Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CM: MAMMUTTIMARKKINAT

Vierailija
15.09.2008 |

Kyllä ottaa päähän! Perjantaina pyysin vanhempiani käymään Citymarketista ostamassa Liberon vaippoja niin olivat jo loppuneet!! Mentiin lauantaina itse toiseen Citymarkettiin (joka ei ole ihan tässä kodin lähellä), että saadaan tarjousvaippoja niin ne oli jo LOPPU!! Miksi ei voi tilata tarpeeks niitä vaippoja kun ne ei kuitenkaan mene vanhaks tai jää myymättä kun eivät ole sesonkituotteita!! Täysin suunniteltutemppu, ihmiset tulee turhaan kauppaan, ja sitten ostavat jotakin kun "nyt ollaan kaupassa". Oli muuten muitakin tarjoustuotteita lopussa.

Tänään taas tuli Hesarin välissä mainos jossa oli Liberot alennuksessa, jännä että näin nopeasti saatiin sitten lisää vaippoja!!!. En mene enään ikinä CM-tavarataloon.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoksii ylipäänsä ajella pitkin kaupunkia? En käsitä.

Vierailija
2/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoksii ylipäänsä ajella pitkin kaupunkia? En käsitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kaupassa lauantai aamuna. Mutta Libero-vaippa kasa ei ollut mikään järjettömän suuri, ja siinä ympärillä oli silloinkin useita ihmisiä ja monet osti 6 pakettia kerrallaan.

Vierailija
4/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ettei saatu vaippoja, kun se olis ollu hyvässä lykyssä meidän perheen "loppuiän vaipat" jos oltais saatu kaks erää....

AP

Vierailija
5/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan ostanut niitä kestovaippoja niin ei tarttis täällä itkeä. Me ostettiin silloin kun esikoinen syntyi ja sen jälkeen vaippakulut kahdesta seuraavasta lapsesta alle 100€ yhteensä. Lällällää...

Vierailija
6/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni pikkassen ohi asian... tämä EI olut kestovaippaketju, vaan kitinää CM:n tarjouspolitiikasta.

Pitääkö aina vetää noi kestot mukaan JOKAISEEN vaippoja mitenkään sivuavaan keskusteluun??? Nytkään ei pääasia ollut vaipat. Ap olisi voinut kitistä vaikka verkkapukujen loppumisesta ennen aikojaan!!

P.S itsellämme kestot käytöss, mutta vihaan yli kaiken tuollaista mesoamista

Vierailija
7/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaan ymmärtävät itsekin kuinka vihaisiksi asiakkaat tulevat, jos tarjoustutoe on loppunut. Tyhmyyttään/osaamattomuuttaan vain arvioivat kysynnän väärin, mitä ei tietenkää olisi saanut tapahtua. Tuo tarjous kylläkin oli niin kova, että kysyntä varmaan on ollut kovempaa kuin koskaan, mutta silti.

Itse kävin perjantaina parissa CM:ssa ja niissä vaippoja vielä oli, muttei paljoa, ja veikkaisin noissakin ainakin osan kooista loppuneen.

Vierailija
8/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä vaippoja, mutta ei maxi-kokoa jota olisimme tarvinneet. Kaikkia muita kyllä mielin määrin. Liekkö edes maxi-koko ollut tarjouksessa saatavana..Kun ei edes näkynyt maxivaippojenlaatikoita. On yksinkertaisesti päässyt yllättämään vaippojen tilaajan tämä alemenekki. Jos tuo on ainut asia jonka vuoksi ei enää käy Citymarketissa, niin jo on..huh.

Vierailija
9/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on muutaman euron säästöstä, ja joku on ihan naama norsiksella päiväkaupalla.

Näillä polttoainehinnoilla tuskin on kovin fiksua edullista ajalle pitkin maakuntaa parin euron tarjouksen vuoksi.

Jos halpoja vaippoja haluatte käyttää, niin ostakaa Lidlistä. Laatu vastaa likimain noita tunnettuja brändejä mutta hinta on todella paljon edullisempi.

Vierailija
10/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on muutaman euron säästöstä, ja joku on ihan naama norsiksella päiväkaupalla.

Näillä polttoainehinnoilla tuskin on kovin fiksua edullista ajalle pitkin maakuntaa parin euron tarjouksen vuoksi.

Jos halpoja vaippoja haluatte käyttää, niin ostakaa Lidlistä. Laatu vastaa likimain noita tunnettuja brändejä mutta hinta on todella paljon edullisempi.

Senkin saa kaupan päälle

Vierailija
11/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin infosta kuponki jolla vaippoja saa tarjoushinnalla vielä tällä viikolla

Vierailija
12/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarin periaatteena hinnoittelussa selvästi MAHDOLLISIMMAN ISOLLA ja kirkkain värein sekä osta kolme saat kaiken halvemmalla! Jos hintoja oikeen seuraa, niin huomaa ettei ne NIIN halpoja olekaan ;-) Esimerkkinä mainittakoon 10 kpl pillimehuja NYT vain 2 euroa....ovat olleet sen hintaisia jo vaikka kuinka kauan (myös muilla ketjuilla) ja toinen 4,5kg pesuainepaketti 14,50 ONLY, Prismassa sama 13,95 + huuhteluaine kaupan päälle.....Tarkkana siskot hintapsykologian suhteen!

