Tein ruuat. Pitääkö Vaimon tehdä lumityöt.
Panin myös astianpesukoneen päälle. Pitääkö Vaimon nyt korjata Autotallin katto ?
Kommentit (59)
Pitäis, mutta kun ne on miesten hommia niin ei onnistu. Miehiltä kyllä monet naisten työt sujuvat.
Ei. Ne on miesten töitä. Ei nainen niistä selviä.
Ei tarvitse. Minun mieheni tekee meidän perheessä ruuat. Silti hän tekee suurimman osan lumitöistä ja hoitaa kaikki nikkaroinnit. Minä teen muita kotitöitä ja huolehdin enemmän lasten tarpeista.
Mä tein jo kulta ne lumityöt, mutta se pakastepizzan heitto uuniin ei ollut ruuanlaittoa.
Ei ellette ole niin sopineet. On tasan tarkkaan teidän kahden välinen sopimus kuinka jaatte kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Minun mieheni tekee meidän perheessä ruuat. Silti hän tekee suurimman osan lumitöistä ja hoitaa kaikki nikkaroinnit. Minä teen muita kotitöitä ja huolehdin enemmän lasten tarpeista.
Kivan ahkera mies sulla. Tuollaisen handymanin minäkin toivoisin saavani.
Mä en osaa tehdä tuollaisia hommia,a
Miehen logiikkaa verrata autotallin katon korjaamista (0-2 kertaa elämän aikana) ruuan tekemiseen (1-2 kertaa joka päivä).
Ps. Minä tein ruuan ja lumityöt tänään, saanko jonkun palkinnon?
Vierailija kirjoitti:
Mä tein jo kulta ne lumityöt, mutta se pakastepizzan heitto uuniin ei ollut ruuanlaittoa.
Juu ei näkynyt muijaa kotona. Yksin sain Burgundit syödä... Baarissako taas ?
Vierailija kirjoitti:
Miehen logiikkaa verrata autotallin katon korjaamista (0-2 kertaa elämän aikana) ruuan tekemiseen (1-2 kertaa joka päivä).
Mutta kun minä teen ruuat joka päivä ?
On miesten (koti)työt ja yhteiset (koti)työt, joista nekin miesten vastuulla tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös lumityöt teen ja Terassin rakensin. Ulkovuorauksen tein Taloomme. Lattiat uusin. Tapetoin. Maalasin. Korjasin Auton. Vaihdoin Renkaat. Polttopuut tein....
Ei, koska lumet sulaa keväällä eikä autotallin katto haittaa ketään kun siellä ei asuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös lumityöt teen ja Terassin rakensin. Ulkovuorauksen tein Taloomme. Lattiat uusin. Tapetoin. Maalasin. Korjasin Auton. Vaihdoin Renkaat. Polttopuut tein....
Noista mikään ei ole Naisten töitä. Milloin muuten aiot pestä Pyykit. On kertynyt jo aika lailla.
Mitäs ruukaa se ap teki kun ei ruokaa kuitenkaan syntynyt? Ruuat = ruoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista mikään ei ole Naisten töitä. Milloin muuten aiot pestä Pyykit. On kertynyt jo aika lailla.
HUOMENNA ! Kunhan pääsen täältä katolta ensin alas ja saan nuo lumityöt tehtyä !
Ei.
Vaimon kuuluu asettua alasti kontilleen ja antaa sun rynkyttää lemmenliemesi hänen vaginaan.
Autotallin katon korjauksesta palkinto on sama, mutta reiän valinta on vapaa valintainen
Kiitos ruuasta. En nyt tänään jaksaisi kuitenkaan.