Tein ruuat. Pitääkö Vaimon tehdä lumityöt.
Panin myös astianpesukoneen päälle. Pitääkö Vaimon nyt korjata Autotallin katto ?
Kommentit (59)
Mies KERRAN tekee ruokaa ja pistää astianpesukoneen päälle ja tulee tänne uhriutumaan? Wau..
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei halua kotitöitä tekevää vässykkää miehekseen. Miehen tulee olla mies eikä mikään naisen munaton apulainen.
Sinä olet aivoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli taloyhtiön talkoot. Hikinen kuuden tunnin homma.
Naiset ilmoittivat että he voivat keittää kahvit...
Istuivat 6 tuntia terassin varjossa juomassa kahvia ja juoruamassa. Kun talkoot päättyivät kahvit oli juotu..Kiireellä keittivät toki uutta...
No voi harmi. Vaihtakaa hommat ensi kerralla. Miehet keittää kahvit ja naiset tekee pihahommat.
Nainen poraa ja mies tissuttelee.
Isolla kirjaimella vaimo ja autotalli. Miksi? Nyt ei olla Saksassa.
Meillä tuo kuuluu miesväelle aina. Ruuanlaitto taas n. lähes 80% naiselle. Riippumatta siit kuka on töissä milloinkin siis lumitöiden osalta. Ruuanlaitto taas menee niin, että mies tekee vain vapaapäivinään eli max. 2 pvä viikossa.
Lumitöitä niin vähän kokonaisuudessaan kun laskee päivät vuodessa että miesväki voi uhrautua työpäivien jälkeenkin.
Onko kommentoitavaa.
Näitå ketjuja kun lukee, niin tuntuu aivan mahtavan upealta asua yksin omassa kodissani.
Laitan ruoat, teen lumityöt, pesen pyykit, jne. erittäin mielelläni kun ei tarvitse vääntää kenenkään kanssa asioista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo kuuluu miesväelle aina. Ruuanlaitto taas n. lähes 80% naiselle. Riippumatta siit kuka on töissä milloinkin siis lumitöiden osalta. Ruuanlaitto taas menee niin, että mies tekee vain vapaapäivinään eli max. 2 pvä viikossa.
Lumitöitä niin vähän kokonaisuudessaan kun laskee päivät vuodessa että miesväki voi uhrautua työpäivien jälkeenkin.
Onko kommentoitavaa.
Meillä ei ulista näistä, mutta eikö ole hauskaa että muut ihmiset ovat supisseet meidän työnjaoista kuulemma. Jotkut vissiin luulee että oikeasti tällaisista asioista on ulinaa, vaikka ei ole Mutta mm. rahaan liittyvistä on. Niistä ei ole aina helppo tehdä selkeää työnjakoa.
Monesti se meneekin niin, että toisten ihmisten asiat kiinnostaa joskus muita enemmön kun heitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Voin tehdä. Lumityöt on kivoja.
Ne on kivoja niin kauan, kun on pakkaslunta..jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Näitå ketjuja kun lukee, niin tuntuu aivan mahtavan upealta asua yksin omassa kodissani.
Laitan ruoat, teen lumityöt, pesen pyykit, jne. erittäin mielelläni kun ei tarvitse vääntää kenenkään kanssa asioista.
Ei meillä vaan tuollaisista vääntöä ole. Selkeä työnjako ollut aina. Pyykit ja ruuanlaitto mulle ja lasten hoito mn. läksyt ja kokeiden kuulustelu mulla. Lumityöt miehen ja aikuisen lapsen. Päivittäiset siivoukset keittiö, tavaroiden ja vaatteiden paikoille laitto, pyykit.siivous mulla. Mies siivoo sitten vapaapäivinään eli n. 2 x vko.
Keittiön siivous on sitten muutakin kun astianpesukoneen käynnistys. Ainakin meillä.
Minä teen usein lumitöitä. Mieheni ei koskaan korjaisi kattoa, se on ammatti-ihmisen hommia.
Siivouksesta kyllä tulee välillä kritiikkiä ja syystäkin. Ruuanlaitosta myös mutta usein se kritiikki on ollut aiheetonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin tehdä. Lumityöt on kivoja.
Ne on kivoja niin kauan, kun on pakkaslunta..jos silloinkaan.
Minusta ne on aina kivoja
Et nyt taas ymmärrä parisuhde-dynamiikkaa lainkaan. Ilman vaimon metatöitä ruoan laittosi ei olisi onnistunut ja astiatkit on väärin koneessa. Eli hus lumitöihin vaan, ennen kuin vaimo suuttuu.
Joo teen mielelläni, oon paremmassa kunnossa ja vahvempi kuin sinä, kiitos säännöllisen treenin, joten teen sen myös nopeammin. Jatka sinä pallomahoinesi keittiössä.
Kyllä vaimon kanssa, kun rooleja vaihtaa niin ei enää muutaman vuoden kuluttua ole huolta kattojen korjaamisesta.
Jakakaa tasapuolisesti yhdessä tehtävät niin ei tarvitse täällä ulista.