Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Tutkin mieheni puhelinta 💔

Vierailija
01.01.2025 |

EnsimmÀisen kerran elÀmÀssÀ. Olen luullut, ettÀ mulla on maailman kiltein ja uskollisin mies.

SydÀmeni aivan sÀrkyi. Olimme puhuneet naimisiinmenosta ym. HÀn sanoo joka pv rakastavansa minua ja lapsiamme.

Nyt en vain tiedÀ, ettÀ miten otan asian puheeksi? Joo tutkin sun puhelintas... voi paska tÀtÀ elÀmÀÀ.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No mitÀ sieltÀ löytyi?

Vierailija
2/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No mitÀ sieltÀ puhelimesta löytyi?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Antaisin kenkÀÀ sekopÀÀ naiselle heti.  Kerro ihmeessĂ€ ettĂ€ miehes tajuaa ettĂ€ oot MT case.

Vierailija
5/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Trollotiloo ja 0/5

Vierailija
6/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EiköhÀn teillÀ ole isompi sitoutuminen kuin naimisiin meno jo tehtynÀ? Miksi juuri nyt kÀvit tutkailemaan toisen puhelinta?

Vierailija
7/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oli ollut suhde jo kauan nuoreen naiseen. Ja voi kun tÀmÀ ei olisi totta. Mutta kun on.

Vierailija
8/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja varmasti ainakin tulen MT tapaukseksi. Ellen jo sitĂ€ ole...Ero tĂ€ssĂ€ tulee. 

Vierailija
9/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Moni tÀÀllÀ kirjoitteleva ilkeÀ ihminen (nainen) löytÀisi miehensÀ puhelimesta vaikka ja mitÀ. Kukaan ei kestÀ naista, joka on toisille naisille ilkeÀ. Saatika muille. Somessa ovat anonyymeinÀ vittumasia.

Vierailija
10/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SinÀ pÀivÀnÀ, kun puolisoni penkoisi puhelintani, pakkaisin hÀnen tavaransa oven ulkopuolelle. En voisi itse edes kuvitella muuta tilannetta kuin puolison kuolema, ettÀ tutkisin hÀnen puhelimensa.

Vierailija
11/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€ naisena en pahemmin vĂ€likttĂ€isiĂ€ Mieheni ei menisi muiden kanssa ja jos menisi, siitĂ€ vaan.En ole mustasukkaista tyyppiĂ€. 

Vierailija
12/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kĂ€vi minullakin. Otaksuin miestĂ€ni aina vĂ€hĂ€n sellaiseksi harmaaksi kiltiksi nössöksi, mutta kun vilkaisin hĂ€nen kĂ€nnykkÀÀnsĂ€, hĂ€n osoittautuikin aikamoiseksi alfaksi. SiellĂ€ pyöritteli snapchatissa teinityttöjen haaremia, vaikka itse on jo kypsĂ€ssĂ€ 53 v iĂ€ssĂ€. Keskustelut tĂ€ynnĂ€ sekstiviestittelyĂ€ ja nakukuvia. 

MitÀ sitten tapahtui?

Vierailija
13/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kĂ€vi minullakin. Otaksuin miestĂ€ni aina vĂ€hĂ€n sellaiseksi harmaaksi kiltiksi nössöksi, mutta kun vilkaisin hĂ€nen kĂ€nnykkÀÀnsĂ€, hĂ€n osoittautuikin aikamoiseksi alfaksi. SiellĂ€ pyöritteli snapchatissa teinityttöjen haaremia, vaikka itse on jo kypsĂ€ssĂ€ 53 v iĂ€ssĂ€. Keskustelut tĂ€ynnĂ€ sekstiviestittelyĂ€ ja nakukuvia. 

Oliko teillÀ seksitön tai lÀhes seksitön liitto? Mielenkiinnosta kysyn

Vierailija
14/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SinÀ pÀivÀnÀ, kun puolisoni penkoisi puhelintani, pakkaisin hÀnen tavaransa oven ulkopuolelle. En voisi itse edes kuvitella muuta tilannetta kuin puolison kuolema, ettÀ tutkisin hÀnen puhelimensa.

ai sÀÀ omistat sikalÀlly yksin kÀmpÀn. jopa vuokrasopimukseessa jos molempien nuimet antaa kuuuule lÀlly oikeustyurvan. painu tantta ny v-....uun oksetus

Vierailija
15/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tiedustele Mossadin ohjeet ja kÀtke puhelimeen pikku rÀjÀhde, joka laukeaa juuri kertomaasi asiaa koskevasta viestistÀ!

