Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko siihen kerrottu syytä, miksi tuo Eagle S suostui kiltisti siirtymään Suomen vesille?

Vierailija
02.01.2025 |

Suomihan ei olisi voinut tehdä laivalle mitään, jos se olisi pysynyt Suomen rajan ulkopuolella.

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon ollut vaihtoehtoja.

Vierailija
2/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisjoukot otti laivan haltuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisjoukot otti laivan haltuun

Niin. Sitten kun se oli jo saatu Suomen aluevesille.

 

Vierailija
4/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa nuo jonkun random-maan random-merimiehet rupeavat merivartiostolle mussuttamaan.

Vierailija
5/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatti oli Suomen merialueella. Siellähän saa kulkea, jos sen tekee kiltisti. Mutta jos paatti tekee siellä jotain muuta, kuten raahaa ankkuria, sen voi ottaa komentoon, kuten nyt tehtiin.

Vierailija
6/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoinpa nuo jonkun random-maan random-merimiehet rupeavat merivartiostolle mussuttamaan.

Suomen merivartiostolla ei ole toimivaltaa Suomen rajojen ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se edellinen kiinan laiva on vieläkin tanskan kohdalla kansainvälisillä vesillä mutta pysäytettynä ja kiina ei ole antanut lupaa nousta laivaan. 

Vierailija
8/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paatti oli Suomen merialueella. Siellähän saa kulkea, jos sen tekee kiltisti. Mutta jos paatti tekee siellä jotain muuta, kuten raahaa ankkuria, sen voi ottaa komentoon, kuten nyt tehtiin.

Ei ollut. Suomen ja Viron välissä on kansainvälinen merialue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin alunperin tuota samaa.

Vierailija
10/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisjoukot otti laivan haltuun

Erikoisjoukot otti laivan haltuun vasta Suomen aluevesillä, joten aloittajan kysymys on ihan relevantti. Mitä jos Eagle S olisikin vain jatkanut matkaansa kv merialueella?

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se edellinen kiinan laiva on vieläkin tanskan kohdalla kansainvälisillä vesillä mutta pysäytettynä ja kiina ei ole antanut lupaa nousta laivaan. 

Tämä on Cookinsaarten laiva ja Suomen aluevesillä.

Vierailija
12/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ammuttu, jos ei olisi totellut. Vartolaiva Turvassa on aseistusta ja uusiin vartiolaivoihin tulee vielä enemmän. 

Miinoitetaan tuo meri, niin loppuu venäläisten kulkeminen. Saatettuna ainoastaan sitten läpi. 

Venäjä ei ymmärrä mitään muuta kuin voiman näyttöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoinpa nuo jonkun random-maan random-merimiehet rupeavat merivartiostolle mussuttamaan.

Tämä. Miksi heitä kiinnostaisi asia niin paljon että alkaisivat kahakoida, töissähän he siellä vain ovat.

Vierailija
14/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että laivan väki ei ole niitä meren pulleimpia purjeita.

Annettu setelisalkku kapteenille, raahaatko vähän ankkuria tuolla, ok, ei varmaan ajtelleet asiaa sen pidemmälle, nyt ovat itsekin ihan pihalla, että mitä tässä tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli erikoisoperaatio. Suomikin voi tehdä sellaisia

Vierailija
16/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä diktaattori maat vaan luo miinoja jotta itse voivat osoittaa että ei heidänkään tarvitse noudattaa kansainvälisiä lakeja. Merenkulun oikeudella harjoittavat sabotaasia. 

Mutta mitä tästä opimme. Kaapeleiden ja putkien varaan ei voida yhteyksiä luoda. Tunneli ruotsiin ja viroonkin voidaan räjäyttää täyteen vettä ja se siitä.

Vierailija
17/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne nut sen verran itsekin tajuaa, että ilman ankkuria olisi vähän vaarallista ajaa.

Vierailija
18/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoinpa nuo jonkun random-maan random-merimiehet rupeavat merivartiostolle mussuttamaan.

Tämä. Miksi heitä kiinnostaisi asia niin paljon että alkaisivat kahakoida, töissähän he siellä vain ovat.

Kapteeni oli georgialainen myyrä.

Vierailija
19/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisjoukot otti laivan haltuun

Erikoisjoukot otti laivan haltuun vasta Suomen aluevesillä, joten aloittajan kysymys on ihan relevantti. Mitä jos Eagle S olisikin vain jatkanut matkaansa kv merialueella?

Tarvistemme yhteyksiä Eurooppaan.

 

 

 

Vierailija
20/135 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoinpa nuo jonkun random-maan random-merimiehet rupeavat merivartiostolle mussuttamaan.

Tämä. Miksi heitä kiinnostaisi asia niin paljon että alkaisivat kahakoida, töissähän he siellä vain ovat.

Kapteeni oli georgialainen myyrä.

No tässä nähtiin, miten georgialaiset myyrät toimivat, jos käry käy. Mikäli toiminta pitää kieputtaa monen maan ja monen bulvaanin kautta, on turha ajatella että siellä olisi suurta isänmaallisuutta tilaajaa kohtaan.