Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vastuuta omista sanoista ei voi vierittää lukijalle vaan kirjoittaja on aina vastuussa mitä toiselle sanoo. Enkä tarkoita kaipausviestejä vaan on melko rumaa viestintää tällä palstalla. Kirjoittaja on vastuussa eikä kukaan muu.
Hiiren hiljaa hiivin hiihtämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusoittelu on usein hyväntahtoista eivätkä siihen kykene edes kaikki. Ei siitä vain voi traumatisoitua. Lastenkin kanssa erinomainen taito.
Kiusoittelu voi olla hyvin lähellä kiusaamista koska monilla on traumat jotka aktivoituu
Suosittelen jonkinlaista terapiaa, jos ei pää kestä normi kiusoittelua, ja jos et erota kiusaamisesta. Sivust
Klassinen kiusaajan kommentti, suosittelen terapiaa jos et kestä...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen samassa tilassa, kun sinä silloin aikanaan.
Etene rauhallisesti, järki ennen sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on sanoa kun ymmärtää asioita ja ihmisiä. 🖤🙂
Mitä tarkoitat? Kuka muka nyt oikein ymmärtää? 🖤😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A, härnää mua taas kesällä. Keikistele.
Mitäs siitä tykkäisit? Makes me horny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et näköjään sinä ainakaan. Hyvää jatkoa hyvä ihminen. 🖤🙂
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö mun uskoa niihin uniin? (tarkistusnumeroksi tuli 333 🤔)
9
Vierailija kirjoitti:
Vastuuta omista sanoista ei voi vierittää lukijalle vaan kirjoittaja on aina vastuussa mitä toiselle sanoo. Enkä tarkoita kaipausviestejä vaan on melko rumaa viestintää tällä palstalla. Kirjoittaja on vastuussa eikä kukaan muu.
Kyllä lukija on tulkinnastaan vastuussa, jos sotkee jo sanojakin keskenään omien traumojensa takia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusoittelu on usein hyväntahtoista eivätkä siihen kykene edes kaikki. Ei siitä vain voi traumatisoitua. Lastenkin kanssa erinomainen taito.
Kiusoittelu voi olla hyvin lähellä kiusaamista koska monilla on traumat jotka aktivoituu
Suosittelen jonkinlaista terapiaa, jos ei pää kestä normi kiusoittelua, ja jos et erota kiusaamisesta. Sivust
Klassinen kiusaajan kommentti, suosittelen terapiaa jos et kestä...
Älä jauha pskaa. Olen itse puolustanut kiusattuja ja juuri oma jälkikasvu asettui yksin puolustamaan yhtä kiusattuja. Mutta: traumatisoitineet tulkitsevat kaiken edes kevyesti humoristisen läpänheiton kiusaamiseksi, ja se on hyvin raskasta muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä selkeästi sinäkään. 😊🖤 Miksi sinä välttelet vastaamasta kysymyksiin?
Tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa, mutta täällä ketjussa huomaan, että jotkut tulkitsevat asioita tahallaan väärin tai eivät ymmärrä tilanteen kontekstia. Se tekee tästä kaipaamisesta hemmetin raskasta ja haasteellista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, mulla on Audi.
Ok. Minkävärinen? Onko auto munanjatke sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä vastasin. Etkö sinä siis ymmärtänyt? Jos tässä keskustelussa on vielä jotakin joka sinua häiritsee niin kysy rohkeasti, vastaan kyllä sinulle. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Nainen, mulla on Audi.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, mulla on Audi.
Voi juma. Nyt ajelulle.
Vierailija kirjoitti:
Tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa, mutta täällä ketjussa huomaan, että jotkut tulkitsevat asioita tahallaan väärin tai eivät ymmärrä tilanteen kontekstia. Se tekee tästä kaipaamisesta hemmetin raskasta ja haasteellista.
Kiitos, henkilökohtaisesti olen samaa mieltä kanssasi. Minäkin tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa hyvin irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä vastasin. Etkö sinä siis ymmärtänyt? Jos tässä keskustelussa on vielä jotakin joka sinua häiritsee niin kysy rohkeasti, vastaan kyllä sinulle. 🙂
Niin, mutta miksi sinä valehtelet. Sinä et todellakaan ymmärrä tai tiedä mistään niin hyvin kuin luulet ja annat muiden ymmärtää tietäväsi ja ymmärtäväsi. 🙂