Stubbin puhe oli erinomainen
Tällaista puhetta tarvitaan nykyaikana, kun ihmiset ajautuvat tukemaan salaliittoja, ajautuvat äärilaitoihin jne.
Pysytään yhdessä suomalaiset!<3 Ainakin itse uskon että suurin osa meistä on kuitenkin maltillista ja järkevää tolkun porukkaa, jotka arvostavat Suomessa vapautta, itsenäisyyttä ja näkevät kyllä erilaiset ihmiset ympärillään mutta eivät ole koko ajan öyhöttämässä.
Ollaan samalla puolella niin pärjätään. Minusta Stubb toi hyvin esiin myös rauhallisuuden ja toivon sekä turvallisuuden viestiä. Kyllä Suomessa on asiat hyvin. Kiitollisuus ei maksa mitään.
Tuodaan toisiamme yhteen. Vaikka sitten muilla keinoilla kuin politiikalla. Ihmiset voivat löytää toisensa hyvin monilla tavoilla ja monenlaiset ihmiset voi tulla toimeen.
Stubb otti minusta oikeanlaista johtajuutta puheessa. Ja ei ollut huono veto ottaa myös rasismiin kantaa. Ei ketään saa syrjiä. Samaan aikaan todettakoon että perussuomalaiset on eri asia kuin rasismi. Toisten maalittaminen ei auta kerään.
Ajattelen että hän antoi erilaisuuden kunnioittamiselle ja uskonnonvapaudelle myös hyvin tilaa.
Kai Suomeen nyt mahtuu perussuomalaiset vihreät vasemmistoliitto kokoomus kuin piraattipuoluekin. Yhdistävä tekijä on suomalaisuus ja itsenäinen isänmaa.
Jokaisen kannattaisi vaalia yhteisöllisyyttä ja kiinnittää omaan puheeseen huomiota. <3
Oman puhelimen kiinni laittaminen on ehkä paras ensimmäinen askel. Musta oli hyvä kun Stubb puhui tästäkin!<3
Kommentit (311)
Stubbille peukku minulta. Hyvin tiivisti asiat lyhyeen aikaan. Keskeisiä havaintoja yhteiskunnan tilasta.
Minun mielestä Srubb on nöyrtynyt vuosien varrella. Ei ole enää niin keikari
Hienoa Stubb, hieno ja yhdistävä puhe, minun presidenttini💙🤍
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti malta odottaa ens linnan juhlia :D tykkään Stubbin ja Suzannen luontevasta mutta fiksusta tyylistä!
Mitä se tähän kuuluu pimee.
Stubb on minunkin presidenttini. Inspiroidun hänestä myös !
Yllättävän järkevää tekstiä Stubbilta!
En äänestänyt häntä mutta ihan hyvä puhe kieltämättä
Minun presidenttini ainakin💙 luotettava, selkeä, hyvä tiivistämisen taito! Hahmottaa hyvin maailmanpolitiikkaa.
Stubb on luonteva noinkin jäykässä tilanteessa kuin uv-puhe
Stubbist voi olla mitä mieltä vaan mut puhe oli hyvä !
Hieno puhe Stubbilta, monipuolinen, yhdistävä, kertakaikkiaan hieno. Tuosta on paha edes pahimman Suomea vihaavan kommariänkyrön löytää moitittavaa.
Yllättävän hyvä. Kuin papin puhe. Ristiriitaisuuksia kylläkin oli.
Upea yhdistävä puhe, olemus energinen ja skarppi. Hienoa Stubb, hän on kasvanut todelliseksi valtionpäämieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Hieno puhe Stubbilta, monipuolinen, yhdistävä, kertakaikkiaan hieno. Tuosta on paha edes pahimman Suomea vihaavan kommariänkyrön löytää moitittavaa.
Kommunistinen puolue ei ole eduskunnassa joten tuskin sen älähdyksellä on väliäkään. Persut kylläkin saattavat nostaa äläkän tuosta rasismikohdasta.
Stubb on hyvä mutta Sauli oli parempi