Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Missähän mä voisin nähdä sinut. Kaipaan sinua joka päivä. En kirjoittele muualle. 😉😘
Onko ketjussa tänään ollut asiatonta? Jotain täältä oli ja on ainakin poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Viisi vuotta sitten minulla oli aavistus sinusta. Se oli kuin tähtisadetikun tuike.
Neljä vuotta sitten olin sekaisin sinusta ja etsin yhteyttä sinuun. Tarve oli palava.
Kolme vuotta sitten käänne oli jo tapahtunut. Kaipasin sinua silti polttavasti.
Kaksi vuotta sitten kaipasin.
Vuosi sitten kaipasin.
Tänä vuonna kaipaan. Rakkaus ei sammu, vaikka lapioisi hiekkaa päälle. En ole kyllä lapioinut. 🙃
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Onko ketjussa tänään ollut asiatonta? Jotain täältä oli ja on ainakin poistettu?
Asiatonta on ainakin risuvaaleapikkuleuan ainainen ruikutus itselleen. Mutta se taas ei poistu koskaanm
Hoitohuone Kuiskaus. Terveisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus hiipuu tai voimistuu
Mulla ei ole hiipunut missään kohtaa eikä hiivu.
Kuka sun kaivattu on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus hiipuu tai voimistuu
Kuka sun kaivattu on?
Lempilintu.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole se torstain sekotrolli edelleen bännättynä, jonka takia on ketjussa vähemmän viestejä, suht siistiä, rauhallista ja kaipausta ohiksen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet älyttömän mielenkiintoinen ja vetovoimainen nainen. Palan halusta tietää sinusta lisää.
Millä tavalla mielenkiintoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet älyttömän mielenkiintoinen ja vetovoimainen nainen. Palan halusta tietää sinusta lisää.
Millä tavalla mielenkiintoinen?
Tosi semmonen mielenkiintoinen.
Yhteinen elämämme odottaa tuulentuvassa. Siellä voimme olla yhdessä. Saamme nojata toisiimme, tutkia katsetta ja ilahtua hymystä. Siellä saamme levätä toisissamme, lämmitellä ihokkain ja sanoa viimein sanat, joita ei ole vielä ääneen sanottu. Siellä minulla on sinut.
Vierailija kirjoitti:
Hoitohuone Kuiskaus. Terveisiä!
Jonna? Kuka on tämän takana?
Illalla viihdytään toistemme seurassa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen elämämme odottaa tuulentuvassa. Siellä voimme olla yhdessä. Saamme nojata toisiimme, tutkia katsetta ja ilahtua hymystä. Siellä saamme levätä toisissamme, lämmitellä ihokkain ja sanoa viimein sanat, joita ei ole vielä ääneen sanottu. Siellä minulla on sinut.
Ai jossain lohjalasessa vanhuskodissa? :D
Tunnepuolella tapahtuu mitä on tapahtuakseen, sitä ei voi estää enää. :)
Terveiset miehelle, jonka näin viimeiseksi joulukuun loppu puolella. Kävit luonani 2 kertaa. Toisella kerralla pyysit anteeksi, että häiritset.
Et sinä minua häirinnyt. Ilo oli minun puolella😊