Se tuntuu hylkäämiseltä ja torjunnalta.

Eli vaikka tavallaan tiedän, ettei se johdu minusta, niin silti se sattuu ja alan miettiä, että mikä minussa on vikana ja ällöttääkö vartaloni. Yritän parhaani ymmärtää, mutta silti heikolla hetkellä alan miettiä, että vartalossani on varmasti jotain vikaa. Joskus mietin, että miettiikö hän muita kauniimpia naisia kun on silmät kiinni omissa maailmoissaan, eikä pysty katsomaan minua. Mietin, että hänellä on varmaan joku kauneusihanne päässään, ja kun en vastaa sitä, niin en ole hänelle edes katseen arvoinen. Omat epävarmuudet siis puskevat pintaan, vaikka kuinka järjellä selitän asiaa parhain päin.

Ap

Vierailija
13/81 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit: "Minä kun en osaa keksiä muuta syytä pitkälle katseelle kuin ulkonäköni arvioinnin, mikä on todella kiusallista koska en ole kaunista katseltavaa." Pitkän katseen paljon todennäköisempi selitys kuin arviointi, on ulkonäkösi tekemä miellyttävä vaikutus katsojaan, mutta sinä olet tottunut selittämään sen huonommalla, mutta harvinaisemmalla tavalla.

Tiedät oikein hyvin, että valtaosa siskojen huonoudentunteesta johtuu AIHEETTOMASTA alemmuudentunteesta, mutta silti tunne suistaa sinut raiteiltasi selittämään, että olisit oikeastikin ruma.

Perintögeenimme ovat syntyneet ja sopeutuneet valinnan kautta aikana, jolloin AINA näimme toisemme ALASTOMANA. Se tarkoittaa, että olet miehen silmissä, jonka uskot sinua tarkkailevan, sitä varmemmin kaunis, mitä vähemmän vaatteet sinua peittävät. Kokeile vaikka hammasta purren, jos sinulla on pienikin mahdollisuus yhteissaunaan tai yhteiseen alasti uintiin.

Havaitset, että mies katselee sinua kuin prinsessaa, ei suinkaan vähäarvoiseksi ajatellen. Revi itsesi irti alemmuudentunteesta. Silloin muutut entistä houkuttelevammaksi. Äläkä missään tapauksessa piilottele suloisia sukupuolielimiäsi - kaikkein kauneinta - asentoja valitsemalla tai olemalla kippurassa. Siltäkin osin sinulla on syytä olla ylpeä ja pää pystyssä. Hyvää jatkoa sinulle ja Hyvää Uutta Vuotta!  Kynis.mies 

Vierailija
14/81 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole psykolooki, mutta kuulostaa kyllä sen tason estyneisyydeltä, että ehkä kannattaisi miettiä ulkopuolista apua. Siis jos jossain saunassa ei voi olla rennosti puolison kanssa, ja pitää kattella jonnekin seinille?

Vierailija
15/81 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole psykolooki, mutta kuulostaa kyllä sen tason estyneisyydeltä, että ehkä kannattaisi miettiä ulkopuolista apua. Siis jos jossain saunassa ei voi olla rennosti puolison kanssa, ja pitää kattella jonnekin seinille?

Niin, esimerkiksi jos ollaan samaan aikaan suihkussa, toivoisin että mies söisi minua katseellaan kun suihkuttelen. Mutta hän katselee silloin seiniä. Se on hänen tapansa, ja häneen olen rakastunut ja yritän hyväksyä tämän piirteen, mutta välillä otan pahasti itseeni. Viime aikoina hän on kyllä yrittänyt katsella minua, kun tästä ollaan tosi paljon puhuttu. Ehkä pitää antaa hänelle vain alkaa muutokseen. Terapiakaan ei olisi pahitteeksi.

Ap

Vierailija
16/81 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En torju miestäni, mutta niinä hetkinä kun hän yrittää hyväillä minua, tulee minulle sellainen kiusaantunut olo - alan miettiä, että ällöttääköhän miestä vartaloni yms. Ja tulee tunne, että hän haluaa minulle vain nopeasti orgasmin aikaan, jotta pääsisi ikävästä tilanteesta. Ei hän vaikuta nauttivan vartaloni katselusta erityisemmin. Ei luo sellaista turvallista ilmapiiriä, että minäkin voisin vaan olla oma itseni ja nauttia.

Valitettavasti vaikuttaa siltä että lähetät vääärää viestiä miehellesi reagoimalla negatiivisesti, kiitos yliajattelun, kun hän yrittää hyväillä sinua. Reaktiosi todennäköisesti näkyy kehonkielestäsi mikä ei ole hyvä asia vaan voi jopa pahentaa tilannetta kun suusi sanoo yhtä, mutta kehosi toista. Sinun pitäisi päästä tuosta yli ja ajatella vain miten ihanaa se on että miehesi huomioi sinua myös fyysisesti, vaikkakin omalla kömpelöllä tavallaan. Hän kuitenkin yrittää mikä on iso juttu ja sitä kannattaa tukea.

Terapia voisi tehdä teille molemmille hyvää, miehelläsi saattaa olla jokin trauma taustalla.

Vierailija
17/81 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle vastaus: olet varmaan oikeassa, yliajattelen ja on vaikea vastaanottaa miehen yrityksiä, kun omat defenssit iskee päälle. Torjun, ennen kuin tulen taas hänen taholtaan torjutuksi. Eli odotan jo valmiiksi pettymystä ja siksi torjun ennakkoon hänen hyvät yrityksensä.

Pitäisi päästä yli ja antaa hänelle mahdollisuus. Tosin olen antanut niitä jo monta, ja aina joudun pettymään. Tietysti tämä vaatii aikaa, eikä muutos tapahdu hetkessä, joten koitan olla armollisempi. Hän kuitenkin yrittää ja on muuten hyvä mies. Itse käyn terapiassa, mies ei.

Ap

Vierailija
18/81 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että toi on vaan persoonakysymys. Ehkä lapsuudenkodissa avoin tunteiden näyttäminen on ollut tabu. Ei silti tarkoita etteikö haluaisi sinua kuin hullu puuroa, mutta ei vaan ole samanlaisia välineitä näyttää sitä kuin sinulla. Tottakai toi voi tuntua silti turhauttavalta ja aiheuttaa epävarmuutta. N

Vierailija
19/81 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuuksia hänellä. Salaa sinulta. Ei ole avoin. Valheita.

Kaapissa?

Bi/homo?

Vierailija
20/81 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että toi on vaan persoonakysymys. Ehkä lapsuudenkodissa avoin tunteiden näyttäminen on ollut tabu. Ei silti tarkoita etteikö haluaisi sinua kuin hullu puuroa, mutta ei vaan ole samanlaisia välineitä näyttää sitä kuin sinulla. Tottakai toi voi tuntua silti turhauttavalta ja aiheuttaa epävarmuutta. N

Totta, uskon myös, että lapsuudenkodista ja luonteenpiirteistä nämä käytösmallit tulevat. Miehen kotona ei juuri näytetty tunteita, oltiin hillittyjä jne. Omassa kodissa oli räiskyvää ja tunteita näytettiin hyvässä ja pahassa. Alastomuus oli omassa lapsuudessani luonnollista ja miehen lapsuudessa ilmeisesti jotenkin häpeällistä. Minulta tämä vaatii nyt vaan kärsivällisyyttä ja ehkä pitää hankkia parempi, miehestäni riippumaton itseluottamus.

En usko tuohon homoteoriaan, mitä toinen kommentoija epäili. Kyllä hän kuitenkin seksistä kanssani tykkää.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi