Stubbin puhe oli erinomainen
Tällaista puhetta tarvitaan nykyaikana, kun ihmiset ajautuvat tukemaan salaliittoja, ajautuvat äärilaitoihin jne.
Pysytään yhdessä suomalaiset!<3 Ainakin itse uskon että suurin osa meistä on kuitenkin maltillista ja järkevää tolkun porukkaa, jotka arvostavat Suomessa vapautta, itsenäisyyttä ja näkevät kyllä erilaiset ihmiset ympärillään mutta eivät ole koko ajan öyhöttämässä.
Ollaan samalla puolella niin pärjätään. Minusta Stubb toi hyvin esiin myös rauhallisuuden ja toivon sekä turvallisuuden viestiä. Kyllä Suomessa on asiat hyvin. Kiitollisuus ei maksa mitään.
Tuodaan toisiamme yhteen. Vaikka sitten muilla keinoilla kuin politiikalla. Ihmiset voivat löytää toisensa hyvin monilla tavoilla ja monenlaiset ihmiset voi tulla toimeen.
Stubb otti minusta oikeanlaista johtajuutta puheessa. Ja ei ollut huono veto ottaa myös rasismiin kantaa. Ei ketään saa syrjiä. Samaan aikaan todettakoon että perussuomalaiset on eri asia kuin rasismi. Toisten maalittaminen ei auta kerään.
Ajattelen että hän antoi erilaisuuden kunnioittamiselle ja uskonnonvapaudelle myös hyvin tilaa.
Kai Suomeen nyt mahtuu perussuomalaiset vihreät vasemmistoliitto kokoomus kuin piraattipuoluekin. Yhdistävä tekijä on suomalaisuus ja itsenäinen isänmaa.
Jokaisen kannattaisi vaalia yhteisöllisyyttä ja kiinnittää omaan puheeseen huomiota. <3
Oman puhelimen kiinni laittaminen on ehkä paras ensimmäinen askel. Musta oli hyvä kun Stubb puhui tästäkin!<3
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veteraanit halusi itse jäädä pois.
Äläpä valehtele, veeraanijärjestöt itse ilmoittivat, ettei heiltä edes kysytty. Porvarilahtarit olette kovia valehtelemaan.
Meidän ukki joka on sotainvalidi, sanoi jo aikoja sitten, ettei jaksaisi niin myöhään valvoa ja olla Linnan hälinässä. Suurin osa veteraaneista tykkäsi kovasti juhlia privaatisti.
Stubbilla hyvä puhe. Turha tarttua hänen koulukiusaamistaustaan
Nimenomaan. Veteraanit viihtyi oikein hyvin siellä privajuhlissa <3 miten jotkut muut jaksaa tehdä siitä ongelman?
Suomalaiset on kateellinen kansa. Itse en jaksa keskittyä toisten kadehtimiseen vaan elän omaa elämää.
Siinä vinkki muillekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb tosiasiassa inspiroi monia. Kielitaitoinen, kouluttautunut, fiksu, urheilullinen. Moni vois tehä perässä
Koulukiusaaja, pappa betalar -koulut käyty, huono koulussa ja erityisesti matematiikassa, ylimielinen, kultalusikka suussa syntynyt bättre folk-ihminen, itserakas ym ym.
Ei mun presidentti ikinä.
Pentti Hikka olisi ollut mieluisampi?
Arvopihjaista realismiahan se. Pelkkää puhetta.
Stubb on hyvä. Tullaan huomaamaan ajan saatossa
Stubbin kans vois lähteä thriatlonille osa suomalaisista niin tuli äitiä ikävä
Pitäisikö presidentin pyytää anteeksi ja maksaa korvauksia kaikille jotka eivät tunteneet omakseen siunausta jota hän toivotti??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veteraanit halusi itse jäädä pois.
Äläpä valehtele, veeraanijärjestöt itse ilmoittivat, ettei heiltä edes kysytty. Porvarilahtarit olette kovia valehtelemaan.
Meidän ukki joka on sotainvalidi, sanoi jo aikoja sitten, ettei jaksaisi niin myöhään valvoa ja olla Linnan hälinässä. Suurin osa veteraaneista tykkäsi kovasti juhlia privaatisti.
Niinpä. Kun alkaa olla 100v mittarissa ja ylikin, ei jaksa enää juhlia niin kuin nuorempana.
Itse jäin odottamaan myös arabiankielistä käännöstä
Stubbista on kuoriutunut hyvä presidentti. Ei erinomainen mutta hyvä. On isänmaan asialla. Ehkä olympialaisten keikailut ois voinut jättää vähemmälle mutta muuten vetänyt hyvin!
Äänestän Stubbia jatkossakin jos hakee jatkokautta. Haavistoa ei kukaan olisi jaksanut katella
Oli kyllä harvinaisen huono puhe. Lipoi taas valheitaan myrkyllisellä, kaksihaaraisella kielellään.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö presidentin pyytää anteeksi ja maksaa korvauksia kaikille jotka eivät tunteneet omakseen siunausta jota hän toivotti??
Ei olla ennenkään maksettu.
Stubb voisi vielä lähteä kiertämään maakuntia niin se toisi viimeisen silauksen presidentille
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansa tarvis jotain yhtenäisyystempauksia
Lätkän maailmanmestaruus siis tilaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Joo!😂 Mitäs jos joku akka tai sen mukula traumatisoitui ja vaatii 1500 euroo?🤣
Ei lopu kahjot, ei.
Suomen kansa tarvis jotain yhtenäisyystempauksia