Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...välittömät ja mutkattomat välit 😎👍
🤣hei
Mikä naurattaa ?
Vierailija kirjoitti:
Älä hättäile periaate ei sovi mulle.
Älä hättäile -periaate auttaa monesti, mutta jos puhutaan vuosista, ei ole enää kyse hätäilystä vaan viivyttelystä tai jäätyneestä tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Olet älyttömän mielenkiintoinen ja vetovoimainen nainen. Palan halusta tietää sinusta lisää.
Mitä haluat tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hättäile -periaate auttaa monesti, mutta jos puhutaan vuosista, ei ole enää kyse hätäilystä vaan viivyttelystä tai jäätyneestä tilanteesta.
Mä oonkin jo syväjäässä.
Oon muuten kaukaista sukua prinsessa sofialle.🙂
Tuli vaan mieleen tosta kuninkaalliset naiset ketjusta.😌
Minullakin on punaisia vaatteita, niillä uhkailu ei tehoa, rauhallista iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oonkin jo syväjäässä.
Sivulta sama täällä, 10 vuotta ja counting, hihhei :D Sama olisi kun kärräisivät tonne ikiroutiin muiden vuosituhantisten otusten joukkoon. Ihan esimerkillisesti säilynyt näyte rakkauden kohmelon aikakaudelta. Ja sen taskuissa oli pari ammoniittiakin, ihme juttu. Joku aikamatkustaja tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten kaukaista sukua prinsessa sofialle.🙂
Minä äitini puolelta ruotsin kuningassuvulle suoraan. Hyvin kaukaista ja on tehty sukututkimuskin kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on punaisia vaatteita, niillä uhkailu ei tehoa, rauhallista iltaa.
En uhkaillut. Sanoin vain, että se on punainen vaate. Punainen lippu on eri asia. Punainen vaate tarkoittaa, että sillä tavalla saa todennäköisesti hermostumaan tai ärsyyntymään. Olen liikaa kuullut sitä, miten ajatukseni tiedetään kysymättä minulta ja senkin jälkeen.
Mä oonkin apinasta peräisin. Oikea marakatti. 🐒
Juujuu. Tehkääs sukututkimusta muualla.
On pöljää kinastella ketjussa. Kaikki vain siksi, ettei päästä täältä pois. Haluaisin syliisi. Katsotaan sitten, vieläkö tarvitsee kinastella. Mulla ainakin olisi parempaakin tekemistä sinun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Juujuu. Tehkääs sukututkimusta muualla.
Pitää selvittää ettei olla kaivatun kanssa sukua, se olisi vähän too much.
Vierailija kirjoitti:
On pöljää kinastella ketjussa. Kaikki vain siksi, ettei päästä täältä pois. Haluaisin syliisi. Katsotaan sitten, vieläkö tarvitsee kinastella. Mulla ainakin olisi parempaakin tekemistä sinun kanssa.
On pöljää olettaa että kinastelet ketjussa kaiivattusi kanssa.
Nainen, tule luokseni. Olen täällä syli avoinna sinua varten.
Vierailija kirjoitti:
Ketä siihen odotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä siihen odotat?
Neea.
Ensimmäinen lause sisältää oletuksen, joka sisältää väärää tietoa. Ei kannata laittaa sanoja suuhun tai ajatuksia päähän. Se on mulle punainen vaate.