Puhukaa minut ympäri! Kasvatin oman värin ja nyt haluan värjätä
Tämä maantien väri on niin masentava ja lattea. Tekisi mieli värjätä, vaikka vannoin ettei enää koskaan.
Kommentit (29)
Plantagen ruskeasävyttävä hoitoaine. Antaa kivasti kiiltoa ja sävyttää. Minä käytän.
Älä ainakaan itse tee kaupan raitavärillä raitoja. Mikään ei ole rumempaa kuin keltaiset raidat maantienharmaassa tukassa. Niillä pilaat vain hiuksesi. Panosta mieluummin kiiltoon. Googlaa "rich girl hair"
Sävyttävät hiusnaamiot. Suosittelen.
Älä värjää kestovärillä!
Vierailija kirjoitti:
Miten värejä voi kasvattaa?
Tässä esimerkiksi värjäyksessä käytettäviä kasveja. Eli luonnostakin löytyy, ei tarvitse välttämättä itse kasvattaa.
Luomu on yleensä paras. Tai no olen tätä mieltä.
Ota mieluummin kestolaineet/kiharat.
Ei sopinut mullekaan se oma maantieväri. Kasvot ja hiukset näytti vain harmaalta ja väsyneeltä ja näytin 10 vuotta vanhemmalta. Päädyin takaisin värjäämään.
Olin kanssasi samassa tilanteessa pari vuotta sitten. Kasvatin vaivalla blondaukset pois ja omaa väriä oli jo n. ranskalaisen polkan verran. Ongelma oli vain se, että se käsittelemätön hius oli lirua ja kiillotonta, eikä värikään varsinaisesti kaunistanut ketään. Ihan pötyä, että se oma väri sopisi kaikille. Se pätee lähinnä tummiin hiuksiin tai sitten ihan vaaleisiin. Perisuomalainen maantienharmaa ei oikeasti sovi kenellekään. Vie elon kaikesta muustakin.
Suurin ongelma oli kuitenkin hiuksen laatu. Ei pysynyt kiharat ja hiukset rasvoittuivatkin nopeammin. Päädyin värjäämään hiukset. Laatu parani ja uusi kuparinpunainen väri herätti minut muutoinkin eloon. Siniset silmät näyttivät taas kirkkailta ja vaatteiden värit sopivat paremmin. Yhtäkkiä muutuin näkymättömästä seinäruususta taas huomion keskipisteeksi.
Niin että anna mennä vain.