Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan niin kranttu kuin hyvätuloinen viisikymppinen mies? Etsivät jotain parikymppistä fitness blondia?

Vierailija
02.01.2025 |

Oletteko huomanneet saman?

Kommentit (465)

Vierailija
301/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin viihdyttävää kirjoittaa provoja ja lukea toinen toistaan äkäisempiä vastauksia 😂

Oma markkina-arvosi? 1/10. 

Vierailija
302/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa lukea vanhojen poikien voimafantasioita täältä. Jos asenne on tämä niin ei ole epäselvää, miksi sitä kumppania ei ole löytänyt eikä tule löytymään 

Kukaan täysijärkinen mies ei ikinä koske sinuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin viihdyttävää kirjoittaa provoja ja lukea toinen toistaan äkäisempiä vastauksia 😂

Oma markkina-arvosi? 1/10. 

Toinen, mutta heittäisin 8/10.

Vierailija
304/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin sanaa epätoivoinen enkä kranttu. Eihän he saa enää edes ikäistään.

Vierailija
305/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 50v nainen kelpaa edes 90 vuotiaalle, se on fakta. Ei yli 40v naisella ole mitään arvoa.

Vierailija
306/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjetöntä. Miksi kukaan ottaisi isänsä ikäistä miestä ristikseen. Nuoria, pitkiä ja komeitakin miehiä kun on kerran vapaana tarjolla. 

Paitsi nuoret miehet eivät halua yksinhuoltaja naista ja tämän äpäriä elätettäväkseen.

Miksi yh haluaisi uutta miestä riesakseen? Miestä tarvitaan ainoastaan siittämiseen ja seksuaalisen tyydytyksen saa satisfyerillä

Arvaatko kuka on keksinyt satisfyerin? Mies tietenkin 😅

Niin? Jotkut miehet ovat hyviä tekemään keksintöjä. En silti ottaisi miestä enää riesakseni

No sitä että naiset eivät saa mitään aikaiseksi. Täällä haukutaan miehiä ja itseä ei saada edes tyydytettyä ilman miesten aikaansaamia härveleitä. 

Vierailija
307/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parikymppiset plondit lähtevät mielellään saunomaan kun 50+ setämies kutsuu kylään.

Voin parikymppisenä blondina luvata sulle että ei varmasti 🤡🤮

Mitä olet siitä mieltä että vanhat mummot haluvat lukiopoikia?

Eikö parikymppisellä blondilla ole tähän mitään mielipidettä vai onko ikää oikeasti sittenkin 50+?

Vierailija
308/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä johtuu naisten harhaluulo että sen takia vanhempi mies haluaa nuorempia naisia koska ei saa ikäistään? Miehet ikää katsomatta pitävät viehättävimpinä n. 23- vuotiaita naisia. Naiset puolestaan n. kolme vuotta itseään vanhempia miehiä. 

Vierailija
309/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitäisi olla paljon krantumpia. Niin moni elää niin huonossa suhteessa. Mä luulen että aika monilla eronneilla keski-ikäisillä onkin just se. Tiedetään jo mitä se parisuhde on pahimmillaan eikä enää haluta sellaista. Ollaan sitten vähän tylysti itsekkäitä ja tavoitellaan sitä mikä itsensä tekisi onnellisemmaksi kuin yksin. Joillekin se sitten varmaan on ikää ja ulkonäköä, mikäs siinä. Toisilla on sitten toisenlaiset kriteerit. 

Itselläni on nyt kolmannella kierroksella kaikilla mittareilla ylivoimaisesti paras mies itselleni. Elämä ja aiemmat kokemukset on muokanneet meistä ihan täydelliset toisillemme. Mulla oli vain yksi kriteeri: miehen piti herättää mun tunteet. Olin elänyt jo kaksi kertaa "ihan hyvän" kanssa, eikä se riittänyt mulle enää. Jos mun olisi alunperin pitänyt tehdä joku lista niistä ominaisuuksista, jotka miehellä pitää olla jotta ne mun tunteet herää, en olisi ikinä uskaltanut siihen listata kaikkia niitä ominaisuuksia joita mun miehellä on. Sain enemmän kuin ikinä uskalsin edes haaveilla. 

Olkaa kranttuja!

Vierailija
310/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keski-ikäinen mies mainitsee omistavansa moottoripyörän niin totaalinen turn off. Täydellisen typeryyden ilmentymä.

Vierailija
311/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keski-ikäinen mies mainitsee omistavansa moottoripyörän niin totaalinen turn off. Täydellisen typeryyden ilmentymä.

Niin, sinulle. Mutta joku toinen muija tykkää. 

Vierailija
312/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä johtuu naisten harhaluulo että sen takia vanhempi mies haluaa nuorempia naisia koska ei saa ikäistään? Miehet ikää katsomatta pitävät viehättävimpinä n. 23- vuotiaita naisia. Naiset puolestaan n. kolme vuotta itseään vanhempia miehiä. 

Vanhempia? Ei. Suurin piirtein itsensä ikäisiä, se on plusmiinus. Ja itse asiassa aika moni nainen pitää nuoria miehiä viehättävimpinä. Ei se silti sitä tarkoita että he haaveilisivat parisuhteesta näiden kanssa. Kunhan vain nauttivat maisemista. 

Vierailija
313/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munanjatkemestarointi lieveilmiöineen on loputon show. Ei koskaan enää. Pahinta on *tarinat*.

Vierailija
314/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mainitsee omistavansa kilpikonnan ja Nintendo Switchin?

Vierailija
315/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempia? Ei. Suurin piirtein itsensä ikäisiä, se on plusmiinus. Ja itse asiassa aika moni nainen pitää nuoria miehiä viehättävimpinä. Ei se silti sitä tarkoita että he haaveilisivat parisuhteesta näiden kanssa. Kunhan vain nauttivat maisemista. 

Kyllä vanhempia. Se onkin tiedossa että palstan mummot haluavat teini-ikäisiä poikia.

Vierailija
316/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vanhempia. Se onkin tiedossa että palstan mummot haluavat teini-ikäisiä poikia.

Linkki. Kiitos. Molempiin väitteisiin. 

Vierailija
317/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen huomannut saman, siis itsestäni. Olen 53 v komeakin urheileva mies, 122 n rivari , 2 moottoripyörää, mökki

ja vain 20-35 v nuori eloveenatyttö sopii vaimoksi, joka on neitsyt ja tekee lapsia

ei löydy Suomesta, joten muutan Japaniin vaikkei blondia löytyskään

Eikä sinuakaan ole oikeasti edes olemassa.

Vierailija
318/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitten menee ap:n mielestä hyvätuloisen raja? Itse kuvittelisin, että tuohon vaadittaisiin  viisinumeroinen kuukausiliksa ja silloin ollaan jo aika pienessä joukossa suomalaisia miehiä. Heistäkin moni on suhteessa oman ikäisensä naisen kanssa.  

Vierailija
319/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 50v nainen kelpaa edes 90 vuotiaalle, se on fakta. Ei yli 40v naisella ole mitään arvoa.

Nyt kalahti inkkuliin 😄 Sinä raukka et saa edes niitä viisikymppisiä

Vierailija
320/465 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa lukea vanhojen poikien voimafantasioita täältä. Jos asenne on tämä niin ei ole epäselvää, miksi sitä kumppania ei ole löytänyt eikä tule löytymään 

Kukaan täysijärkinen mies ei ikinä koske sinuun.

Eikä kukaan täysjärkinen nainen teihin inkkuleihin 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi