Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäks mitä? En ole vieläkään unohtanut sua. Pitääkö tästä alkaa huolestua?
Eikö olis jo aika? Alkaa olla vanhaa rakkautta vaan onko väljähtynyttä?
Taitaa kohta koko sydän murtua.🚑
Ja niin taas poistetaan viestejä, ne tulevat tuplana jne. Taitaa olla liiankin painavaa asiaa täällä jollakin
Sinulla on hyvä itseluottamus, eikö? Minä taas oon omasta mielestä sosiaalisissa tilanteissa aasi, vaikka tekisin tai sanoisin mitä.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä ikävä
Niin on :<
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koin sut sellaisena, kenelle vois puhua mistä vaan. Ja sä mulle. Tunneyhteys oli niin iso ja käsittämätön. Jotenkin jäi kesken. Toivottavasti näen sut vielä. 💛
Ja tää oli naiselle? Miehelle?
Miehelle, kenen kanssa tavattaessa ei esittäydytty. Nähtiin työn merkeissä, mutta ei olla samassa työpaikassa.
Menen juttelemaan, mikäli vielä näen. Sitähän voisi kysyä, että ehtiikö kahville.
Nyt jatketaan omia polkuja, ei enää yrityksiä tavata.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä ikävä
Poroa
Vierailija kirjoitti:
Hirveä ikävä
Kannattaa etsiä metsästä. Minulla on ikävä (yhden tietyn) ihmisen seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun pääsisi tästä ketjusta eroon🙄
Hauskaa iltaa ketjulaisille ja hänelle, jota kai saa ystäväksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Päästin sut pois.
👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun näitä ilmestyy aina kun oon kirjoittanut viestejä liittyen tapaamiseen tai vastannut johonkin siihen liittyvään. Ei mene läpi trollin sekoittelut. Mehän kuule tavataan heti kun se järjestyy, eikö niin kaivattu? Turha siinä on trollien inistä. Jääkööt tänne inisemään. Mä otan hatkat heti täältä palstalta kunhan me nähdään.
Ai jaa yleensä tulee silloin harvoin kun minä laitan viestiä. joten kyllähän ne on silloin opittava. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Päästin sut pois.
Ei ihmistä voi väkisin pidellä. Jos menee, sit menee.
Vierailija kirjoitti:
Koko keho huutaa sinua.
Olen käytettävissä! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun näitä ilmestyy aina kun oon kirjoittanut viestejä liittyen tapaamiseen tai vastannut johonkin siihen liittyvään. Ei mene läpi trollin sekoittelut. Mehän kuule tavataan heti kun se järjestyy, eikö niin kaivattu? Turha siinä on trollien inistä. Jääkööt tänne inisemään. Mä otan hatkat heti täältä palstalta kunhan me nähdään.
Ai jaa yleensä tulee silloin harvoin kun minä laitan viestiä. joten kyllähän ne on silloin opittava. sivusta
omittava*
Vierailija kirjoitti:
Hirveä ikävä
On! Mitä tekisit, jos olisimme samassa tilassa?
Haha. Helppoahan se on hikistä itsemurhakuutiota pitää siistinä varsinkin, jos ymmärtää käyttää mällipaperia onanoidessa. Mulla nyt tässä kuitenkin on satoja neliöitä ja toistakymmentä talon asukkia, lapset ja eläimet kaikki laskien, joten siivottavaa riittää. Käytän ostopalveluita ja lapsityövoimaa, koska mulla riittää parempaakin tekemistä enemmän kuin 167 tuntia.