Vierailija
16/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minun ex-nainen sanoi tutkineensa puhelintani. JĂ€tin hĂ€net, koska hĂ€n ei luota minuun ja oli tutkinut puhelintani ilman lupaa. Toisten tekstiviestien lukeminen on rikos ja hĂ€n oli tehnyt niin. 

Vierailija
17/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MiehellÀ kannattaa aina olla feikkikeskustelu salarakkaan kanssa puhelimessa, niin selviÀÀ, lukeeko tyttöystÀvÀ tai puoliso kÀnnykkÀÀ. Se on helppo tehdÀ, kun kÀyttÀÀ toista kÀnnykkÀÀ ja SIM-korttia. Ja keskustelu kannattaa aloittaa tyyliin "katsotaan, selaako joku tÀtÀ keksittyÀ keskustelua, rakas feikki-identiteettini :D" niin sitten kun viestintÀsalaisuutta rikkova henkilö on kÀsi tÀristen pÀÀssyt keskustelun alkuun, niin saa pienen yllÀtyksen.

Vierailija
18/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ sitten tapahtui?

Vaikka pahaa teki, hyvÀksyin hampaat irvessÀ mieheni kaksoiselÀmÀn. Jollain tavalla jopa kunnioitan hÀntÀ aiempaa enemmÀn. Ei olekaan sellainen hiirulainen kuin luulin, jos kerran kykenee ja kehtaa vehdata parhaassa iÀssÀ olevien tyttöjen kanssa. Jollain tasolla jopa vÀhÀn eroottista ajatella. Minulla onkin tasokkaampi mies kuin luulin. En olisi koskaan mieltÀnyt itseÀni vaimoksi, joka hyvÀksyisi miehen rakastajattaret, mutta tÀhÀn ollaan tultu. Kunhan mies nyt ei avoimesti panoistaan kerro ja yrittÀÀ edes olla vÀhÀn hienovarainen, katson toisaalle. Mutta katsotaan kestÀnkö tÀtÀ tilannetta pitkÀÀn. MitÀ jos hÀn saattaa jonkun lukiolaistytön vaikka raskaaksi? En todellakaan hyvÀksy mitÀÀn kersaa tÀnne kasvatettavaksi!

Vierailija
19/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillÀ seksitön tai lÀhes seksitön liitto? Mielenkiinnosta kysyn

No kieltÀmÀttÀ olen evÀnnyt seksiÀ mieheltÀni. Johtuu pitkÀlti myös omista epÀvarmuuksistani, kun olen rupsahtanut niin lihavaksi ja ryppyiseksi. Toisaalta olen nyt vÀhÀn kiinnostunut enemmÀn, kun tiedÀn, ettÀ miehellÀ onkin luultua enemmÀn vientiÀ eikÀ ole ihan tÀysi luuseri.

Vierailija
20/34 |
01.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-nainen sanoi tutkineensa puhelintani. JĂ€tin hĂ€net, koska hĂ€n ei luota minuun ja oli tutkinut puhelintani ilman lupaa. Toisten tekstiviestien lukeminen on rikos ja hĂ€n oli tehnyt niin. 

MitĂ€s vehtasit työpaikalla ja jĂ€tit luurisi auki. EihĂ€n se kilarikakkonen voinut olla lĂ€ssyviestittelemĂ€ttĂ€ sydĂ€nemojiin kera illansuussa niin ei viestipommituksen huomaamiselta voinut vĂ€lttyĂ€. Ai meillĂ€ meni huonosti, olit hĂ€nelle nĂ€in kertonut. Minulle ei oltu sitĂ€ kerrottu, joten onneksi nĂ€in viestit. MinĂ€ lĂ€hdin, ja oikeasti lĂ€hti se sinunkin naisesi. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kuusi kuusi