Vierailija
13/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos olen tuohon tilanteeseen jotunut olen etsinyt myyjän ja kysynyt missä ne vaipat ym. on. Silloin myyjä on sanut että ne valitettavasti loppui mutta annan sinulle lapun jolla voit hakea niitä samalla hinnalla sitten kun niitä on tullut lisää. Ja näin on tapahtunut myös juuri Citymarketissa.

...vaan ymmärtävät itsekin kuinka vihaisiksi asiakkaat tulevat, jos tarjoustutoe on loppunut. Tyhmyyttään/osaamattomuuttaan vain arvioivat kysynnän väärin, mitä ei tietenkää olisi saanut tapahtua. Tuo tarjous kylläkin oli niin kova, että kysyntä varmaan on ollut kovempaa kuin koskaan, mutta silti.

Itse kävin perjantaina parissa CM:ssa ja niissä vaippoja vielä oli, muttei paljoa, ja veikkaisin noissakin ainakin osan kooista loppuneen.

Vierailija
14/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienemmälläkin tarjouksella.

Vierailija
15/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tiedän jo etten halua heidän vaippojaan kokeilla.

Hintapsykologiasta: Juu on ihna totta, etteivät kaikki Cittarin tarjoukset ole superhalpoja, mutta verrattuna Prismaan, niin heillähän ei ole tarjouksia oikeastaan lainkaan. Ja muuten, oli muuten Cittari ekan kerran mennyt halpuudessa Prisman ohi (viime viikon hesarin tutkimus pk-seudulta).

Hintapsykologiasta edelleen: ei myöskään Lidlissä todellakaan kaikki ole halvempaa kuin muualla ja sieltähän ei sitten suurta osaa tuotteista edes saa. Ja laatu on sitten joskus hyvä ja joskus ei, ei minua kiinnosta moinen arpapeli.

Vierailija
16/43 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en ole ainoa, joka vauhkoontui tosta. Itekkin siis menin torstai-iltana Mammuttimarkkinoille, eikä siellä ollu enää niitä vaippoja. Ajoin 20 kilsaa yhteensä, ihan turhaan. Olin ihan vittuuntunut ja suorastaan meni koko ilta piloille tuon takia. Noloa, myönnän. Ei mun elämä oo 8 eurosta kiinni, mutta silti harmitti.

En ymmärtänyt sanoa asiasta kellekään myyjälle. Olis pitäny, jos kerran olis saanu kupongin, millä voi hakea tarjouserän myöhemmin.

Laitoin palautetta Citymarkettiin tällaisesta harhaanjohtavasta mainoksesta. Eli että on muka halpaa, mutta tuotetta ei tilata tarpeeksi että riittäisi kaikille. Eivät ole vielä vastanneet, mutta ehkäpä ottavat opiksi ja jatkossa yrittävät tilata tuotetta enemmän.

Vierailija
17/43 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimme myyjän joka sanoi, että tuotteet ovat loppu! Kysyin millon tulee ja vastattiin että ehkä ens viikolla. Sanoin että eihän ne enään silloin ole tarjouksessa, niin vastaus oli vain, että EI OLE!

Olisimme ostaneet myös muita Mammuttitarjouksia, mutta Nummelan Citymarketista oli myös lopussa marinoimattomat kanansuikaleet, tarjous patonki, vain muutamia nyt mainitakseni....

Terv. AP

Itse jos olen tuohon tilanteeseen jotunut olen etsinyt myyjän ja kysynyt missä ne vaipat ym. on. Silloin myyjä on sanut että ne valitettavasti loppui mutta annan sinulle lapun jolla voit hakea niitä samalla hinnalla sitten kun niitä on tullut lisää. Ja näin on tapahtunut myös juuri Citymarketissa.

Vierailija
18/43 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytten hintaan 9,95:-

Eiköhän nuo hinnat ole melko paikallisia noissa marketeissa. Tarkoitan kun yksi julisti Prisman tuotteita..Ainakin täällä Kuopiossa nostivat hintoja remontin jälkeen. Niin, ja eikä se Lidl loppujen lopuksi NIIN mielettömän halpa ole, poikkeuksia lukuunottamatta.

Tavaran ostohinta jos on korkea, niin miksi se kauppias halvemmalla niitä myisi asiakkaille kun mitä itse on ostanut. Lukuunottamatta pakollisia ketjutarjouksia. Täytyyhän kauppiaan itselleenkin leipä eteensä saada.Tällä tarkoitin K-Ryhmän kauppoja, kun muissa on vaan myymäläpäälliköitä.

Vierailija
19/43 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikkojen aikana. Ihan positiivinen yllätys on ollut, kun monen tuotteen normaalihinta onkin totuttua alhaisempi. Ja kyse ei siis ole mistään tarjoustuotteista.

Vierailija
20/43 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

CM:ssä hinnat nyt 9.95. Hyllyssä lukee 10.90 ja isossa mammuttimainoksessa "Plussa kortilla 9.95, ilman korttia 11,95"

nytten hintaan 9,95:-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä