Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa lötkötellä. Tuu kulta viekkuun?
Vois muuten tulla, mutta tulikin muita menoja
Vierailija kirjoitti:
Naisope kaipaa miesopea.
<3
Sisustan omalla taiteellani. Valitsen omat värisävyni. Muodostan omat mielimuotoni. Kehystän katseeni. Maalaan itseni. Muodotan kokonaisuuden omaksi ilokseni. Elän itsessäni. Elän elämääni. Valitsen itsenäisesti. Kiinnitän huomioni. Valitsen nautintoni. En kerjää mitään. Otan vastaan kaiken sen mikä on minua varten. Elän senkin kaiken. Lopuksi kuolen. Kuolleena kummittelen ja karmaa jakelen. Lopusta vielä tiedä en. Elämä on ihmeellinen. Raha kruunaa kaiken maallisen. Sota jatkuu. Mekin jatkamme. Synnit sovittelemme kukin omissamme. Luomme yhdessä uutta. Uutta raikkaampaa. Tunkkaista energiaa täytyy puhdistaa. Tuli voi kaiken poroksi polttaa. Tuhkasta nousemme uudelleen. Uusi on vieläkin tuntematon. Vesi uudistaa elämää. Tuuli elämää vie eteenpäin. Sade piiskaa kasvojani ulkona. Pakkanen puree ajatuksiani. Vaatteilla itseäni suojelen. Olen kiitollinen. Aurinko alkaa paistamaan. Kesä sateen kuivattaa. Kuivassa maassa asuu vaaranpaikkoja. Muistakaa arvostaa isää, äitiä ja koko elämän sisältöä. Ota rakkaimpasi halaukseesi ja kerro tunteesi. Huomenna on aikakin jo uusi. Tsunamista tähän hetkeen. Vedestä ilmaan haihtuu paljon. Höyry nousee ylöspäin. Ilmakehää puhdistetaan. Ihminen on pieni ja voimaton. Luonnon voima on suunnaton. Rukoilkaa Jumalalta apua ja tukea. Ota se kaikki vastaan mitä sinulle annetaan. Sinulla on kunniatehtävä. Älä väheksy sen merkitystä. Mikään työ ei ole vähempiarvoinen vaikka rahapalkassa ei näy arvo sen. Ole kiitollinen. Hyvää jatkoa! 😇🖤
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa perjantai-iltaa ja hyvää viikonloppua ihastuttavalle naapuritalon naiselle 🤗😘
-ihastunut mies
Sivusta sanon, pidän isoista koirista.
Kiitos psykologikollega sanoista ja naukuista; molemmat tulivat niin sopivaan saumaan. 😄
Vierailija kirjoitti:
Sisustan omalla taiteellani. Valitsen omat värisävyni. Muodostan omat mielimuotoni. Kehystän katseeni. Maalaan itseni. Muodotan kokonaisuuden omaksi ilokseni. Elän itsessäni. Elän elämääni. Valitsen itsenäisesti. Kiinnitän huomioni. Valitsen nautintoni. En kerjää mitään. Otan vastaan kaiken sen mikä on minua varten. Elän senkin kaiken. Lopuksi kuolen. Kuolleena kummittelen ja karmaa jakelen. Lopusta vielä tiedä en. Elämä on ihmeellinen. Raha kruunaa kaiken maallisen. Sota jatkuu. Mekin jatkamme. Synnit sovittelemme kukin omissamme. Luomme yhdessä uutta. Uutta raikkaampaa. Tunkkaista energiaa täytyy puhdistaa. Tuli voi kaiken poroksi polttaa. Tuhkasta nousemme uudelleen. Uusi on vieläkin tuntematon. Vesi uudistaa elämää. Tuuli elämää vie eteenpäin. Sade piiskaa kasvojani ulkona. Pakkanen puree ajatuksiani. Vaatteilla itseäni suojelen. Olen kiitollinen. Aurinko alkaa paistamaan. Kesä sateen kuivattaa. Kuivassa maassa asuu vaaranpaikkoja. Muistakaa arvo
Vain yksi virhe! Sekin on jo kiitollista, kiitos näistä vuosista.
Alkaakohan tulla jo puhdasta?
Pari asiaa vielä pois kaapista. Pölykin alkaa taas jo laskeutua. On tyhjää, on pimeää. Täällä minä ja joitakin muita vilahtelee. En olekaan muuten nähnyt oikeastaan ketään täällä ihan hetkeen. Ihminen voi sulkeutua monellakin eri tavalla. Tahtoisin niin kovasti avautua. Tahtoisin jo elää kunnolla.
Pahoinvoinnissa on omat hyvät aspektinsa, niihinkin voi jäädä koukkuun, niitä voi olla ikävä. Pidänkö kiinni ikävästä? En tiedä. Se tunne koukuttaa. Älä koskaan jätä enää minua yksin. Olen yksin. Olen hukassa. Tiedän että kaikki tämä on vain väliaikaista ja tunteeni muille toissijaista.
Tunnen itseni kokonaisuudessaan. Olen itsessäni turvassa ellei turvaani horjuteta. Sen tekee yksin Jumala.
Kiitos ja siunausta jokaiselle! 🖤
Tuli vielä mieleeni se kappale Firework. Semmottia. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko A:ta?
Välillä mietin, mitä hänelle kuuluu. Meillä klikkasi todella hyvin. Yksi mieleenpainuvia ihmisiä, muttei hän ole minun varsinainen kaivattuni.
Onko hän ruskeasilmäinen?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua S-naiselle! Toivottavasti kaikki on sulla hyvin 😊
Kiitti samoin!
Ellemme varmuudella tiedä kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin.
Mauno Koivistoa siteeraten kaikki on hyvin.Ei valittamista valmiissa maailmassa.
Mayat tais olla oikeassa, nyt on uusi aikakausi aluillaan ja vanha tuhoutumassa. Jatkuvasti luonnonkatastrofeja, Kalifornia tulessa jne. Vanha tuhoutuu. Henkisesti ja fyysisesti. Noin muuten ei kannata mayoja ihailla, näillä oli lapsiuhraus käytössä, mutta tähtiä ne tais osata lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin, mitä hänelle kuuluu. Meillä klikkasi todella hyvin. Yksi mieleenpainuvia ihmisiä, muttei hän ole minun varsinainen kaivattuni.
Itse asiassa on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Must tulis kyl hyvä psykologi, mut tarttisin sen jälkeen ite terapiaa kun kuuntelisin ihmisten valitusta 8h päivässä.
Ei se ole mitään valitusta, jos ihminen kertoo ongelmistaan. Yhdessä pohdintaa. Sitä paitsi psykologit tekevät myös muuta, kuten tutkimuksia.
Aa sori, en tarkottanut sitä niin.🙂
2 ihmistä haluis pulkkamäkeen, on yks nainen vaan mielessä mut muiden kanssa voin mennä sillai kaverina erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on!
Siis A? Pelkään olevani tuo A harhainen kun olen😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on!
Siis A? Pelkään olevani tuo A harhainen kun olen😄
A:n tapasin ehkä syksyllä -22, keväällä -23 10-15 kertaa. Sen koommin ei olla nähty.
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö pulkkamäkeen :)
Lähtisin! Ihan vahingossa kaaduttaisiin päällekkäin.
Ihanaa lötkötellä. Tuu kulta viekkuun?