Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Ikävä sinua ja sanojasi. Kosketuksesta voi vain haaveilla. Kauniita unia, lemmittyni.
Miten em. Nyt yhtäkkiä tuli mieleen?
Myöhäisillan rilligallub: Millaiset rillit kaivatullasi?
Sarpatin leskivaimo. Kiinnostaako?
Pelaan korttia. Voi kun oisi kiva, että pelaisit vielä mun kanssa. 🐤
Vierailija kirjoitti:
Myöhäisillan rilligallub: Millaiset rillit kaivatullasi?
Kaksi linssiä ja sangat.
Operakas on niin rakas minulle. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan isoveikkoista.
Säkert
Tulisikohan meidän suhdeviritelmästä sellainen where the revolution happens... Just thinking. 😉
Vierailija kirjoitti:
Tulisikohan meidän suhdeviritelmästä sellainen where the revolution happens... Just thinking. 😉
Viritelmästä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ulkoisesti kaunein kohta kaivatussasi?
Oman ystävälliset kasvot.
Hehkuva ystävällisyys. Mutta mietin onko se vaan lumetta vai onko ystävällinen kaikille.. Yleisestä miehen hyvännäköisyydestä ja sattumalta pituudesta plussaa. Mikään juttu ei tässä hommassa etene eikä kaivattu tiedä näistä ajatuksista ja jos se itsestä on kiinni ei tule tietämäänkään. Jos nyt ei ensimmäisellä tapaamisella paljastunut jo kun oli itsellä vaikeuksia katsoa kohti..
Läheisyyttä ja rakkautta ei tulisi puuttumaan, molemmat osaa näyttää tunteena. <3
En ookaan kirjoittanut tänne tällä viikolla ollenkaan. Kaksplussalle tuli jossain vaiheessa kirjoitettua liikaakin. Eli sellaisinakin päivinä kun en edes aikonut. Yksi uni melkein viikko sitten muun muassa. Alkuviikosta koitin sitä yöshoppailua. Turhaan.
Täällä aina joskus valitetaan että täällä on trolleja, jotka alkaa matkimaan. Ensimmäistä kertaa tällä viikolla oon bongannut kaksi iltaviestiä, jotka kuulosti ihan minulta vaikkei olleet minulta. En tiedä. Ehkä itsekin pitäis vähentää näihin ketjuihin kirjoittelua. Tuskin enää edes luet.
Rupes tekee mieli ulkomaalaista timmiä miestä 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että jaat itseäsi ympäri kyliä tappoi kyllä kaikki tunteet. Harmi sillä sä olet ihan mukava nainen.
Tämä on kyllä saavutus, ottaen huomioon etten ole käynyt edes treffeillä yli vuoteen 😂
Mä oon aina ihmetellyt, kun parisuhteessa olevat käy treffeillä. Itse käyttäisin termiä mennään leffaan tai syömään, jos tapailuvaihe on ohitettu ja esim. asutaan samassa osoitteessa. Oonko tylsä?
Mitäs tylsää yhdessä leffaan yms. menemisessä on? Pääasia, että muistaa parisuhteessakin irtautua arjen rutiineista ja järjestää yhteistä aikaa muutoinkin, kuin kotona ollen. Etenkin, kun ensihuuma on laantunut ja parisuhde vaarassa liiaksi arkiintua ja rutinoitua. Niin usein parjatut viikonlopun tai yhdenkin yön hotelliirtaantumiset pyykistä ja viikonloppusiivouksesta ovat piristäviä. En tosin ole parisuhteessa, muttajos olisin niin ilahtuisin suuresti, jos mies muistaisi silloin tällöin kehittää yllätyksiä. Samoin itsekin mielelläni keksisin arkirutiineista poikkeavia irtiottoja.
Vierailija kirjoitti:
Miten em. Nyt yhtäkkiä tuli mieleen?
neva
Ihana maissikakkuseni, tulisit.
Vierailija kirjoitti:
Rupes tekee mieli ulkomaalaista timmiä miestä 😍
Kannattaa nyt ainakin rajata, että mistä päin maailmaa ettei tule ikävää yllätystä.
God natt fru speciallärare 😚
Tänker på dig!