Millainen kampaus 2-3 v pojallasi on?
Kuka leikkaa? Meidän 2-v pojalla on edelleen pitkät vauvakiharat, pitäisi varmaan harkita leikkaamista.
Kommentit (5)
Sopii hyvin ja on helppo tuon ikäiselle. Ainakaan meidän pojasta ei olis parturintuolilla istumaan. Meidänkin pojalla on luonnonkiharat hiukset, eikä niitä voi oikeestaan pidemmäksi päästää. Näyttää hassulta, jos hiukset kasvavat ja alkavat kihartumaan. Tulee sellainen "neidin" näköinen poika. Tuo on vähän niin kuin sukuvika eli mieheni suvun liki kaikki miespuoliset jäsenet ajelevat koneella kiharat pois :)
Hyvin malttaa istua siellä paikallaan, kun saa mielenkiintoisen paloauton tai lentokoneen käteen. Kampaus on sellainen siisti poikatukka, ei siili.
Meidän pojat käyneet ensimmäisen kerran parturissa noin 1,5-vuotiaina, siihen asti leikelty itse.
perinteinen poikatukka on nyt,sellainen pidempi malli, ei siis siiili tai niskaa lyhyeksi kynitty. Hyvin istui paikoillaan vaikka on muuten todella villi,taisi olla mielenkiintoista katsoa surinoita ja muita juttuja--rusinaaskin olin varannut mukaan,mutta ei sitä tarvittu.
Talvella se saa kasvaa pitemmäksi ja lyhennän itse saksilla korvien päältä ja niskasta.