Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5102)
Kiusoittelen sinua, kunnes et enää kykene olemaan tahdottoman taivaanrannan maalarin roolissasi. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden Inkerin omakseni ottaisin jos vain kiinni saisin.
Annan sulle yhden nerokkaan vinkin: jos haluat kiinni, älä juokse itse pakoon. 😃
Meinaatko, että pääsen juosten sua pakoon? Olet yksinkertaisempi kuin miltä näytät! :)
Elätkö vajeessa ja puutteessa. Aika kamalaa. Paljonko on miinuksella? Koita päästä tasapainoon.
Vierailija kirjoitti:
Kiusoittelen sinua, kunnes et enää kykene olemaan tahdottoman taivaanrannan maalarin roolissasi. 😉
Olenko joskus ollut? 🤔 Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden Inkerin omakseni ottaisin jos vain kiinni saisin.
Annan sulle yhden nerokkaan vinkin: jos haluat kiinni, älä juokse itse pakoon. 😃
Meinaatko, että pääsen juosten sua pakoon? Olet yksinkertaisempi kuin miltä näytät! :)
Ajatuksiasi et pääse. Tähän asti olet muutoin päässyt, vaikka sitkeästi olen koettanut lahkeessasi roikkua. Enkä ole yksinkertainen vaan moninkertainen itsensä voittamisen mestari. 😌
Vierailija kirjoitti:
Koko keho huutaa sinua.
Huutele irl niin ehkä vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa pitää huolta kaivatun haluista sekä toiveista siten ettei vain syntyisi puutetiloja... 🤭
Käy :D
Hitsi mä kaipaan sua. Niin ikävä. Sydämeni haluaa sinut. Oot niin ihana.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ei ole mielestäni kovin tervettä. Voi rikkoa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaaven kahleista on piästävä poes.
Savolainen vääräleuka?
Vierailija kirjoitti:
Hitsi mä kaipaan sua. Niin ikävä. Sydämeni haluaa sinut. Oot niin ihana.
Millon ootte viimeksi nähny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaaven kahleista on piästävä poes.
Savolainen vääräleuka?
Kaivannee laatikkoleukakirurgia. Sivusta.
Juu, sitten varmaan meni ohi. En ainakaan itse tunnista tuosta itseäni. Pikemminkin Inkeri pakeni mun luota.