Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kampaus 2-3 v pojallasi on?

Vierailija
15.09.2008 |

Kuka leikkaa? Meidän 2-v pojalla on edelleen pitkät vauvakiharat, pitäisi varmaan harkita leikkaamista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella se saa kasvaa pitemmäksi ja lyhennän itse saksilla korvien päältä ja niskasta.

Vierailija
2/5 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin ja on helppo tuon ikäiselle. Ainakaan meidän pojasta ei olis parturintuolilla istumaan. Meidänkin pojalla on luonnonkiharat hiukset, eikä niitä voi oikeestaan pidemmäksi päästää. Näyttää hassulta, jos hiukset kasvavat ja alkavat kihartumaan. Tulee sellainen "neidin" näköinen poika. Tuo on vähän niin kuin sukuvika eli mieheni suvun liki kaikki miespuoliset jäsenet ajelevat koneella kiharat pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin malttaa istua siellä paikallaan, kun saa mielenkiintoisen paloauton tai lentokoneen käteen. Kampaus on sellainen siisti poikatukka, ei siili.

Vierailija
4/5 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojat käyneet ensimmäisen kerran parturissa noin 1,5-vuotiaina, siihen asti leikelty itse.

Vierailija
5/5 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteinen poikatukka on nyt,sellainen pidempi malli, ei siis siiili tai niskaa lyhyeksi kynitty. Hyvin istui paikoillaan vaikka on muuten todella villi,taisi olla mielenkiintoista katsoa surinoita ja muita juttuja--rusinaaskin olin varannut mukaan,mutta ei sitä tarvittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän