CM: MAMMUTTIMARKKINAT
Kyllä ottaa päähän! Perjantaina pyysin vanhempiani käymään Citymarketista ostamassa Liberon vaippoja niin olivat jo loppuneet!! Mentiin lauantaina itse toiseen Citymarkettiin (joka ei ole ihan tässä kodin lähellä), että saadaan tarjousvaippoja niin ne oli jo LOPPU!! Miksi ei voi tilata tarpeeks niitä vaippoja kun ne ei kuitenkaan mene vanhaks tai jää myymättä kun eivät ole sesonkituotteita!! Täysin suunniteltutemppu, ihmiset tulee turhaan kauppaan, ja sitten ostavat jotakin kun "nyt ollaan kaupassa". Oli muuten muitakin tarjoustuotteita lopussa.
Tänään taas tuli Hesarin välissä mainos jossa oli Liberot alennuksessa, jännä että näin nopeasti saatiin sitten lisää vaippoja!!!. En mene enään ikinä CM-tavarataloon.
Kommentit (43)
vaipanhinta päivittämättä hyllyyn.
mutta jännä että ilman plussakorttia se on nyt kallimpaa kun normaalisti.
vaipanhinta päivittämättä hyllyyn.
Itse kun menin perjantaina cittariin ostamaan tuota vaippatarjousta, törmäsin samaan, juuri meidän käyttämä koko loppu. V***ttihan se minuakin aluksi, mutta kun myyjän kanssa juttelin niin sanoi, että yllätti heidätkin tuo kysyntä, eikä olla ainoa cittari josta loppu, mutta lupasivat seuraavalle päivälle jo uutta kuormaa. Lauantaina sain siis nuo vaipat ja olin tyytyväinen.
Ja kun katsoin, niin lähes jokatoisella meidän cittarissa asioivalla oli silloin pe ja la kärrissään kaksi tarjouserää liberoita. Ja AIVAN varmasti joku on käynyt usempiakin eriä, miettikää nyt kun meillä kaksi lasta käyttää sitä 7-14kg kokoa, yksi iso paketti kestää n. viikon. Kävin itse ostamassa ne kaksi erää joten säästöä tulee jo siinäkin melkein 20 eur, se on iso raha minulle ja kun tietää, että se on pakollinen menoerä. Mutta miettikääpä miten suurperhe, jossa saattaa olla jopa 4 vaippaikäistä, saavat säästöä, ovat muuten siinä perheessä käyneet myös mummut ja papat ostamassa pari erää =), joten ei mikään ihme, että ne ovat kaupasta loppuneet.
Ja vaikka halvemmalla saakin jotain muuta merkkiä, en halua ostaa, libero on ainoa vaippa jota tykkään käyttää lapsilla, pitää hyvin ja mukavat päällä. Eivätkä haise jo valmiiksi pahalle, aika monissa vaipoissa olen huomannut tämän.
Nyt muuten on liberolla hyvä kampanjakin, olikohan se 12 kpl ostokuitteja lähettämällä liberolle saa sadeasun.
eli maksaa enemmän kauppiaalle kuin ennen.
Meidän lähicittarissa oli vielä lauantai-iltapäivänä reilusti noita tarjousvaippoja. Kyllä niitä näytti silti paljon menevän, useimmilla 6 pkt kärryissä (säästy noissa siis yli 15 euroa ja vielä sadetakki tai kurahousut kaupan päälle)
mainoksessa ole selkeästi sanottu, että tarjous koskee vain RAJOITETTUA ERÄÄ on tuoteta OLTAVA tai sitä on myytävä myös mammuttimarkkinoiden JÄLKEEN samalla tarjouksella, jotta jokainen haluava saa mainostetulla tarjouksella tuotteen. Mainostettu tarjoustuote EI SAA loppua kesken.
Kuluttajaoikeutta opiskellut
mainoksessa ole selkeästi sanottu, että tarjous koskee vain RAJOITETTUA ERÄÄ on tuoteta OLTAVA tai sitä on myytävä myös mammuttimarkkinoiden JÄLKEEN samalla tarjouksella, jotta jokainen haluava saa mainostetulla tarjouksella tuotteen. Mainostettu tarjoustuote EI SAA loppua kesken.
Kuluttajaoikeutta opiskellut
ja alkuviikosta tuli soitto, että nyt vaippoja on tullu lisää ja saan tarjoushinnalla ostaa sellasen satsin kuin haluan:)
Eli kannatti laittaa palautetta:) Eilen kävin sitten hakemassa muutaman paketin vaippoja. Ystävällistä palvelua, vaikka silloin vituttikin kun vaipat oli loppu ja aattelin etten enää ikinä mee cittariin.
Myyjä muuten kertoi, että olivat tilanneet 10-kertaisen määrän vaippoja tavalliseen määrään verrattuna, mutta se ei ollu riittäny mihinkään. No, ymmärtähän sen, tuo oli hyvä tarjous ja vielä tosiaan kun on se Liberon oma tarjous että saa kurikset "kaupan päälle".
