nainen kuvitellaanko että oot nakurannalla ja vastaan kävelee
mies kalu tanassa tsiikaatko kalun vai menetkö ohi katsomatta t m 29 v
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu nyt m 29 v helv.... täältä kyselemästä ihan vit.. lapsellisia!
painu sinä kaappihomo imemään persettä tämä oli naisille tää ketju apNo, minä olen kyllä nainen, vaikkakin jo 69v ja älä ala komentelemaan, tai kun olen kova leipomaan, niin työnnän kaulimen sun hanuriin!
vaikea uskoa noin tasottomasta kommentista mikä toi eka oli että olisit nainen..naiset pystyy asialliseen kommunikaatioon, mutta jos olet niin sitten olet...voin ottaa kaulimen hanuriin ap
Vau, kyllä se sopii, en olisi uskonut, että kukaan enää kiinostuu minun ikäisestä, minun puolesta voidaan vaikka naidakkin.
N.69
mä voin ottaa se hanurii koska mä oon bi ja kiihotun kypsään ikään tulleista rouvista myös aå
Vierailija kirjoitti:
katsoisin tietysti ja jos olisi mukiinmenevä kantaja ja itse pääkohde niin pyytäisin että saisin ottaa sen suuhun
ottaisitko sä sen suuhun kortsun kans vai ilman t ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
painu sinä kaappihomo imemään persettä tämä oli naisille tää ketju apNo, minä olen kyllä nainen, vaikkakin jo 69v ja älä ala komentelemaan, tai kun olen kova leipomaan, niin työnnän kaulimen sun hanuriin!
vaikea uskoa noin tasottomasta kommentista mikä toi eka oli että olisit nainen..naiset pystyy asialliseen kommunikaatioon, mutta jos olet niin sitten olet...voin ottaa kaulimen hanuriin ap
Vau, kyllä se sopii, en olisi uskonut, että kukaan enää kiinostuu minun ikäisestä, min
mä tietty toivon et oot sen kaulimen kans hellä ja et käytössä on paljon liukkarii....ja tietty jos on viel joku anustappi siihen alkuu... ap
En varmaan katsoisi vaikka tekisi mieli. Tuntemattomia ei saa tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
mutta tekisikö mieli ? ap
asiallisia ketjun kyssäriin liittyviä vastauksia kaivataan....ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta tekisikö mieli ? ap
No saattaisi sitä nopeasti vilkaista ku harvemmin näkee. Tuskinpa se kuitenkaan mitään kummempia väristyksiä aiheuttaisi. Ei muna itsessään ole kiinnostava.
Katsoisin. Kyllähän kävelevä mies kalu pystyssä on niin ääreisharvinainen näky, etten jättäisi huomioimatta sitä katseella. En ehkä jäisi tuijottamaan, paitsi jos olisi huomattavan kookas. Mielestäni olisi ihan normaali reaktio miehiltäkin katsoa.
M 58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, kyllä se sopii, en olisi uskonut,
Tottakai olisin hellä, aloittaisin pitkällä rimjobilla.
N.69v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta tekisikö mieli ? apNo saattaisi sitä nopeasti vilkaista ku harvemmin näkee. Tuskinpa se kuitenkaan mitään kummempia väristyksiä aiheuttaisi. Ei muna itsessään ole kiinnostava.
ei muna mutta sen kantaja ilmeisesti voi olla sulle kiintoisa ? ap
N.69v vau ..rim job...käsittelisitkö mun kalua samalla ? ap
Jos se on kiinni timmissä urheilijavartalossa katson kyllä aivan varmasti. Mikään ei oo niin seksikäs näky miehessä. En usko että oon niin outo kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on kiinni timmissä urheilijavartalossa katson kyllä aivan varmasti. Mikään ei oo niin seksikäs näky miehessä. En usko että oon niin outo kuitenkaan.
se on luonnollista...saako kysyy sun ikää ? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on luonnollista...saako kysyy sun ikää ? ap
43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on luonnollista...saako kysyy sun ikää ? ap43
mmmmmmmmm.........nainen parhaassa iässä ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mmmmmmmmm.........nainen parhaassa iässä ap
No tjaa... kiitoksia vaan! Itse ajattelen, että olin kauneimmillani kolmekymppisenä. Toki sitä itse ehkä näkee itsensä eri tavalla kuin muut näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta tekisikö mieli ? apNo saattaisi sitä nopeasti vilkaista ku harvemmin näkee. Tuskinpa se kuitenkaan mitään kummempia väristyksiä aiheuttaisi. Ei muna itsessään ole kiinnostava.
ei muna mutta sen kantaja ilmeisesti voi olla sulle kiintoisa ? ap
Tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mmmmmmmmm.........nainen parhaassa iässä apNo tjaa... kiitoksia vaan! Itse ajattelen, että olin kauneimmillani kolmekymppisenä. Toki sitä itse ehkä näkee itsensä eri tavalla kuin muut näkee.
ole hyvä....mä oon aina ihaillut kypsempiä naisia...sitä miten he osaa olla omia itsejään sexis jä muute ap
mene sinäkin taliaivoi inisemästä tästä ketjusta ap