nainen kuvitellaanko että oot nakurannalla ja vastaan kävelee
mies kalu tanassa tsiikaatko kalun vai menetkö ohi katsomatta t m 29 v
Kommentit (47)
Miks pitäis kävellä mulkku pystyssä? Saatanan moukkamaista!
Vierailija kirjoitti:
tahdoton reaktio älä mollaa ja sheimaa sellast ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tahdoton reaktio älä mollaa ja sheimaa sellast ap
No ei sitä esitellä tarvitse, jos sellainen vahinko sattuu käymään! On kyllä käsittämättömiä tarinoita taas! Ei kukaan voi olla noin yksikertainen!
Painu nyt m 29 v helv.... täältä kyselemästä ihan vit.. lapsellisia!
Et ilmeisesti ole ollut nakurannoilla , koska et tiedä käyttäytymisohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tahdoton reaktio älä mollaa ja sheimaa sellast apNo ei sitä esitellä tarvitse, jos sellainen vahinko sattuu käymään! On kyllä käsittämättömiä tarinoita taas! Ei kukaan voi olla noin yksikertainen!
voi voi oletpa yksinkertainen älä tule tänne mouhkaamaan jos et ymmärrä seksuaalisuutta t ap
Vierailija kirjoitti:
painu sinä kaappihomo imemään persettä tämä oli naisille tää ketju ap
Eteen ottaminen ei ole pelkästään tahdoton, vaan sitä ei kerta kaikkiaan aikuisella miehellä voi tapahtua, ellei hänen havaitsemansa nainen ole VIEHÄTTÄVÄ. Seisotus on myös tahaton tunnustus.
Naisten enemmistö, pois lukien 'voimaantuneet', nauttii ollessaan ihailtu. Ja näin tulee ollakin. Mutta soisin kyllä, että voimaantuneetkin saisivat tuntea saman aiheellisen ihailun. Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
painu sinä kaappihomo imemään persettä tämä oli naisille tää ketju ap
No, minä olen kyllä nainen, vaikkakin jo 69v ja älä ala komentelemaan, tai kun olen kova leipomaan, niin työnnän kaulimen sun hanuriin!
Vierailija kirjoitti:
Katson
*
kiitos asiallisesta vastauksest useimmat täällä ei osaa käyttäytyä ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
painu sinä kaappihomo imemään persettä tämä oli naisille tää ketju apNo, minä olen kyllä nainen, vaikkakin jo 69v ja älä ala komentelemaan, tai kun olen kova leipomaan, niin työnnän kaulimen sun hanuriin!
vaikea uskoa noin tasottomasta kommentista mikä toi eka oli että olisit nainen..naiset pystyy asialliseen kommunikaatioon, mutta jos olet niin sitten olet...voin ottaa kaulimen hanuriin ap
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole ollut nakurannoilla , koska et tiedä käyttäytymisohjeita.
mä oo ollu paljonkin....ei tahdottomia reaktioita peitellä paitti jos on lapsia lähellä...ehkä joskus opit jotai seksuaalisuudesta ap
katsoisin tietysti ja jos olisi mukiinmenevä kantaja ja itse pääkohde niin pyytäisin että saisin ottaa sen suuhun
Vierailija kirjoitti:
katsoisin tietysti ja jos olisi mukiinmenevä kantaja ja itse pääkohde niin pyytäisin että saisin ottaa sen suuhun
kiitti asiallisesta vastauksest ap
Mitä asiallista oli tässäkään typerimmästä typerimmästä ketjussa!
Normaalilla ihmisellä aivojen kehitys jatkuu aina 25 v saakka. M29:llä loppui jo 15v.
Ja sen kyllä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
painu sinä kaappihomo imemään persettä tämä oli naisille tää ketju apNo, minä olen kyllä nainen, vaikkakin jo 69v ja älä ala komentelemaan, tai kun olen kova leipomaan, niin työnnän kaulimen sun hanuriin!
vaikea uskoa noin tasottomasta kommentista mikä toi eka oli että olisit nainen..naiset pystyy asialliseen kommunikaatioon, mutta jos olet niin sitten olet...voin ottaa kaulimen hanuriin ap
Vau, kyllä se sopii, en olisi uskonut, että kukaan enää kiinostuu minun ikäisestä, minun puolesta voidaan vaikka naidakkin.
N.69v
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiallista oli tässäkään typerimmästä typerimmästä ketjussa!
mee jo inisemästä pois ressukka t ap
ja jos et tsiikaa niin miks et t ap