No, nyt on kaappi täynnä vaippoja ja pärjätään noilla varmaan pitkään. Palautteen laitto kannatti:)
mitä menin katsomaan olivat loppu. Vaippoja oli jäljellä ehkä viisi pakettia kokoa 3. Saatan käydä vielä Cittarissa, mutta en kyllä mammuttimarkkioille enää mene.
kyllä saa tarjoushinnalla vaipat vaikka seuraavalla viikolla jos vain tajuaa pyytää :)
vaippamäärän takia jaksa useampana päivänä juosta.
Käväisin itse mammuttimarkkinoilla perjantai-aamuna ja ihmettelin kuinka paljon silloin oli jo väkeä. Pitävätkö ihmiset vaapaapäivän mammuttimarkkinoiden vuoksi? Ei Vantaan Jumbossa yleensä aamusta noin paljon väkeä ole (olen Jumbon vakikävijöitä aamuisin).
Itse en ostanut kuin lapselle pari vaatetta. Mutta huomasin kyllä, että tällä kertaa vaippatarjous olisi ollut kannattava, ainoa vika vaan on, että meen pojalla juuri Liberot päästää läpi. Ei ollut tällä kertaa samanlaista "huijausta" kuin noin Pampersien tarjoukset yleensä. Pampersit tulevat kalliimmaksi tarjouksessakin kuin muut vaipat. Ei silti en käytä niitäkään. Meillä käytetään noita Lidlin Toujours-vaippoja, kun vaan sopivat parhaiten meidän pojalle (minusta eivät kylläkään haise paskalle, Liberot enemmän minusta haisevat, mutta tää on varmaan maku/hajuasia). Kun olen Prisman kannattaja (vaikka Citymarket myykin parempia lastenkenkiä) niin nykyään olen ostanut myös Nature-vaippoja, vaikka ovatkin huomattavasti kalliimpia (kuitenkin luontoystävällisempiä ja sopivat loistavasti lapsellemme).
Olen CM:ssa töissä ja voin sanoa, että vaippoja tilattiin enemmän kuin normaalisti. Kaikki eivät saaneet ollenkaan sitä määrää mitä tilattiin ja yksi Citymarket veti välistä varaston tyhjäksi ja muut eivät saaneetkaan sitten lisäkuormaa.
Meillä laitettiin pampersit sitten tuohon samaan tarjoukseen koska liberoja ei enää lauantaina ollut kuin isompaa kokoa.
Mutta ihmiset todella hamstrasivat niitä. Ostivat 6 pakettia ja hetken päästä olivat taas ostamassa sen 6 pakettia...
Missä te ihmiset säilytätte noita vaippoja?
Ois pitänyt tajuta "vaatia" jotain hyvitystä vaippatarjouksesta, mutta kait sitä on liian kiltti kuluttaja.
T: AP
Pakko kommentoida...
Olisi kiva tietää millä rahalla ihmiset hamstraa?
Tietty sen tajuan että tuleehan siinä säästöä mitä useamman erän ostaa, mutta että jos yksi erä 3pkt on 25e, ja ihmiset hamstraa niitä niin siinähän äkkiä menee satanen jos toinenkin. Ei meillä ainakaan ole varaa tollaseen.
Meillä ei ole kyllä pelkoakaan että tarvisi liberon tarjousten perässä juosta. Meillä on mielistytty käyttämään lidlin sevena vaippoja jotka 14kpl:n pakkaus maksaa 1,85e. Siinä vaipan kpl-hinta on 0,13e. Kaiken lisäksi ne on osoittautuneet ihmene hyviksi (näin sanoo entinen lidlin vaippojen inhoaja, toujoursit ei edelleenkään istu hyvin, mutta nämä sevenat kyllä).
Esim. kumisaapaskauden alettua yritin ostaa Nokian HAI-saappaat itselleni. Cittarissa on kaksi paria kokoa jotain 45. Sitten lähdin muutama viikko myöhemmin ostamaan talvikumisaappaita kuopukselle. Ei ollut kokoa missään mallissa! Ja koko on niin normaali kuin 27.
Onneksi sain Mammuttimarkkinoiden alesadetakin sentään. Sen kyllä ostin toisesta Citymarketista. Ehkä tämä meidän lähin puoti onkin huonompi.
Otin jo housuvaippojakin talteen.
Myös puurot oli tajouksessa niin ostin välillä niitä.
Joensuun cittarissa tavara näytti riittävän ihan hyvin, lauantaiksi oli tainnut tulla lisää. Itse kävin perjantaina jo ja tavaraa oli vielä paljon. Ja porukkaa oli paljon...
Otin jo housuvaippojakin talteen.
Myös puurot oli tajouksessa niin ostin välillä niitä.
Joensuun cittarissa tavara näytti riittävän ihan hyvin, lauantaiksi oli tainnut tulla lisää. Itse kävin perjantaina jo ja tavaraa oli vielä paljon. Ja porukkaa oli paljon...
"Kaivaa puukkoa selästä" ;-D
se tarjous on plussakortilla..siis 9,95:-, ilman korttia 11,10:-