Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan niin kranttu kuin hyvätuloinen viisikymppinen mies? Etsivät jotain parikymppistä fitness blondia?

Vierailija
02.01.2025 |

Oletteko huomanneet saman?

Kommentit (465)

Vierailija
281/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei mikään ihme että nuoret naiset valitsevat kissat ja yksin matkustelun parisuhteen yli kun lukee näitä keskusteluja

Vierailija
282/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen kelpaa ihan hyvin! 20-vuotias on normaalille viisikymppiselle miehelle liian nuori. Jotain vikaa silloin miehessä. Sairas.

Mutta jos haluaa muutaman vuoden sisällä tehdä vielä pari lasta, niin naisen iässä tulee olla vielä pelivaraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parikymppiset plondit lähtevät mielellään saunomaan kun 50+ setämies kutsuu kylään.

Shampanjapullo jäillä täytetyssä hopea- astiassa. Vähän selän pesua ja muuta mukavaa.

Vierailija
284/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa lukea vanhojen poikien voimafantasioita täältä. Jos asenne on tämä niin ei ole epäselvää, miksi sitä kumppania ei ole löytänyt eikä tule löytymään 

Vierailija
285/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa lukea vanhojen poikien voimafantasioita täältä. Jos asenne on tämä niin ei ole epäselvää, miksi sitä kumppania ei ole löytänyt eikä tule löytymään 

Ap oli oikeassa kuvauksensa kanssa lol

Vierailija
286/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari tonnia kuukaudessa veloittaisin tuollaisen miehen tapailusta. Ja tietysti tällä pitäisi olla ulkonäkö kohdallaan ja runollinen herrasmieskäytös

T n30

Maailman vanhin ammatti.

Vierailija
287/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kyllä ihan toisinpäin; parikymppisenä huono itsetunto, ja en uskaltanut lähestyä miehiä vaan tyydyin huonompiin koska "En kuitenkaan ole paremman arvoinen"

Kun täytin 30v, itsevarmuus kasvoi, tiedän mitä haluan, ja varsinkin tiedän että olen kaiken hyvän arvoinen 💜 ja miehiä piisaa, vaikka kiloja 5 enemmän ja ryppyjäkin siunaantunut

Vierailija
288/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana naiset ovat hyvin kranttuja, ja miehet ottavat sen minkä saavat. Kolmenkympin kohdalla homma kääntyy päinvastaiseksi.

Miksi parikymppinen nainen pitäisi tyytyä, kun valikoimaa on. Ja miksi 40-50 vuotiaisten miesten pitäisi tyytyä, kun valikoimaa on? Olettaen siis. että ihmiset pitävät huolta itsestään fyysisesti ja henkisesti.

Tämä siis tähän vastaukseksi, lainaus unohtui 😁

-edellinen

Vierailija
289/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpasi oikein mainiosti 47v nainen. Mutta en olekaan hyvätuloinen, viime vuoden tulot olivat vain 65k.

M51

Vierailija
290/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei mikään ihme että nuoret naiset valitsevat kissat ja yksin matkustelun parisuhteen yli kun lukee näitä keskusteluja

Täällä tämä päätös tehty vain ja ainoastaan tämän palstan lukemisen perusteella. Ei kannata ottaa mitään riskiä että päätyisi tuollaisen kanssa parisuhteeseen ja perustamaan perheen.

Vierailija
291/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin viihdyttävää kirjoittaa provoja ja lukea toinen toistaan äkäisempiä vastauksia 😂

Vierailija
292/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naiset on luotuja olemaan yksin ja voimaantuvia? Paska miehenä runkkaan ennemin yksin.

Vierailija
293/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren pakoputkea kun pääsee rassaamaan. Mmm herkkua naminamia🤤

Vierailija
294/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon hyvätuloinen, mutta köyhä 40-vuotias ja mulle käy vain tummat, parikymppiset tytöt.

Vierailija
295/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oli oikeassa kuvauksensa kanssa lol

Niin, eihän sen kumppanin tarvi mikään pysyvä olla. Kyllä tässä iässä miea tietää, ettei parisuhde naisen kanssa ole kannattava järjestely.

Vierailija
296/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Vaimo on löytynyt ja lapset lentäneet pesästä jo kauan aikaa sitten. Nyt on aikaa hommailla vaikka tsekki- ja fuksityttöjen kanssa! T: M65+

Vierailija
297/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpasi oikein mainiosti 47v nainen. Mutta en olekaan hyvätuloinen, viime vuoden tulot olivat vain 65k.

M51

Eipä noilla tuloilla kuuhun päästä! T: M65+

Vierailija
298/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen huomannut saman, siis itsestäni. Olen 53 v komeakin urheileva mies, 122 n rivari , 2 moottoripyörää, mökki

ja vain 20-35 v nuori eloveenatyttö sopii vaimoksi, joka on neitsyt ja tekee lapsia

ei löydy Suomesta, joten muutan Japaniin vaikkei blondia löytyskään

Mistä tiedät että tekisi lapsia ?

Vierailija
299/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kuuhun ja jääkää sinne, ottakaa izzlamistit mukaan.

Vierailija
300/465 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää kuuhun ja jääkää sinne, ottakaa izzlamistit mukaan.

Rumat vihervassarinaiset voisi lähettää sinne kuuhun musulemmikkiensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä