Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen määrää?
Rakkauden? En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Moi. Pysyin minä ainakin 4 päivää pois. Nyt tuli pakonomainen tarve tulla sanomaan, ettet sinä uuteen vuoteen unohtunut. Mutta yritän pysyä ketjusta pois. Tai ainahan voi kurkata, vaikkei enää ole edes asiaa, mistä kirjoittaa. Terveisiä yhdelle ihanalle tyypille. -nainen
Hyvä suoritus.oliko mn, nm vai nn?
millon viimeksi mua on purtu korvaan !
olen tietynlaisessa suunkäyttövajeessa koska nykyiseni ei näyki, pure tai kielisuutele kaikkea ei voi saada mut kyllä tämä ihan todellinen vaje on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä ikävä
On! Mitä tekisit, jos olisimme samassa tilassa?
Juttelisin kanssasi. Ja ehkä pelattais jotain yhdessä samalla.
Trivialia? Oletko hyvä viihteessä?
Hemmetin huono. Mieluummin jotain muuta peliä, joissa ei tarvitse osata nippelitietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi. Pysyin minä ainakin 4 päivää pois. Nyt tuli pakonomainen tarve tulla sanomaan, ettet sinä uuteen vuoteen unohtunut. Mutta yritän pysyä ketjusta pois. Tai ainahan voi kurkata, vaikkei enää ole edes asiaa, mistä kirjoittaa. Terveisiä yhdelle ihanalle tyypille. -nainen
Luuserimainen suoritus, koska olin jo vuoden ajan käynyt täällä niin vähän, että nyt olisi ollut hyvä lopettaa. Mutta tällaista sattuu. n>n
Vierailija kirjoitti:
Paljaalla
Vois olla kotona selittämistä jonkun ajan päästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästin sut pois.
Ei ihmistä voi väkisin pidellä. Jos menee, sit menee.
Mutta ihmisestä voi kyllä väkisinpitää, ihan valtavasti...
Vierailija kirjoitti:
Haluisin tuntea kielikorusi ;)
Ei oo pokkaa kysyä joskus et miltä toi tuntuu? Jos kysyt, lupaan vastata että haluatko kokeilla. Ihan kliinisessä mielessä toki. Kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Purisin korvaan
Kyllä kiitos kaivatun hellille puraisuille pitkin poikin päästä varpaisiin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Koska jumppaisit tattiani?
Ihan kuin tosta puuttuisi muutama vaihe välistä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästin sut pois.
Ei ihmistä voi väkisin pidellä. Jos menee, sit menee.
JUST JÅ
🔊 JA SITTE SEURAAVA TAPAUS 🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuserimainen suoritus, koska olin jo vuoden ajan käynyt täällä niin vähän, että nyt olisi ollut hyvä lopettaa. Mutta tällaista sattuu. n>n
Tänne ei kannata palata, jos täältä pääsee irti. Tämä vaikuttaa koukuttavalta ketjulta.
Paljaalla