Stubbin puhe oli erinomainen
Tällaista puhetta tarvitaan nykyaikana, kun ihmiset ajautuvat tukemaan salaliittoja, ajautuvat äärilaitoihin jne.
Pysytään yhdessä suomalaiset!<3 Ainakin itse uskon että suurin osa meistä on kuitenkin maltillista ja järkevää tolkun porukkaa, jotka arvostavat Suomessa vapautta, itsenäisyyttä ja näkevät kyllä erilaiset ihmiset ympärillään mutta eivät ole koko ajan öyhöttämässä.
Ollaan samalla puolella niin pärjätään. Minusta Stubb toi hyvin esiin myös rauhallisuuden ja toivon sekä turvallisuuden viestiä. Kyllä Suomessa on asiat hyvin. Kiitollisuus ei maksa mitään.
Tuodaan toisiamme yhteen. Vaikka sitten muilla keinoilla kuin politiikalla. Ihmiset voivat löytää toisensa hyvin monilla tavoilla ja monenlaiset ihmiset voi tulla toimeen.
Stubb otti minusta oikeanlaista johtajuutta puheessa. Ja ei ollut huono veto ottaa myös rasismiin kantaa. Ei ketään saa syrjiä. Samaan aikaan todettakoon että perussuomalaiset on eri asia kuin rasismi. Toisten maalittaminen ei auta kerään.
Ajattelen että hän antoi erilaisuuden kunnioittamiselle ja uskonnonvapaudelle myös hyvin tilaa.
Kai Suomeen nyt mahtuu perussuomalaiset vihreät vasemmistoliitto kokoomus kuin piraattipuoluekin. Yhdistävä tekijä on suomalaisuus ja itsenäinen isänmaa.
Jokaisen kannattaisi vaalia yhteisöllisyyttä ja kiinnittää omaan puheeseen huomiota. <3
Oman puhelimen kiinni laittaminen on ehkä paras ensimmäinen askel. Musta oli hyvä kun Stubb puhui tästäkin!<3
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Stubb vaikuttaa isänmaan mieheltä
Juu, ekana tekonaan halveksi veteraanit itsenäisyyspäivän juhlasta pois. Pakskajätkä se on, lahtari.
Veteraanit halusi itse jäädä pois.
Höpötti taas itsestäänselvyyksiä ja ristiriitaisuuksia niin kuin aina.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli mielenkiintoinen puhe. Persut oli Stubbin takana pressanvaaleissa ja monet heistä onkin tolkun porukkaa eikä rasisteja. Mut persujen rasistiselle siivelle aika hyvä kuitti Stubbilta.
Yksikään persusaasta ei ole tolkun porukkaa, hulluhan sinä olet kun et tuota ymmärrä.
Stubb on ollut kaukaa viisas tuon Naton kans. Onneks ehdittiin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Stubb on itse vaikuttanut omaan elämään eikä jäänyt valittajien kuoroon. Se ärsyttää monia kun menestyy. Mutta siinä sitä saa kuluttaa elämänsä toisia kadehtien. Uskon että Stubb on myös aidosti onnellinen ihminen.
Totta puhut!👍 Kiitos fiksusta kommentista!
Stubbin viesti taisi tulla myös osalle tämän keskustelupalstan jäsenille. Se toisten kunnioittaminen vink vink
Mä itse asiassa aloin juoksemaan Stubbin motivoimana :D
Suomalaisille tekee hyvää kun on positiivinen ja elämäniloinen presidentti
Pystään yhtenäisinä ilman muuta. Hallituksen pitää vaan palauttaa työttömyysturva, irtisanomissuoja, työntää potkulakinsa omaan hanuriinsa, lakko-oikeus ja alkaa kehittää kotimaista terveydenhuoltoa ja lopettaa terveysbisnes korruptionsa ja kannattamattomat junahankkeensa.
Sitten ollaan taas kavereita. Siihen asti vihollisia
Muhun Stubbin puhe uppos. Aion katsoa uudestaan
Stubbilla oli kyllä viisaita sanoja
Heti jos menestyt niin suomalaiset on kateellisia
Miten jotku sekoita Stubbin ja hallituksen?
Vierailija kirjoitti:
Mä itse asiassa aloin juoksemaan Stubbin motivoimana :D
Suomalaisille tekee hyvää kun on positiivinen ja elämäniloinen presidentti
Noin on. Kävisivät edes joskus lenkillä nämä sossun asiakkaat jotka täällä työkseen riekkuvat ja kadehtivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli mielenkiintoinen puhe. Persut oli Stubbin takana pressanvaaleissa ja monet heistä onkin tolkun porukkaa eikä rasisteja. Mut persujen rasistiselle siivelle aika hyvä kuitti Stubbilta.
Yksikään persusaasta ei ole tolkun porukkaa, hulluhan sinä olet kun et tuota ymmärrä.
Eikö sinunkin mielestä ole hienoa että Suomella on terveitä arvoja vaaliva presidentti?
Stubb on tehnyt myös paljon työtä sen eteen että on tuossa asemassa ja noin hyvinvoiva
"Samaan aikaan todettakoon että perussuomalaiset on eri asia kuin rasismi. "
Tämä on puppua. Kyllä se on persujen ydin.
Stubbista vois moni elämäänsä kyllästynyt ottaa esimerkkiä